【尖沙咀。食】✿ 那夜。我在等待誰? 等待那一個"他" ✿


唔知大家有冇試過呢種情況,好想去飲杯酒但係又唔想去d Bar 
或者根本身邊既朋友都唔鐘意去酒吧去乾一杯
咁唔通真係拎住枝啤酒去樓下公園坐?

早前因公司,家事,自己的問題令自己好苦惱,時常令自己想在一邊
找了朋友每天也是炸她的電話,煩得她要捉我出來給我一次過的爆哂佢
朋友就是知道我很怕走進那些酒吧裡
因為我仍然是活在TBB 的那些節目中,那些閃到爆燈既場地
總是令我對於酒吧有一點怕怕呢~~

朋友就相約小妹到尖沙咀的山林道,我心諗乜酒吧區不是在諾士佛臺咩?
雖然我唔飲者,我都知究竟邊樹有酒吧區架嗎....
點知我真係好大鄉理,原來係山林道仲有好多野食
就好似呢一間Mini Club 一樣


以開窗的形式看著街景,卻沒有像平時的酒吧坐在門口的那樣子
而這間酒吧近來也有一個不錯的套餐岩哂我地一大班朋友去吹水聚會
當然也可以岩倆小口子初初約會或者去Dating 時也適合唷!! 


由於我地都成10個人既聚會,今次冇得坐係個個近窗邊位置
朋友熟絡地跟Bartender 聊幾句後就由他為我地介紹
幾款紅酒給我地選擇一下,當中我呢d 鄉理就唔揀架啦
就由Bartender 為我地揀選了這枝
西班牙紅酒Montebuena Rioja Tempranill


這杯酒色澤很紅潤,嗅下去有一點果香的味道
加上也有陣陣的木香味道,飲下去有一點酸有一點果香
所以我們就揀選了生蠔為這枝紅酒作為配搭
今次我地揀既生蠔有三款的,但係我實在沒留意是什麼名字了
只記得其中一款非常之咸,所以不喜歡太咸的朋友
記得要跟當天的職員說一聲唷!!


如果單單只係飲飲紅酒,食食生蠔,我想應該唔能夠食飽我個胃
為左唔想咁快令我醉之下,我決定要叫一個牛肝菌意大利飯  $128
或者大家會覺得係酒吧既野食都唔會好食得去邊啦係唔係?
本身也是沒什麼太期待架啦,但係反而又有D 驚喜
起碼它的質感做得不錯,而奶香就比較重
也有很香的菌種味道,值得一試呢


朋友就話飲紅酒食生蠔又點夠喉?
所以再叫多一客
西班牙手切伊比利黑毛豬火腿(24個月)85gm伴黑松露脆多士
不過就唔係好夠喉同唔係好夠分,但係扮中產人仕嗎
係食呢D 先夠似架嗎係唔係?


朋友見我飲極杯紅酒都仲好似養緊金魚緊,就問我係唔係唔太岩飲
或者我呢D 真係唔識欣賞紅酒既人仔,都係搵D 岩入口既紅酒先得
朋友話我一定會喜歡這一枝紅酒,它是
Grant Burge Moscato Rosa $588


對比第一枝的紅酒,它的色澤是差了很多
不過它的透紅度是不錯,最重要是易入口,很甜很香很有果香味
最重要它是雪凍的,所以飲起上來又易入口吧
連我身邊的小妹妹也不斷飲飲飲呢XD


我的朋友指今次決意要來Mini Club 為了也是來吃它家新推出的芝士火鍋
當然少不了一定要叫它來一試啦,不過由於那個火是小(立足)
那個火力有何大呢?所以只可算是吃到暖暖的芝士
不過它的配料也是很多唷,起碼有海鮮類,蔬菜類,腸仔火腿
仲有好好味既薯條同麵包粒既


雖然佢唔係好熱,但係沾上芝士,的確是惹味得多,
我最喜歡吃它的薯仔配芝士絕配呢!!


是夜我們大約吃了約3xx 左右一個人,或者有朋友會話其實去唱k 
或者真係去過Happy Hour 都唔洗咁貴呀,點解要去呢度呀?
呢度起碼就傾計真係可以傾到計,唔係同平時你酒吧個d 地方有得揮
講真呀,如果有個男仔約我黎呢度Dating , 或者食完飯過黎飲杯野既
我都覺得成個環境差很遠的唷,感覺你真的想跟我飲杯野架嗎xd
而且坐在我而家相片中的位置,可以看到街外的環境很不錯的唷!! 


如果你也來到這兒,它的地址是:
尖沙咀山林道29-31號A

在文頂曾介紹的$388 是指這個優惠,可以看看詳情
Mini Club現在推出美酒併佳餚優惠, 
凡惠顧$388或以上的紅酒/白酒,送以下七款美食其中1款:
1. 時令生蠔6 隻
2. 瑞士芝士火鍋
3. 法式酥皮盒刺身拼盤
4. 海鮮拼盤
5. 西班牙手切伊比利黑毛豬火腿(24個月)85gm伴黑松露脆多士
6. 炭燒德國腸拼盤
7. 巴馬火腿、芝士拼盤

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^



















留言

熱門文章