【保養】。★ 落妝。洗面。一Take 過 ❤ 木瓜酵素仲可以拎黎洗面 。★。

 每一個女生護膚的程序絕對少不了四款東西
洗面→爽膚→精華→面霜
當然有D 話我唔止架,我起碼都五至六樣
沒錯,小妹每天怎止使用上四款東西?
男人每天看著我的小櫃子總是問究竟你有幾多個面架?
一個唔貪靚既男人總唔明點解女人要搽咁多樣野
作為一個唔想個樣老過真實年齡既女生
你一定會好好保養自己既皮膚
第一步當然就係要做好洗面呢一步,
不過或者你話我其實有用BB Cream / 有化妝既話
咪又要多一枝落妝既東西?
或者你話乜都唔搽咪用一樣洗面咪得囉

,呢個就係一個問題啦,乜都唔搽係代表你連防曬都唔搽
我估係呢個世代仲要係呢個夏天入面,唔搽防曬
真係好難,當然手腳可能你冇搽我覺得唔奇
但係面既話真係好少,而你唔好以為防曬就只係利用普通既洗面產品就可以?

早前我就介紹過back to sixteen BB 氣墊粉底
其實back to sixteen 又點止係有彩妝品咁簡單呀?
有彩妝就當然有落妝既東東啦,今次呢枝就係
 木瓜酵素卸妝潔顏泡泡 $129  

當你以為它是泡泡潔面嗎?其實它有一點算是油性既洗面東西
以汞的型式設計,兩汞已經好夠份量使用


在樽底的位置仲有一個使用有效日期
都差唔多三年時間,不過都係個句
開左既產品始終會受潮,半年至一年時間已經好夠架啦,用唔哂都要掉


今次呢個洗面泡泡原先是以木瓜酵素做主打
加上不少的花既提取物,做得既清潔乾淨
同時又唔會令皮膚乾爭爭,
最重要佢既質感又唔會同平時既落妝油咁油淋淋


雖然我呢死懶鬼,番工真係好少好少好少化妝
但係小妹都會使用上防曬既產品
所以落妝產品有時我會使用上架
當然有時我就會用上落妝油啦
但係睇過唔少既化妝師講過,其實油份既落妝產品對於冇妝品係面度使用
其實唔多唔少會洗走本身擁有既油份
所以如果臉部既油份缺少左既話,就會不斷出油滋潤番,

所以有時冇化妝就盡量唔好用落妝既產品去洗面啦


或者你會話,咁即係你講哂啦你而家用緊既咪又係油?
今次呢個油就同我平時用既分別有一點不一樣
因為佢有一個嶄新油變泡泡技術,同平時用既落妝油一樣,先在彩妝上面按摩一下
溶解左面部既彩妝之後就可以加水乳化啦
但係平時就係可能會水滴滴,但係佢就會變成泡泡啦


有陣時洗完面落完妝就一定好怕乾爭爭既感覺
但係今次呢一款反而冇呢樣問題之外仲可以洗完面慢慢再搽野都未有問題
真係估佢唔到咁好用,最重要都係個句價錢比較抵,
而且它有清晰既地方可以比大家知道用剩幾多,
就唔洗怕去到用完先知用哂啦
 小妹就最怕係咁架啦,唔知你又係唔係呢?

所以如果你又好似我咁鐘意用BB 氣墊粉底.
用完佢又唔想攪咁多野落妝?
一枝 木瓜酵素卸妝潔顏泡泡就一定幫到你啦

最重要係同一些名牌子既落妝油差不多
識得揀,揀個平d 用住先,人都開心d 啦
如果你都有興趣購買的話,就可以在各大屈臣仕購買

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^


留言

熱門文章