為食團隊初嘗@正宗澳門豬骨煲

認識我既人多數都知我而家不斷廋身....為既只係靚靚既身型,不過減開肥/減緊肥既人其實都知,減肥係一件好難好難既事,因為有陣時你好多野真係唔敢食,好似我而言,雖然而家都真係有成績出現~但係背後都真係幾慘架...煎炸野又唔敢食得多,甜品/零食直情係同佢斷絕關係咁濟...真係有陣時都唔知自己咁辛苦為咩,但係當你廋身有成績又真係覺得值得既XDD

不過係早前突然咬柴,攪到隻腳腫到豬腳咁,仲要將之前D 舊患迫番出黎....冇計啦,最後呢個十一月被迫停止做任何運動....就係因為呢個傷比籍口自己去食好野XDD 真的好耐冇咁放肆啦.....咁講完咁多廢話都係時間要介紹一下,我今次想介紹比大家既地方啦

首先....想介紹大家去打邊壚!!!!老實說,我出街打邊壚咁多次...真的每次都係叫任食,為既就真係唔洗理價錢不斷不斷食
但係今次就係同班同事落左去荃灣去打邊壚,而呢間野就係正宗澳門豬骨煲
本身係想係大窩口食既,但係因為我地食個日係星期5黎呀,好多地方都冇得BOOK 木台,所以就初嘗呢間野啦....

雖然呢間叫正宗澳門豬骨煲 ,但係睇番d 食評都唔多十卜呢個豬骨湯底,然而我地班同事係無咩人想食豬骨,所以最後我地決定叫鴛鴦湯底啦

由於我係食唔到辣野,所以我就試左清湯底啦,唔....我覺得唔似一般味精湯,真係有少少用雜菜煮既湯,同埋佢湯底入面d (食送)都真係幾新鮮,仲有好大隻既冬茹~同 D 黃牙白係完全係似新鮮野唔似個d (食送)頭(食送)尾.....而湯底好似$68



講完湯底都係時候講下我地既配料.....腐皮,山根同埋唔記得叫咩名野食~~都係浸一浸就食得啦..


仲有牛柏業啦~其實應該好多人都知牛柏業白色反而係唔好架,不過都講聲啦~真正既牛柏業係黑色,白色既都係漂染過架
不過呢個牛柏業唔知係咪煮得太耐都幾難咬

3

呢個係駝鳥肉...係我最愛打邊邊既配料,我認為份量都幾多....同埋都真係好食過d 任食既xdd


呢個係腐皮捲...開頭以為麻麻地,反而有驚喜呀...好夠爽口,不過價錢就真係貴d 啦~好似$40 得6件


炸魚皮......我不愛,所以冇食到~~不過同事們話比起佢地食開既更好味,同埋份量都ok 大份呀!



呢個有個名架...不過真係唔記得左咩叫名,咁其實就係4隻唔同既餃....包括水餃,雲吞,韮菜餃同埋雲耳蝦餃
當然對我黎講最好食就係雲吞同埋雲耳蝦餃~~佢地d 蝦真係幾大隻架....好好味!!!


我既大愛...美國牛肉...說老實的,你任食既地方係無可能食到咁多雪花既牛肉...同埋佢切得好薄,所以滾一滾就可以食啦~~~

其實我地當日食就真係唔止咁少野既,不過我真係掛住食...乜都冇影度,仲有食左個菜藍啦$5X ,雲吞$28,仲有手打蝦丸,仲有叫多ROUND 本地牛肉,西洋菜

咁最後找數$1200/6個人~對我言梗係覺得貴既,但係野食方面真係不錯,但係本地牛肉可能個陣真係好多人落ORDER ,師父切得好碎呀,冇美國個d 咁好食
不過雲吞啦,蝦丸真係值得一叫...真係勁回味~~~d 蝦真係好彈牙好爽....

個菜藍其實真係有不同種類既菜...咁就唔洗獨枯一味~又可以中和d 油份~~~

如果你都有興趣去呢間地方一試,就去荃灣楊屋道69-71號地下試下啦~~
不過真係多d 人去食可以食得多d 野!!!

多謝你細心欣賞~^^




留言

熱門文章