唔洗成日講便便...因為我有"美達施"就乜都唔怕啦

日日係電視度.....日日唔係聽到君如問個媽媽,佢個小朋友d 便便靚唔靚...就係見個校長問小朋友~紅色代表咩野,,,又係便便!!!!
點解電視成日都要播有冇便便?便便真係咁重要??硬定軟?靚唔靚真係咁重要?

之前我都有講過香港人日日都趕頭趕命~朝早又要拿拿臨食完早餐,做完一輪野,又趕住去食飯,你知Lunch 時間,由等位坐底叫餐食得都分分鐘用左起碼20mins...
樣樣都趕餐死...攪到身體勁多毛病~最常出現就係無便便啦,正常一個成年人通常需要一天一次廁所,最好既當然係兩次啦,不過如果你兩-三日先去一次都暫時冇問題
如過經常性係咁,同多過一日既就有問題啦....

如果你真係會有呢d 問題又唔知點解決~~唔緊要我有計仔~~因為我有美達施天然纖維素

唔知乜野係"美達施天然纖維素" 唔緊要~由我為你介紹一下啦

"美達施天然纖維素" 係由美國製造的” 美達施 天然纖維素”,由天然穀物「車前子」(Psyllium) 製造,含水溶性纖維及非水溶性纖維,能為你補充足夠的纖維,令身體更健康。服用“美達施”可以:
1.有助軟化腸內消化物
2.促進腸胃蠕動以增加大便份量,防止便秘
3.幫助平衝血脂水平


咩係天然纖維素?根據美國National Fiber Council的指引,一個成年人每日需要攝取32克的纖維 ,之但係...

一日起碼食6個apple 加1隻蕉先可以吸收到一日既纖維素~~~如果日日咁食都真係想死-口-

多謝she.com給我試用 美達施天然纖維素....
其實我既便便都唔多好,曾經都比中醫話我條腸好差....因為以前既我,,,簡直係食肉獸,只愛肉不吃菜
即使而家為左廋身我都要改變番個飲食習慣....都改善唔到而家腸既問題
今次我試下呢隻產品唔知改唔改善到我既問題?
我今次試飲既係橙味...


一盒有三十包....一包一杯
又夠方便,放係公司飲又得,拎出街飲又得....夠哂方便,

而家我就通常係食早餐之前飲左先....不過有陣又唔記得左wor...所以其實呢隻產品呢..無分餐前餐後既


我放入個杯度,,,,其實係奶粉庄既,要拎凍水沖...不過如果你用公司既水機既凍水...係好難攪得勻~拎熱水仲難...
最好就係凍滾水....或者咁就最好啦:p


沖完出黎既效果就係咁啦...不過盡量快手d飲...因為佢好快成固體~~
最後我飲左個幾星期啦...開頭就感覺到谷住谷住...條腸好似打緊交咁....不過谷左好多日都去唔到廁所~~
最後我要停一停就即刻有得去tim 呀....
真係唔多掂啦條腸...最後我都係飲一下停一下....

飲左個幾星期後...而家條腸都有不斷的好似絞肚痛咁...順而便便真係好左....起碼唔會再谷住谷住....
不過如果你長期都係好辛苦咁就唔好再飲~仲要問下醫生意見tim 呀

不過美達施纖維素好有飽肚既感覺,岩我呢d 減肥中既人仕,除左食少左,便便暢順左...皮膚都可以改善埋~~呢個係我最大既得著
不過唔好既地方就係好易變成o者哩庄,洗杯超麻煩...或者用作做甜品...係一個不錯既選擇~
最後感謝she.com 給我一次試飲機會





留言

熱門文章