♬ 廋身 x 跳舞 ❤ 不懂跳舞的笨蛋遇上了跳舞達人 ♪゚

廋身,我想除了做Gym跑步外....
近來大熱的我想就是一定跟鄭多燕跳舞廋身了
小妹也有曾經試過跟著Video 跳過幾次的
但係汗是出了點,廋身卻沒有...仲要整到條腰tim 呀

而近來小妹就去了長沙灣一個工廈,尋找了一所Workshop
它就是be.Dance International國際舞蹈藝術教育中心


或者大家會話跳舞教育中心又有咩特別呀?
拿....大家跳鄭多燕既時候唔知你又會唔會甩步呢?
我就絕對有呢個大問題,跳跳下又唔知自己跳緊乜咁樣

而今次小妹就去左呢間be.Dance 就係跟大師 Tadej Brdnik 學跳現代舞既
不如等小妹先介紹一下呢間中心既背景比大家知道下先啦
be.Dance International國際舞蹈藝術教育中心前身為be.Dance Projects
早於201011月在美國洛杉磯由創辦人Benny Fung創立。
兩年間製作超過20個舞蹈作品,並與美國不同州份的舞團合作,
當中包括紐約、亞利桑那及加州等。
直至2103年移師香港後命名為be.Dance International
把外國舞蹈文化帶回香港,繼續致力發展國際級舞蹈藝術教育。
be.Dance International的顧問團隊包括不少海外的知名舞者,
Laurence BlakeMartin LofsnesLarisa Mia PerezTadej Brdnik
Doug NielsenMiki OriharaBen Schultz
Olga StadnikovaRodni Williams
Cynthia YoungYoung Sun LeeKazue Naito等。

而中心十分注重設施素質,練舞室地板採用雙重避震物料,
而面層則用了Harlequin出品的專業舞蹈地Liberty能提供完善的接觸面,
讓學員可放心並集中精神於練習,毋須害怕滑倒或受傷

連小妹出哂腳汗都跳到,仲要唔線腳tim 呀..
最重要係唔會滑腳咁就唔會整傷自己啦


係大師面前教授下,即使小妹是一個不懂跳舞的傻瓜,也可以跟到小小步伐
雖然我跳出來未必跟別人的是一樣的,但係始終也有做到了嗎
在跳舞中,想重要不是跳得完美...
最重要的是...你有冇心去跳,有冇心去學~


呢個動作,小妹怎也會記住,因為呢個動作很痛很痛...
但係是可以廋到身的,當然要長期去做才可以囉~
唔知大家又想唔想知究竟係點樣呢?


在呢個個半鐘入面小妹出汗比早前做Gym 的,跳健康舞的較多
或者因為今次的動作很多很不同,但係有專人指點
整傷既機率也是低很多的呢!!


很喜歡這個大師體諒我呢個大笨蛋!!
他跟小妹說,在課室沒有對與錯,跳不懂的是沒問題
一自責了就沒心去跳了,只要肯去試沒有野係唔得

好似跳步一樣,睇就真係好鬼易,但係當跳落去個陣就完全唔係個回事
而大師就攬住我一步一步地跳好了,其實真的有一點不好意思
因為成班人就是我一個不懂跳的嗎!!


雖然將來課堂未必再有呢個帥哥大師為大家上堂,
但係仍有另一個帥哥會教授大家的,
我喜歡他指,沒有人天生是懂跳舞的...
所以在課堂中,他會為大家分配屬於岩你的課堂,
即使你不懂跳,只要你肯出聲,就會有人一定會教你
別說不好意思,不懂就要出聲~
跳舞一樣,工作一樣,但係聽完學完唔好問完又問啦
唔係真係好黑人憎架...

現在,對於小妹而言!
長沙灣不止一座"香工" 仍有一間....be.Dance International
有空放工來放鬆一下也不錯的唷!!!


如果大家看完小妹介紹的話,也可以到以下地方查詢

 be.Dance International 的地址就是
九龍長沙灣道883號億利工業中心111116    
(荔枝角地鐵站D出口)

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由品牌提供,
以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹












留言

熱門文章