【保養】牛奶。羊奶。駱駝奶 ♬ 讓你滋潤秋冬的奶媃白面霜✿

說起奶類,也許大家會想到牛奶,羊奶
唔知如果我話護膚品當中既主要成份係駱駝奶?
唔知大家又有冇興趣想試一下或者覺得想了解多一點呢?

近來小妹就有機會一試韓國品牌NEOGEN牌既新品
駱駝奶媃白滋養面霜】$


或者大家都會同小妹一樣咁諗?
乜駱駝個個駝唔係用黎儲住水份係沙漠中行走架咩?
乜它也會有奶既存在的嗎??

今次它家這個駱駝奶媃白滋養系列的駱駝奶
來自歐洲人夢想的度假聖地西班牙的地中海沿岸的加那利群島,
天然及低污染的環保,確保其駱駝奶的優秀品質。
而為免營養及活性成分分解,
NEOGEN運用了冷凝粒子技術將駱駝奶轉化為高密度、
高營養粒子,提升成分穩定性,更易滲入肌膚低層。


今次呢個面霜以牛奶的屋仔形設計,外面也貼有簡單的資料成份
小妹由於在運送途中把它弄破了就不在此特別拍照給大家看看吧
不過在包裝上以韓文和中文說明用法和成份,咁唔洗擔心唔知自己搽緊乜啦

而當中既主要成份就有: 駱駝奶、荷荷巴籽油、可可脂、谷胱甘肽、
瘦素藻含天然發酵、比一般高出8.5倍美白效果的谷胱甘肽
北美海藻提煉的天然骨膠原瘦素藻
比其他面霜高400倍的高密度營養粒子
有效維持72小時滋潤、提升、淡斑及降敏,打造白皙嫩滑、飽滿潤澤的肌膚。


每一瓶面霜在打開之前都在盒仔紙盒上有一張小小的貼紙
記得要留意,如果打開或者比人界開左就唔好要啦
而打開左個面霜蓋之後就可以見到有個小膠蓋
打開後就會見到有d 傑身的面霜囉


搽上這款面霜份量絕對不需要太多,
因為呢款面霜選用被稱營養媲美母乳、
3倍牛奶維他命的駱駝奶為成分,並運用冷凝粒子技術,
研發專門針對缺「養」肌的駱駝奶媃白滋養系列,
經測試證實透過補充5大營養,明顯令肌膚更滋潤、更飽滿、更剔透
絕對適合乾性肌或者嚴重缺水者使用既


不過小妹當初使用不太懂控制份量,搽了蠻多的份量在面仔
感覺就有一點"淋" 所以我想約5元既份量就可以了
搽完在肌膚上的效果可以看到肌膚有點飲飽水
不過太多就會太淋了,所以之後使用的我把份量減少
也可以令肌膚減少了負擔,但它對我仍然是有點淋
所以我就把它送給我乾性肌既妹妹使用
由於它不給我拍照所以看不到它的對比吧
但是秋冬,我妹妹最需要的就是它吧~^^


早前我也曾介紹我喜歡的東西~
檸檬魚子全效面膜

唔知大家對於今次小妹既介紹,你地又有冇興趣先?
想知道更多資料?就一定要留意以下既網址啦!!
 Instagram :@neogenhk

尖沙咀: 尖沙咀Mira Mall地庫Area 1
葵芳:新都會廣場4/f 
元朗專櫃地址:
元朗廣場2樓OS8號舖 (UNIQLO附近, Starbucks對面)

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^










留言

熱門文章