【保養】♬ 舒緩。冰涼。泡泡爽膚水 ❤ RESKIN 冰感舒緩醒膚水 ♪゚

係炎炎夏天小妹就最唔鐘意照鏡。
或者你會問點解呀?因為每朝起身都滿面油光
你可以講咁洗完面咪可以解決呢個問題囉
但係有時朝早番完工都冇咩事
但係下午就真係毛孔大到呢…..

好彩小妹而家好少化妝,唔係真係吸唔少化妝品入去毛孔處囉
但係近來韓國品牌RESKIN
全新推出的冰感舒緩醒膚水 $160/150 ml


在開個盒之前就記得一定要留意個盒上面既貼紙有
冇比人打開過或者已經打開左
係既就真係唔好買啦,同埋都儘量唔好使用啦


打開後,會見到一枝銀色樽身白色蓋的
完全貼近品牌的冰感舒緩問題呢!


今次的醒膚水的噴頭有一點跟平時使用的不同
它有一點像平時使用的醒膚水不一樣
因為它的噴頭跟平常會有一點改變,
主要的就是因為它噴出的會化成一堆泡沫
所以噴咀直噴在肌膚上都會有一點痛架
記得唔好咁做呀知唔知?


首先搖勻醒膚水之後就可以直接噴在爽膚綿
最好約噴上2-3下就可以見到冰涼既泡沫囉
不過小妹就覺得它的香料都蠻勁的,所以就...自己決定了


然後就可以搽左肌膚上囉,也許多它有涼浸浸的感覺
但係對於想再抹角質,它就未必得
因為呢個唔夠濕所以抹舊角質就未必啦
舒緩冰涼感就還好啦!!


呢枝RESKIN 既品牌,小妹也不是第一次使用
早前也曾試過它家的Sleeping Mask
未知道是否近來皮膚有一點不好,開始著重皮膚的問題
由其是這些有香料的產品,我開始也少了使用
這個對於肌膚的冰涼感是蠻好的,但係用於肌膚上
我覺得除左戶外工作的人仕,可以即時舒緩
不過用於平日的護膚就有一點不太適合
或者去完哂的話也許直接噴在肌膚上就非常岩啦

但係如果佢既香料成份唔係咁高,我覺得我會更喜歡
但係它的香味太勁啦,所以我對它仍有一點保留

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^






留言

熱門文章