【妝品】♬ 想要自然。白裡透紅的效果 ❤ 誰說是淡妝就是不好看 ♪゚

自從有左小魔B 之後,真心我皮膚真係未好過
由肥腫難分既樣同身型之後,但係早前太多太多既問題
都令我自己既塊面又殘又爆粒粒,仲之冇樣好
真係連見人都唔係好想啦,所以而家見人都盡量都要有上妝
不過講真呀,識我既人都知我係懶鬼黎既
仲要化哂妝出街真係幾係野

不過為左解決我個殘樣既問題,都係要化番小小妝先得
而近來最常用都係使用番d BB/CC Cream等等
但係粉餅就對於小妹暫時肌膚怎能單單使用呢?
所以就不如看看我近來既使用品啦



由於殘樣實在冇可能只用上普通既粉餅就可以遮到我既問題
所以點都需要一些粉底類產品幫幫手,
但係要知道我是一個唔到最後一刻也不起來的女生好吧?
而我近日既小新歡就是這一枝來自日本的
SUGAO Air Fit CC Cream


原來這一枝的CC Cream 已經係日本大賣,但係我在今年年頭去的時候
總是發現不了這些真的是日本熱的東西呢!
然而它是有兩款不同的色系,有白色的樽身及粉紅的樽身
其實兩者的分別不大,而今次我介紹的是粉紅樽身的
就是加強版的保濕效果,絕對適合秋冬天氣使用
(不過香港到現在11月中仍是夏天的感覺)

然而色系我揀選了自然的色系,我的是02 色


參考網上台灣博客的資料,此產品包含了
柔焦效果: 修飾毛孔上凹凸面以痕跡,
使肌膚散發自然光感,讓肌膚變得更柔嫩透亮

一罐抵四瓶: 呢一枝CC Cream足足可以取代防曬,粉底,粉餅及蜜粉
(係日本可能係得既,係香港真係唔可行....)

防曬效果: 有SPF23/PA+++ 足夠在番office 既女生們呢~

而CC Cream 質地有一點不像平時使用的水水的
反而有一點像絲質既感覺,最重要它是以尖頭設計
唧出黎唔會好多,反而就可以控制份量呢
然而色系真的很自然跟我的膚色真的跟我蠻夾呢


這一個樣算是蠻順眼的,早前整個十月份真的看到自己也不順眼
鼻子仍總是紅紅的,真的看到真的.....唉
搽上CC Cream 有一點好,就是不需要搽Bass
就是早上搽好爽膚精華就是可以上妝囉


為免太過長篇大論,我就快一點再介紹其他產品啦
 雖然我剛剛介紹的 CC Cream 可以不需要使用粉餅或者碎粉
但係真的在香港的潮濕天氣怎可能不使用碎粉定妝呢
所以今次我就使用了韓國品牌
Kim & Marc 絲絨魅肌兩用粉 $210


使用了CC Cream 後,怎樣都要使用上粉來定妝
但係如果番工趕頭趕命,收工又有約會又可以點算呢?
唔緊要就好似我咁就得啦,首先用完CC Cream 上妝
再利用呢盒粉餅定妝,或者補妝就可以囉

我喜歡這盒粉餅,它的粉末幼滑,自然
做裸妝又怎少得它呢係唔係?
加上它的粉餅位置有一塊厚的膠片,可以遮擋左細菌同埋會
整盒粉盒都唔會蒙查查啦
同埋拎黎補妝都係都係一流既,因為佢夠輕呀嗎


好啦玩哂所有既底妝又點少得化個眼妝呢?
今次我會利用了同樣係K&M 既眼影
KIM & MARC 的Crystal Jelly 眼影 $123

呢一個Jelly 眼影總有7款唔同既色系,然而我呢個係深紫色
Jelly 既眼影既可以單色使用亦可以配合左其他粉狀眼影
不過呢個色都算是深色的,所以我都唔敢太重手
輕輕地帶過了就好了,做打底的也可以配合一個淺色的
如粉紅淺啡的也可以呀,最重要不要深色就行啦


同樣想隻眼有神又點少得眼線筆先得架?
然而今次我就會揀選日本品牌AVANCÉ 
AVANCÉ 睫毛精華眼線液 $148

其實呢個AVANCÉ  品牌我本身就是喜歡的
我也使用過不少它家的眼線筆呢,不過就是有一個小問題
也許新手要控制它也可能要一些時間呢


最後就不得不少得有胭脂啦,因為你要知道有些個樣殘
就好似病緊既人面冇血色咁樣,胭脂就是一個很好的小幫助囉
今次我就再試上這個同樣既K&M 品牌既
KIM & MARC 粉頰迷漾胭脂 $123 

呢一個胭脂呢,有個小特別既地方,就是背後有一個小磁石
可以方便一些化妝師或者喜歡裝哂一個盒子的朋友呢
而呢盒既胭脂色又估唔到的不錯,係搽兩下已經好出色
真係又係估唔到既不錯呢


最後我想連埋拍照啦,化哂成個妝攪下呢攪下路都係用左大約半個鐘
自然的淡淡妝容但是有神的樣子也許就是我最想要的效果
不過我仍是有一點懶,沒有神就沒有吧

今次簡簡單單幾件妝品就可以令我個殘樣可以變有神
這個樣子看起來像一些之前的小魔怪吧?
有一點白裡透紅的妝容應該是男生最愛吧?
(我家男人只是會了解究竟幾時可以出門口食野)


今次小妹介紹既妝品除左CC Cream 之外
其他的都可以在雅施選購的唷!!
極力推介就當然眼線液同埋胭脂啦
眼影唔係好只係我唔識點去用呢隻色
不過佢咁多色,又點會冇一隻岩你架,係唔係先?

暫時我今次既CC Cream 就未知係邊度有,
如果再有得再試我都應該會再買,當然要睇清楚佢既價錢啦係唔係
不過在日本大熱的當然有它的原因,最重要是很多台灣的美女也有介紹
作為香港的Blogger 們又怎可能不介紹呢?
希望快一點知道香港在那兒有呢,可能會是在LOG ON嗎?

以下是產品的價錢及資料:
AVANCÉ 睫毛精華眼線液:$148
Kim & Marc 絲絨魅肌兩用粉:$210
KIM & MARC 粉頰迷漾胭脂:$123
KIM & MARC Crystal Jelly 眼影:$123

希望你地都喜歡我今次既介紹啦
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^

















留言

熱門文章