【活動】♬跟小朋友一同慶聖誕❤ Swiss Kiss Lab 親子童樂X’mas Party♪゚

又到聖誕~又到聖誕

一搭入12月已經有濃濃既聖誕味道
聖誕除左交換禮物,睇燈飾之外
當然就少不了係開Party 啦

自從有Gogo 之後,開Party 變左指定動作
因為一定有一班差唔多大既BBS 們一齊開Party
而我地第一場既Xmas Party 就係參加
由Swiss Kiss Lab舉辦親子童樂X’mas Party
真係好開心呀,因為第一次出Event 係專為小朋友而設架
舉辦既地方仲要係一間PlayGroup入面tim
雖然當日Gogo 係最細既小朋友,不過佢都玩得好開心
因為真係好似再上PG 一樣咁呀嗎
而今次我地既活動地方就係Play Art

首先就有老師同各位小朋友唱唱歌先,
而老師唱既歌仲係gogo 聽開架tim



然後仲有老師教我地做瑜伽,
雖然呢個動作看似簡單,係Gogo 眼中易過乜啦
但係媽咪就真係叫天叫地啦
因為媽的硬骨頭呢真的!!


洗過手後,吃過茶點!
又準備媽咪最喜歡既玩雪啦,
今次品牌同PG 為我們準備左兩個小雪池
小朋友需要尋找小卡片,然後再去砌回圖案
最後又點少得呀就係去玩雪呢~
Go豬玩得幾開心,因為媽咪都好開心呀


玩完PlayGroup 當然少不了清潔啦
要清潔又點可以唔用番Swiss Kiss Lab既產品先?
同埋可以順便揀下聖誕禮物比身邊既小朋友都好wor
就不如等就同我分享下
榮獲 Ecocert有機認證的
瑞士阿爾卑斯山泉水系列


係呢個瑞士阿爾卑斯山泉水系列分別有三款既產品
首先有寶貝潔淨防護套裝 
節日優惠價$458 (原價$573)
Baby Cleansing Milk 寶貝潔膚乳 (100ml)
Baby Diaper Cream 寶貝護臀膏 (50ml)

呢兩款產品Gogo 都有用緊架,
首先潔膚乳係可以唔需要過水既清潔產品
而它家既護臀膏亦係我地而家常用既產品tim
由其而家呢d 天氣真係好怕隨時爆察

產品詳細分享:


另外就再介紹它家既另一個聖誕系列
兒童日常護理套裝
節日優惠價$468.5 (原價$586)
Baby Shampoo & Body Wash 2 in 1 
寶貝二合一洗髮沐浴露 (100ml)
B aby Face & Body Lotion 
寶貝面部及身體滋潤乳 (50ml)

之前我地去旅行都帶住呢枝
寶貝二合一洗髮沐浴去用,
細細枝同我地D 旅行庄一樣,超方便~
係屋企用亦可以拎黎浸浴tim

產品詳細分享:


最後當然少不了岩曬靚靚既準媽咪使用架啦
我記得初初接觸呢一個系列既時候
當時品牌有個靚媽咪都話由佢岩岩陀住大約3個月左右
到個陣就生都冇爆過紋呀,所以我都覺得佢有佢既神奇地方!!


除左比BB 之外,
又點少得比一班著重自己肌膚既女生先得架
雖然呢個系列叫做Mum's Natural Line
但係唔係一定要媽咪先岩用,
而係連陀住BB 既媽媽都可以用

唔講唔知,其實陀住時候真係乜都唔敢拎黎
搽左呢樣,又怕會入肌膚WOR
搽左個樣又怕會影響到小朋友

但係今次呢一系列就係以有機接骨木果精華和
有機薰衣草花水做主要成份


首先要推介既就係有呢一個
皇牌保濕套裝 
 節日優惠價$619.5 (原價$826)

Floral Aqua 花漾淨膚水 (125ml)
24H M oisturizer 24 小時保濕面霜 (50ml)

知唔知呢個系列係我最心心眼,
因為佢地枝花水真係好好用,
好清爽係呢個冬天一流呀
加埋佢地既面霜呢個冬天唔洗驚


仲有呢一款潔淨滋潤套裝
 (節日優惠價$559.5 (原價$746)
Gentle Cleansing Foam 溫和潔面泡沫 (125ml)
C aring Eye Milk 溫柔呵護眼霜 (15ml)

呢一個就係清潔同眼霜用品,而我而家都仲用緊
溫柔呵護眼霜,唔好睇得15ml
都可以用兩個月鬆d ,講真係都好用又抵用

文章分享: 溫柔呵護眼霜

了解左咁多有關呢個系列既產品,
亦講左不少大家對於使用呢個品牌或者呢系列產品
唔知你地又有冇興趣購買或者了解更多?

大家可以到它家既Facebook 專頁查詢

有興趣購買既朋友亦可以到它家既官網購買架

在此感謝Syreeta x Swiss Kiss Lab 同事為我地準備既活動
**希望大家也喜歡我今次既介紹**
就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com


留言

熱門文章