染傷頭髮點打救?KeraSys SALON CARE系列幫到你

試問下你身邊有冇人係從來只係剪頭髮而冇做過任何負利子,電髮,漂染?
我相信有,但一定不多,當你有冇諗過,當你靚完個一刻其實對頭髮係勁傷呢?雖然大家也會知,但係都會Keep 住去做,因為就係想靚嗎?
因為我都係咁xdd 所以一路把頭髮都好似把草咁,即使用左坊間幾多可以修護頭髮既產品,可能都幫到一段時間都未必完全改善...
其實啦~我好多時去剪頭髮個陣,髮型師都係問我~你想唔想剪短佢呀?說真的,當你D 頭髮唔太識長就真係唔捨得一次剪短佢
不過我都明唔剪短佢....又點可以長呢....有邊個唔羨慕韓國既名星有一把長長而順滑既頭髮呀~~




然而我今次試用既係KeraSys Salon Care 深層修護系列,係係網絡上面都真係好多人介紹啵,,,,
仲要拎埋韓國美容節目"Get it beauty"既blind test入面擊倒各大品牌成為護髮精華No.1!

真係有咁好?等我去試下先XDD




金色樽身,黑白分明既樽蓋.....即使你好似我一樣係近視妹,洗洗下頭都唔洗好似嗅咁先見到個樽先知呢枝係洗頭定潤頭髮啦,
咁咩色係咩洗頭,咩色係潤髮呀????
就係黑色 係洗頭水,白色就係護髮素啦~~~加上呢佢有防止你按到出黎既"失" 真係唔怕可能小朋友沖涼個陣係度玩哂你D 洗頭水啦









產品特性:幫助損傷的毛髮集中修護,再現彈力、光澤及活力。

     集中修護因反覆的直燙髮、捲燙髮及經常性使用電熱機器而造成損傷的毛髮。

     集中修護因反覆的直燙髮、捲燙髮及經常性使用電熱機器而造成斷裂、分岔、打結的受損毛髮。

     因直燙髮、捲燙髮而產生斷裂、分岔的損傷毛髮表面有集中的修護效果,使用後可減少斷髮問題。



產品作用:天然草本配方,天然角蛋白成分,修護流失的毛髮蛋白質。

     紅葡萄 酒,幫助受損斷裂的毛髮增加彈性。

     水晶抽取物,使受損的毛髮變得潤澤、滑順。



毛髮修護功效:

1.有效集中深層修護流失的毛髮蛋白質→天然角蛋白成分將蛋白質營養成分集中深層供給到重度受損傷的毛髮內部,集中深層修護流失

  的毛髮蛋白質,使毛髮保持健康。

2.減少毛髮斷裂問題、增強毛髮彈性→含有紅葡萄 酒多酚成分,減少毛髮斷裂問題,增強毛髮彈性。

3.給受損毛髮表面的集中修護→含有(Crystal)水晶抽取物,可一根一根的包覆住分岔的毛髮表皮(cuticle)並形成包覆的保護膜,集中

  修護受損毛髮表面,讓毛髮變得潤澤、順滑。



適用對象:打結、分岔、易斷裂的毛髮專用。


先看看黑色洗頭水先,質地跟普通的洗頭水質地一樣,但係唯一不同的就是它沒有香香的味道XDD
輕輕把洗頭水於濕的頭髮上,很快就可以起泡泡了XDD
可惜為了影相,泡泡也走了不少,也很冷呢~XDD


看完神秘的黑色洗頭水,就來看看白雪雪的護髮素啦~~

護髮素質地跟白色樽的感覺一樣~~白雪雪仲要滑o者o者~~~~!

產品特性:幫助損傷的毛髮集中修護,再現彈力、光澤及活力。

     集中修護因反覆的直燙髮、捲燙髮及經常性使用電熱機器而造成損傷的毛髮。

     集中修護因反覆的直燙髮、捲燙髮及經常性使用電熱機器而造成斷裂、分岔、打結的受損毛髮。

     因直燙髮、捲燙髮而產生斷裂、分岔的損傷毛髮表面有集中的修護效果,使用後可減少斷髮問題。



產品作用:天然草本配方,天然角蛋白成分,修護流失的毛髮蛋白質。

     紅葡萄酒,幫助受損斷裂的毛髮增加彈性。

     水晶抽取物,使受損的毛髮變得潤澤、滑順。



毛髮修護功效:

1.有效集中深層修護流失的毛髮蛋白質→天然角蛋白成分將蛋白質營養成分集中深層供給到重度受損傷的毛髮內部,集中深層修護流失


  的毛髮蛋白質,使毛髮保持健康。

2.減少毛髮斷裂問題、增強毛髮彈性→含有紅葡萄酒多酚成分,減少毛髮斷裂問題,增強毛髮彈性。


3.給受損毛髮表面的集中修護→含有(Crystal)水晶抽取物,可一根一根的包覆住分岔的毛髮表皮(cuticle)並形成包覆的保護膜,集中


  修護受損毛髮表面,讓毛髮變得潤澤、順滑。



適用對象:打結、分岔、易斷裂的毛髮專用。

     因離子燙、陶瓷燙、冷燙髮、熱塑、冷塑…各種燙髮而造成損傷的毛髮。

     經常使用電熱機器(例如:電棒、吹風機等)而損傷的毛髮。




使用方法:洗髮後,將頭髮上的水稍微擰掉後,取適量的【賦活乳】均勻塗抹於髮絲上,輕輕稍加搓揉按摩後,再以清水沖淨即可。



主要成份:Water、Cetearyl
alcohol、Cyclopentasiloxane、Dimethicone、Stearyl alcohol、Stearamidopropyl
dimethylamine、Dicaprylyl carbonate、Alpha-Isomethyl Ionone、Benzyl
Benzoate、Citronellol、Geraniol 、Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene
Carboxaldehyde Linalool、Butylphenyl
Methylpropional、Fragrance、Ceteardimonium chloride、Propylene
glycol、Glutamic acid、Benzyl alcohol、Amodimethicone、Behentrimonium
chloride、Behenyl alcohol、Keratin、Hydrolyzed keratin、Hydrolyzed wheat
protein、Panthenyl ethyl ether、Panthenol、Butylene Glycol、Wine
Extract、Quartz、Adansonia Digitata seed MC 73extract




嘻嘻~~真的好怕把自己素顏上鏡xdd 但係看到我d 頭髮順滑左嗎???



開叉問題也減少了....



雖然我個頭唔係好直,但係滑滑程度~真係令人欣賞,我d 同事成日走黎摸人地個頭,攪到而家日日要洗頭xdd

總結: 一枝洗頭髮水成功與否,我相信不是但但藝人宣傳就可以成功,不是洗頭水一定要香香的才是女孩該使用的洗頭水,驚喜在呢枝洗頭水真係可以即刻見效,由其我d 頭髮真係好難會唔打結,反而呢枝潤髮乳我不打結,不過我認為洗頭水,洗完後比較乾....不能懶一點,只用洗頭水了。不過要好好保護頭髮也需要定期做焗油啦,如果各位對呢枝洗頭水/潤髮乳的話,真的可以到附近的大Sa Sa 可以購買啦

如果大家對呢個牌子有興趣的話,可以到它們的Facebook 專頁及官網,參考一下的。
http://www.facebook.com/kerasyshk

http://www.kerasys.com.tw/
(此網站是屬於台灣的,因為此產品經台灣入口,是韓國製造的,放心使用XDD)

留言

熱門文章