【生活】針炙‧按摩.到位 。☆ 一按一針解決媽媽痛❤

如果你問我做左媽媽之後,最容易受傷既部份
唔洗講,一定係條腰架啦
其實我真係搵左不少既方法去改善腰痛問題
貼野?搽藥膏去埋做按摩啦都係解決到一排又痛過

之前有個朋友仔,突然間腳軟屈一屈
個腳眼位見到佢痛足個幾兩個月
但係前排見番佢又唔再聽到佢講痛或者行起上來怪怪地

原來佢去左佐敦睇左個針炙醫生,
佢話利用左針炙同推拿,去左幾轉就好番左7成
聽完好心郁,就捉左我朋友帶我去呢個木源堂睇下先

係黎之前,其實朋友已經幫我約定左醫生
唔講唔知,除左針炙/跌打問題
係木源堂仲有中醫睇,有關腸胃問題
仲可以幫助你減肥既藥療,不過仲係人奶緊
唔好攪咁多野住,處理左條腰既問題先

好記得第一次去個陣,腰既右邊痛到起身都有難度
一打側訓個人直情係痛到標眼水
所以一去到同醫生講既問題,佢已經話係扭到加發炎
開頭以為腰係要真係閃親先叫扭到,
但係原來有時真係坐姿唔好
用錯力都會整到腰間發炎扭傷

首先醫師會安排我訓在床上,由於第一次到診
都會先詢有否試過針炙,亦會先試上一兩針先試效果
會否不舒服或者有任何痛既問題
然後就開始電療,整個位置有一點抽下抽下但係唔痛的
好放鬆,開頭都驚針炙係超痛超恐怖的
但係原來手勢好係唔痛架
等大約15mins 左右就完成電療針炙部份


然後就由姑娘們幫手拔針,
如果醫師唔係睇緊其他都係佢拔針
不過真係放心,姑娘們既手勢都好好
拔針之前都會同你講聲既,

然後醫師再幫我搽好藥油,然後就按番我既患處
重點就係幫我一壓,咩痛咩根都即鬆一鬆
雖然醫師個一壓係幾大壓力,但你只要你放鬆
就唔會覺得好驚,然後就貼埋藥貼走得架啦

但係真係好似我咁有痛症,記得最好一星期去一次覆診
好似我咁拖足一個月就唔好啦
不過去左兩次我條腰都已經好少再痛啦


本身都唔洗再番去搵盤醫師,點知近排呢
唔知做乜突然好似Chok 到條頸,有懷疑係唔係早排成日打機
亦懷疑係唔係抱仔用錯力,
痛左足足一星期,左手又突然超痛
都係頂唔順,襯拎左半日假順便約下醫師攪攪佢

醫師就指我肌肉勞損又加上Chok 到,
但係冇上次條腰咁發炎
不過由於今次有少少接近唔知咩位,
所以就會痛到抬唔起頭咁解


今次真係搵醫師打救完,頸痛問題真係即時舒緩
起碼再抬頭時亦唔痛,同樣都減少左長期對電話
同埋坐姿都係一個要留意既問題

其實我自己都覺得盤醫師幾健談,
同埋唔洗指咩位痛,講完佢好快就知最痛係咩位
 不過身邊既媽媽朋友都話有媽媽手,
我都有推介盤醫師,雖然收費上唔算係好抵
但係半小時,可以解決痛
好過你痛到做唔到任何野,當你係媽媽時候就會明

錢可以再搵,身體只有一個
對自己要好一點!

講埋醫師地址係:
九龍佐敦上海街17-23號恆福大廈地下19號舖
(佢既位置係女童軍總會既斜對面,
粥底火鍋既對面)

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com



留言

熱門文章