♬ 冬天 x 保濕 ❤ 為你介紹一個好用平價的台灣開架品牌♪゚

早前小妹曾經說過香港是個福地,因為有著不同國家既產品
我就說過不少韓國品牌,但係慢慢地大家好像忘記了...
當初引入香港的台灣呢.....

其實近來台灣也有著不少的品牌
都是開架的好用的品牌,或者大家也把它們忘了
近來小妹就體驗了一個我聽了好久但從未試過的品牌
它就是"自白肌"

或者大家聽過名會覺得係咩黎架?好似冇見過咁既
如果我跟你說是范范做代言人的
你會知道是那個品牌嗎?

仍然不太知道?不打緊就讓小妹為大家介紹今次我體驗既產品啦
今次小妹就試了它家的兩款產品
就是岩係冬天用既"玻尿酸濃密保濕系列"
分別就有化粧水及面膜


自白肌是台灣第一藥粧產品供應商「統一藥品」旗下品牌,
以追求「自然●白皙●美肌」為宗旨。
品牌以日本醫美成分研發,配方高效溫和,一系列產品均屬「無香料、無酒精、弱酸性」,
配上平實價格,為敏感脆弱肌膚提供頂級、專業又經濟的呵護保養。

今次既"玻尿酸濃密保濕系列"主要是特別添加分子大小不同的專利型玻尿酸,
層層滲透肌膚,徹底導水補水鎖水,讓肌膚持續水潤亮澤。

而首先要介紹它家的【玻尿酸濃密保濕化粧水
290ml 


呢枝爽膚水加入了保濕的主要成份玻尿酸SYN-HYCAN 
為乾燥既肌膚注入水份,令肌膚內既膠原蛋白產生作用
加上了小份子的滲透型玻尿酸Hyalo-Oligo深層滲入肌底內

在樽底內會有出廠既日期,開封後一年內就是有效日期
但係個人認為半年是最佳的使用日期呢,加上爽膚水差不多每天也用上
其實好快都會用乾乾的~
而它的質地是以透明質地,無色無味
不過它不是水水的,反而有一點傑傑的


今次小妹就唔想簡簡單單以平常用法
所以今次就試下用下化粧水做下導出
為我個個殘殘既樣子做一下深層清潔先
首先我會倒上5蚊銀既份量係化妝棉上


在美容機上碌碌碌面仔,讓化妝水清潔肌膚之外
仲可以令肌膚即時令肌膚更有彈性
而平時使用既時候,可以先用上化妝棉輕抹面部
亦可以於手中,輕拍於肌膚上


可以看看肌膚上看似沒有那麼乾的呢.
近來睡也睡得不好,飲水都冇時間...
不過好彩有呢枝化妝水幫幫手


用左化妝水其實都唔係好夠架咋,
因為近來唔知食錯d 咩野攪到瀉足幾日,已經唔夠水仲嚴重缺水tim 
但係又要見人上唔到妝咁又點算先?
唔緊要,因為我仲有一件小法寶~
它就是"玻尿酸濃密保濕羽絨棉面膜"


一盒入面會有三塊的,而呢個MASK 既
玻尿酸濃密保濕羽絨棉面膜也是自白肌的產品皇牌!
使用自白肌3種專利型玻尿酸,深層保濕,為肌膚打造24小時持續水潤亮澤。
採用頂級天然羽絨棉作為素材,其高彈性及高延展性可乘載30倍的精華液,
協助精華液加速導入肌膚,令臉部得到充分的滋潤;
加上特別研製的超貼面3D剪裁,貼服度達100%,與肌膚零阻隔,全面覆蓋每吋肌膚。


打開包裝後就可以見到有一張小小孔紙跟著一層薄薄的面膜
由於面膜真的很薄使用既時候需要特別特別小心


由於它真的太薄,我個人認為需要慢慢地貼好上半PART 才可以再貼下半的位置
唔係就會出現我以下既例子.....
完全移哂位......錯哂-口-


好彩就有用左呢塊Mask 面仔即時可以補補水,即使唔洗加d 咩精華打底
上妝都可以好貼仲唔會卡粉tim ,睇黎呢個Mask 都可以作為我急救Mask 之用啦


或者大家的眼中只有韓國的品牌,但係大家也真的忘了很多更岩我地香港女生
今次介紹既自白肌對於小妹而言係有驚喜的,因為我好鐘意去行萬寧
因為佢地成日都會有唔同既品牌引入,最重要係冇咩人係你隔離問你
"小姐,有冇野可以幫到你架,我可以介紹D 新品比你架啵"
真心既,我都做左Blogger 一段日子,有好定唔好既野其實或多或少比你更清楚
有時去睇野都係想了解行情o者xd 唔一定要買野既

而每次去行親,我都會留意下"自白肌"既產品
因為佢係香港既廣告絕對唔多,所以我認為佢地價錢上相對係平d 架
但係唔係佢平就係唔好用啵,因為佢地冇將廣告費入左落去產品度

對於小妹而言今次我覺得Mask 係出奇地有驚喜,因為我敷左它之後
佢保濕度真係高好多,起碼我肚瀉完個樣都Keep 到水潤
唔會上唔到妝呀,大家都知呢d 病係嚴重缺水的嗎
不過用左佢就冇咁既問題啦

希望大家都找到一個又平又好用既品牌^^

另外近來它家也在萬寧在做優惠
由即日起至12月12日,凡於萬寧購買任何兩件自白肌產品,

其中一件貨品(以較低價格的貨品為準)可獲半價優惠

有興趣既朋友可以去睇睇架~~

詳情可看它家的專頁

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹




















留言

熱門文章