【保養】♬ 櫻花。美白。水晶球 ❤ 竟然是一粒彈性潔面皂球♪゚


近來說了很多的韓國品牌的產品,不過對於小妹而言,
日本的東西仍然好吸引我的眼球
日本的任何東西本身就是包裝很精美同時亦時不錯的,
而近日小妹就有機會一試到這個
Kyo-Urara CORON 
彈性潔面皂球 (櫻花) $158/100g


拆開了這個牛油包裝紙之後就可以見到有一個小盒子
小盒子入面有一個好似用汽球包住既潔面皂球
利用本身皂內附上既小牙籤在盒上的小洞往皂入面桔一桔,
保護潔面皂的保護層就會爆開,那就可以準備使用囉


然後拆開了小盒子,看著我手上這個粉紅色的潔面皂,
軟軟的彈彈的,真的沒想到它是一個清潔用的洗面皂呢。

它家還有一款是綠色的及金箔的,而小妹今次介紹的就是櫻花的

或者你會問究竟我呢一款櫻花皂究竟有咩功效呢?
首先呢款潔面皂就含有豐富既保濕成份係入面,
加上佢本身擁有京都蠶絲提取物,柑橘果皮提取物,
櫻花提取物仲可以做美白既效果tim 


好啦,簡單地介紹地呢個皂,就係時候要同佢開光先得啦
首先就先濕濕塊面,其實我覺得你唔濕都冇問題,
只係我唔想滿面油光咁用個皂


然後濕一濕自己既隻手再用好似摔水晶球咁樣,
摔到有d 泡泡係手上面就可以準備幫面仔按摩啦
或者你會問可唔可以拎起個潔面皂同時係面仔碌呢
其實係可以既但係小妹就唔係好建議啦,
主要呢本身面部既面油,塵埃,同埋角質都有唔少,
如果大家都照舊拎住個皂係咁碌
碌埋哂D 垃圾係個皂上面,
咁你每日咪同時碌番D 唔乾淨既野係面度囉?


再將手上的潔面皂的泡泡在臉上面按摩一下
按摩到感覺到肌膚上的總是滑滑的就是足夠囉,
那你就可以用清水洗面啦


唔知係小妹既膚質問題
定係有時用開d 皂會令我既肌膚唔舒服呢?
有時用左d 洗面皂,面部既肌膚就會變好得好乾,
唔搽野就絕對唔得

但係今次呢一款先計我不斷要影相再執好d 手尾入房搽野
,前前後後都起碼隔左5-7mins, 都唔會覺得有乾既感覺
當然你話車咁可能你既膚質都唔同,可能我係乾性我覺得好乾呢?

當然我唔排除呢個可能性既,但係都要講一下,
而家都開始搭入秋天既季節
皮膚最容易乾到爆既時候,
就睇下我Keep 住用佢睇下係唔係真係會唔乾啦


今次介紹的產品是由網店Sharon 's workshop 中可以購買的
在文中,小妹也提及仍有兩款的潔面皂可供選購
如有興趣購買小妹今次介紹的產品
可於這兒看到詳細資料既

當然又點少得它家既FB 資料

**產品由Sharon's Workshop 提供**

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^

留言

熱門文章