【育兒日記】 天然。有機。保濕❤ 法國Fleurance Nature嬰兒系列。★。

當媽媽後,真的明白我的朋友常說的

「就算自己唔食都要比自己小朋友最好既野」
自從我當媽後,真係盡量都比最好既東西小朋友
也許GOGO 係我第一位小朋友,可以既都想比最好既佢

樣樣野只要我覺得係好既,我都會入手比GOGO 使用,
但係有時其他媽媽話好又買
但係反而開始Go Go 開始大左,我亦開始懂得要揀
天然既有機既產品先會考慮

今次Go 媽又同Gogo 揀左一個來自法國品牌既產品
講緊就係法國Fleurance Nature既
有機嬰兒護膚系列
係呢個乍暖還涼既天氣,
好大機會會令小朋友乾燥而產生龜裂肌
所以除左唔用咁熱既熱水沖涼之外
仲需要一些比較滋潤既成份

而係Fleurance Nature既有機嬰兒護膚系列
主要成份就係有好保濕又滋潤
含有金盞花,蘆薈及乳木果成分、
仲要有九大不含既化學成份
羥基苯甲酸酯、苯氧乙醇、甲基氯異唑酮、矽膠、
硫酸鹽、甲基異噻唑啉酮、鄰苯二甲酸鹽、聚乙二醇、聚丙二醇

而整個系列主要有三款既唔同產品
就等我同大家一齊分享下啦

首先就先介紹一下呢款係 
有機嬰兒潔膚啫喱 價錢$150
Baby Cleansing Gel 250ml 


主要成份係蘊含金盞花及蘆薈成分,沐浴洗髮二合一,
有效溫和潔淨嬰兒敏感皮膚和脆弱頭髮。獲國際有機認證,
採用低敏性配方,100%天然,不含過敏原的香料、
類雌激素、Parabens、MIT及矽膠。
無皂配方,絕不刺激眼睛,適合每天使用。

雖然Gogo 已經可以坐係小"登"仔上面比我用花曬沖涼
但係其實有時佢都好鐘意坐番係盤仔上面玩水
所以我就會有時就開盤水同佢沖涼時
同時再按幾下既份量搽勻成身後,
仲可以拎埋D 水同Gogo 洗頭tim
因為阿仔仲未可以兜頭淋,坐盤洗頭係最好既方案
最重要今次呢一款潔膚啫喱係無皂配方
即使d 水滴到眼仔都唔怕拿眼呀嗎
同埋Gogo 有時唔知做咩會飲沖涼水
所以冇皂配方真係令我冇咁擔心先


另外要介紹就係另一款係有機嬰兒潔膚乳 
Baby Cleansing Milk $195/250ml

蘊含金盞花、蘆薈及乳木果成分,
有效溫和有效地潔淨及滋潤嬰兒幼嫩皮膚,
亦可於更換尿布後使用。獲國際有機認證,
採用低敏性配方,100%天然,不含過敏原的香料、
類雌激素、Parabens、MIT及矽膠,適合每天使用。


同樣清潔為主既產品,
但係佢既特別地方就係可以唔洗過水使用
亦可以連同水,去做浸浴既
質地係白色既乳液庄,唔會過份水水的

除左清潔之外,仲有保濕的功效,
如果有時BB 既屁股發現紅左,或者尿片敏感既時候
就可以有效地保護肌膚水脂膜,可紓緩乾燥及泛紅痕癢

只需要一張濕紙巾/清潔棉吱少少潔膚乳
輕輕抹一下屁股就可以架啦

加上GoGo 最重要一落地就瘋狂地跑跑跑
一走得急既,又會仆落地
又鐘意成日周圍摸,所以除左拎濕紙巾抹下手
除左去廁所洗手之外,亦可以用呢個潔膚乳 
清潔雙手同面部,由其佢有時唔知點解好鐘意錫玻璃
真係可以拎濕紙巾抹左咀再抹抹面


最後就要介紹既係
有機嬰兒修護潤膚霜 (面部及全身)$180
 100%天然不含香料,不含過敏原的香料


呢一款既潤膚霜真係不得了,真係佢滋潤度極高
雖然Gogo 呢排既皮膚仲係Keep 住好幼滑,
仲未有咩特別問題,但係沖完涼之後多數都會係咁抓自己個肚
而呢一款搽完後係有改善的,
而且產品有測試使用後6小時肌膚表層保濕滋潤度提升30%!

用黎幫BB 由臉到身做按摩都簡直係一流呀
你睇下Gogo 幾享受,按到就訓著咁濟
媽咪睇見都按下呀!!


今次我就係西寶城既Kidstival 率先體驗左
法國Fleurance Nature既有機嬰兒護膚系列
Gogo 浸完Spa 之後就可以用埋有機嬰兒護膚系列
即時又香噴噴又夠滋潤,Go豬仲好快訓著左tim

加上我又覺得呢一系列既產品,夠曬大枝又唔算
平均每枝都係$150左右,加上成份天然有機
小朋友更加使用得安心又放心啦

如果對於今次產品有興趣,可以到以下地購買
全線荷花親子 / AEON Body / 指定Watsons /
 Fleurance Nature官方網站(購滿$300免費送貨)


##希望你都喜歡我今次既分享## 
喜歡的話幫忙給予一個Like 或者Share 
你既支持係我既原動力呀!!

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com








留言

熱門文章