【食。元朗】吃到捧著肚子走◕‿◕超豐富的二人前午餐.。♥゚

這個暑假,差不多身邊的朋友都有出國
就連家人們也準備要出國旅行。

家中小孩時常問我幾時可以帶佢去旅行,
既然我冇本事帶佢去日本住,
但係帶佢去食下日本野都仲可以

最近我去左有幾間分店既黑木亭食好西,
當慶祝我地呢個小一生活完滿結束


店鋪感覺真的設計很日本的,
整個店真的很像日本的居酒屋,
不過此店就比較偏細一點,但係坐位也蠻不錯的

今次我就打算吃這個二人前套餐
這個二人前,包含了三點刺身盛,定食兩份及卷物一份


在進門的時候,就有看到這個這個自助的沙津吧,
每位客人也可以享受這個沙津吧及麵豉湯


首先上碟的就是三點刺身盛
當中包含了三文魚,八爪魚及油甘魚


每件刺身也有二切的,三文魚還是很厚切的
也蠻新鮮的,我就很喜歡啦


今次我們分別點了這個 
牛肉壽喜燒定食配烏冬

這個壽喜燒的牛肉量超多的,比著平常的真的多很多
牛肉真的會吃飽飽的,加上鍋內有薯粉條,有豆腐及蔬菜類
連帶烏冬,真的吃這個也已經飽得緊要


然後還有這個指定卷物,我地今次既就係
火炙左口魚邊卷物

認真的,本身我係唔係好食我唔熟悉既魚品,
今次就試左呢一款既左口魚,估唔到佢入口既油份蠻高的
連帶在壽司上的魚子及蟹籽,整個口腔都係魚油
最重要是唔腥的(即使我喜歡吃魚也怕魚腥味)


然後係我地第二款揀既係芝士流心玉子鰻魚飯
開頭我就諗,好似咁細碗咁既,
係呢間店吃東西真係唔可以咁諗,
因為佢雖然睇落好細,但係份量完全唔係咁少架;
首先鰻魚係厚切啦,好夠份量,
加上中間既玉子超飽肚,
最後我這個飯也吃不完呢


最後甜品還有雪糕兩球,我們的有榴槤,芝麻及海鹽味
我照推介芝麻味的,如你喜歡芝麻味你一定喜歡這個


這個套餐真的吃得人飽飽的,如果是三個女生吃就絕對可以呢
如果打算跟同事/朋友來吃一餐滿滿的午餐
可以來這兒試一下唷!!

這兒是:

黑木亭-お食事処 






留言

熱門文章