【食 ❤ 尖沙咀】✿ The Captain's House ♬ The Seafood Feast ✿

海鮮,對於小妹而言不是絕對必食之選
不過要是有得吃一些特別的海鮮我又怎能錯過呢?
早前小妹的好友們說帶我去找Captain ,尋找Captain?
唔通真係收到一盒寶藏就可以搵到船長?究竟係唔係阿Jack ?


其實朋友們係帶左小妹去左位於尖沙咀H8 商場既 The Captain's House
其實我留意左呢間餐廳都有一段時間
因為都唔少既雜誌有介過呢一間特式既餐廳
不過一路唔係Book 唔到岩時間既,就係Full Booking 
最重要係一個問題,餐廳好似食放題咁分兩場
第一場就是8:30 離場,所以平日出到黎有d 趕
放假又覺得太早食飯....所以一路都冇特別考慮到

而今次上到黎又覺得早d 黎食係岩架
好似當日小妹食飯既時候.由於而家正值夏天
以日長夜短既原固,如果你趕到係七點開始來到
而亦可以坐近窗邊的位置,整個的View 看著也會醉了


在吃用之前,店員也會建議大家先帶上附上的圍裙
因為避免吃用鮮嫩新鮮的海鮮時,
當中的汁液會沾污閣下既衣服


在吃海鮮之前,先點上一杯飲品來解解夏日炎炎的時光
今次小妹點上的是Peach on the Beach $48
內含有Mint Leaves,Lime Wedge ,peach,Ginger ale 
飲品當中蘊含了薄荷,會有陣陣涼意在飲品當中
完全岩哂係沙灘當中飲上這杯飲料


首先來一客前菜,這個是Cripsy Frog Leg $128
也許未必大家也會接受或者喜歡的小食
因為它是田雞的腳,同場的朋友不是每位也喜歡的
所以這道先炸上的田雞腳,加上蒜片,蜜糖加上牛油
又香又甜又好肉感的味道,絕對是愛上這道菜


吃過了前菜又怎少得這個主角,大家來這餐廳也是為了吃它呢
它就是Captain's Hot Seafood Bag (Platter C)  $698 
當中蘊含有八款的海鮮,加上了栗米,薯仔等等蔬菜
然後就可以加上了選擇的醬汁,而今次各朋友就小妹的口味
選擇了店員建議的檸檬牛油汁


在這個袋子打開之前,店員會先會給予大家先嗅一下其醬汁的香氣
然後就會在大家面前大大力地搖勻令其醬汁沾在其海鮮上
不過未知道是否因為小妹要求不辣的,令其他海鮮變得比較簡單
只有其香,沒有特別的鮮味存在呢



雖然我好期待的海鮮袋沒有特別的驚喜,反而這個是鹽焗魚
餐單是什麼名字我真的忘記了
這道菜一上的時候,店員就可以給予一個鬆豬扒的小工具
輕輕力地打散表面的鹽粉,然後就可以準備吃用啦


記住一點!! 這條魚的魚皮真的不能吃的!!
因為本身已經有鹽去焗住的,表面的魚皮就會超咸架啦
不過當中既魚肉質地又真係幾好食,作為魚怪既我又點可能唔將佢清哂啦


最後當然又點少得吃甜品呢,這個以一個小可愛的鍋裝上這個
Pineapple Crumble
這個金寶菠蘿是熱辣辣的上碟,由於菠蘿有一點酸甜,
加上了金寶,酸酸甜甜令整個晚餐有一點消化,不錯的唷!!


這夜終於吃到我一路想吃的海鮮宴,是否有一點跟小妹期待是一樣?
我只可以說我期待的,沒有我想的驚喜
反而其他的食物又有估不到驚喜,令我喜歡反而就是那個
Cripsy Frog Leg & 鹽焗魚
也許你喜歡吃海鮮的朋友有興趣絕對可以來試一下
不過記得吃之前一定要Book 枱.,仲要記得只有90mins 的時間吃用
不要希望在這兒可以傾計的地方,想吃的記得要想定下場唷!!

今次分享的店是The Captain's House
尖沙咀厚福街8號H8 18樓

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^






留言

熱門文章