ღ我的魔髮四重奏。Dove 輕潤保濕系列ღ

香港人日日都要趕,趕番工,趕番學~再唔係就趕食飯,即使樣樣唔趕,都要趕住去排隊買限定產品
有冇時覺得,一朝起身個陣見到自己個頭又唔聽話又唔知點攪佢好?梳完又係"嬲嬲憂憂",永遠都唔識貼貼服服?
打算洗左頭先番工,又唔想吹頭整到個頭傷鬼哂?濕左個頭落街,又痴番哂D 塵係個頭度,街外人又覺得你呢個人咁鬼懶~洗完頭又唔整番乾身D ,濕淋淋咁...

即使你地認唔認同我咁講,但係呢個就係我既寫照....我好懶,我唔訓到最後一刻我唔會捨得起身,我本身個頭真係比較易出油~由其夏天個陣時,真係朝朝/日日要洗頭...加上番工又遠..朝朝起碼一個鐘車程,有陣真係濕住個頭吹住冷氣...頭都痛到想死....收工番到屋企又累又唔願去洗頭....


最後個頭就成日"嬲嬲憂憂",連自己都頂唔順,最終於走左去札頭髮......之前仲貪靚走左去北上駁髮tim,最後既結果就之唔係傷到喊囉....

試過好多隻洗頭水..標榜即使唔用護髮素都得...或者洗完頭個一刻會好好,但係過左半日或者第二日之後就打回原型....

看看我平日番工既蓬鬆Look~~~真的別給我嚇壞.....這是我平日夜晚洗完頭第二朝就會變成咁,即使係吹頭/自然乾之後都係一樣會咁既情況~~~



看看我的髮尾,開哂叉....看到我頭髮很怪嗎?我很想很想去整色,但係我的頭實在太傷了,連我也不敢再弄什麼...

但係而家我有魔"髮"四重奏...Dove 輕潤保濕系列,它說可以減少99%毛燥wor~又唔知係唔係呢?等我親身試下先~~
為大家介紹一下Dove 輕潤保濕系列一Set 5款產品


包括~輕潤保濕洗髮乳及潤髮乳,輕潤保濕髮膜,輕潤保濕滋潤乳,輕潤保濕精華


輕潤保濕洗髮乳及潤髮乳各350ml/$39.9
首先:我地當然要潔淨啦~~~
呢枝洗頭水有效清潔髮絲。每天使用,有效去除污穢及頭皮油脂。


而潤髮乳就可以呵護及補充秀髮養分,輕潤不油。 每天使用,有效撫平毛燥,保護髮絲,免受傷害。




洗頭水既質地有一點閃閃的,金色閃閃好美~也保留了DOVE 原有的香味~看看潤髮素又如何呢~


;

雖然潤髮素沒有洗髮乳的閃閃的...但是也有DOVE 原有的香味,用完頭髮好香香唷....

當我地用完主打產品之後就可以用以下既產品啦,就係輕潤保濕潤乳180ml~就可以為左每天密集滋潤保濕啦


這枝輕潤保濕潤乳有一個好特別既地方...就係呢枝野好似沙津醬既十字口,仲要係雙色架.....咁白色同黃色又有咩分別呢???



- 金色保濕精華,迅速滲透髮芯,補充秀髮流失的水分。
- 白色滋潤精華,針對改善秀髮表層受損,鎖緊滋潤成分、撫平毛燥。



用你用完潤髮素之後查輕潤保濕潤乳大概1-3mins,
只要查中段至髮尾就可以啦.....千祈唔好查上頭皮呀....

再介紹一下頭髮既Mask <輕潤保濕髮膜>200ml,佢地用法同<輕潤保濕潤髮乳>一樣,不過唔同既就係<輕潤保濕髮膜>只係一星期用1,2次咋~~
而每次既時間會耐少少,大概係3-5mins,所以當我做呢個頭髮mask 個陣我就順便做埋白泥mask 
所以呢個星期我暫時用左一次,當我做頭髮mask 既時候,
就做埋面部mask xdd




含高效保濕精華,揉合椰子、杏仁及向日葵籽精華,
迅速滲透及深度滋潤髮絲,全面補充及修護秀髮所需的養分。

最後梗係要介紹一下萬寧獨家售賣既輕潤保濕精華啦,40ml/$49.9



雖然個樽睇落精華係黃色,實際係呃你架咋xdd佢個質地係透明架...
而且係唔油架...查落頭髮度超快吸收.....仲布好明顯既改變tim~~
每次3-5下~咁都睇番你自己既頭髮既長度啦xdd
我自己就係左面3下,右面3下既~~~

---------------------------------------------------------------------------------------------

用完第一次後,吹乾左個頭...
依然有毛燥既情況,但係真係改善左個頭髮順滑度.梳頭都順d





當到第三日,我係洗完頭先出街既,
咁就po 兩張半乾狀態,同埋自然乾啦,,,,,
看得出個分別嗎???
自然乾後也不會好似未用之前咁鬆鬆散散,,,,還算貼服......





黎到試用既最後一日啦~~~望下我洗完頭既效果




好直好貼~雖然依然好多毛燥......再睇下訓醒係點先~~


我完全未訓醒狀態,沒有梳頭,都可以好順滑,仲可以一梳到尾,,,,唔會check 住check 住

當我番完工,番到屋企再用電腦既時候....依然好滑,但係七日其實未必改善到毛燥....


既然去到尾聲既試用日子,我都要講下精華既特別效果.......睇唔睇得出明顯既效果,本身我d 頭髮唔係天生直,而且我而家d 長度又唔長又唔短就好怕有咁既問題,,,,
但係東我查左精華油後~唔好油淋淋~仲好快修服左d 頭髮...唔會鬆鬆散散啦




看一張正面效果,.....雖然都係鬆散點,
但較貼服,,,,但是要長久貼服,或許要用Dove產品來改善




最後總結七日試用效果,雖然毛燥效果未如理想,但係始於七日試用,未必可以睇到真正既改變,但係唯一係七日見到既成效,就係見到d 頭髮滑左好多....同埋我之前d 髮尾係會卡住卡住..而家就可以一梳到尾...後2日仲可以頭髮都唔洗特別梳都出到門口,呢個係我最欣賞既地方,而且價錢比起市面上既洗頭水更抵買....我看過萬寧而家洗頭水同護髮質都係$28.9/350ml...係抵買之選,雖然呢一款洗頭水係FOR..乾性髮質使用,但係我本身都係算中性同油性頭髮之間....我都覺得好岩我用,加上我家的成員也對Dove 呢款產品有讚無彈~大家也決定值得回購之產品....

最後要感謝BE x Dove 給我一次愛的體驗....
睇黎我成個沖涼房都係Dove 既產品啦xdd
多謝收看我這次的體驗~~


希望你也喜歡小妹今次的介紹

**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
#產品由BE x Dove 提供#
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^


留言

熱門文章