【保養】抗拒繃繃緊膚肌 ♬ Dr.G Hydra Intensive Cream幫到你 ✿

天氣又凍又暖,除左好易病之外
其實仲好易因為肌膚缺水問題令到爆粒粒
有時爆痘痘除左係有細菌都可能係因為
你肌膚底層缺水!!!!

如果唔你唔想肌膚出現「繃繃緊」,
就不如係真正Keep 住凍之前
使用一款既補水又鎮水既產品先啦

我就知韓國品牌Dr.G 有一款Hydra Intensive系列
就是專為敏感乾燥肌膚而設。
內含透明質酸等多種天然保濕因子及滋養保護成分,
從底層解決乾紋、繃緊等肌膚問題。
此外,系列更有效強化肌膚保濕屏障,
為肌膚補充水分和營養之餘更能有鎖水功效

最最最最重要都係呢句,做過皮膚測試
無論是容易敏感發炎的肌膚或因缺水而導致的問題肌也適合使用。
而整個深層水凝保濕系列就有七款既產品,
包括有洗面,潔膚水,化妝水,精華,保濕乳液
同埋我今日想分享既Hydra Intensive Cream

每款產品既都有一張它們既貼紙,
除左可以認是否正貨之外
當然少不了看看有否給他人開過啦
(因為撕開左就貼不了的)

打開盒子後會有看到有一枝小膠棒,
同埋我今次分享主角
水凝舒緩保濕面霜  $324/50ml

雖然水凝舒緩保濕面霜唔係咩新產品
但係好用既東西係值得介紹的
呢個面霜瓶蓋面有一個品牌既G字
打開蓋後會布一張白色的保鮮紙(我作的)
平常的隔膜紙通常是輕輕一拎都會移動
但係呢一款係完全痴實,需要新開的時候就撕
呢個亦係保障大家既使用安全性呢

曾經我以為它家的保濕是比較水水的
Jelly 庄的面霜,打開卻是白色的Cream 庄
不過沒有什麼特別香味,而且都蠻好推的


最近我又病左,又咳又食藥仲要汞埋奶
缺水度係一個極低點,加上人又攰
好多日都唔想再做護膚,
直到有一日連自己都頂唔順既「繃繃緊」
的起心肝去做下護膚先得
由於我唔敢確定佢既保濕程度,亦唔想第二朝油光滿面
所以輕輕地挑起薄薄一層就搽曬成面
老實既當時搽完係覺得有層水係面度
但係唔覺得有即時補水效果
不過係第二朝起身既時候,肌膚不單沒有油光滿面
仲好似搽左層膜係肌膚,超滑滑的
好似Gogo 既肌膚一樣咁嫩滑
最重要起身後我趕唔切做護膚
單純用清水洗面都仲Keep 到水潤感
難怪呢一系列係保濕既皇牌啦

我呢個秋冬天就一定要靠
Dr.G 既水凝舒緩保濕面霜
記得當作普通保養,
拎起少少普通薄薄一層就可以架啦
如果你因為乾燥而令肌膚敏感
就可以拎多少少係受傷部位厚搽多dd 啦
不過都係個句,按自己需要而控制個份量多與少啦


以上產品於SA SA 獨家發售

##希望你都喜歡我今次既分享## 
喜歡的話幫忙給予一個Like 或者Share 
你既支持係我既原動力呀!!

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com


留言

熱門文章