錯有錯著...巧遇驚喜的食店@浪漫館橫浜

未知大家有否留意我上星期說了去潮聖我最愛的Kitty 呢?本來當天我是買了戲,打算看"打死不離三兄弟的"但係我實在太八痴了,只看人地的海佈又沒看清楚人地的戲名...傻傻的就網上訂了...原來啦....UA 院線是沒有再上影這套戲啦......有興趣睇的SIS 真的要留意啦,別要跟我一樣啦-口-攪到最後也給人怨了....

當天我影Kitty 的時候其實大約都係下午時段,影完都係6點左右,但係個陣我係訂左9:30 的,所以啦,見有時間就打算去之前Sis 介紹有好靚既海景,價錢不太貴的意大利菜的,但係啦我又傻更更的把人地是在The One 的餐廳啦,記錯左是在iSQUARE ,最後搵極又搵唔到wor...之後見到呢間"浪漫館橫浜"啦,加上我地又好肚餓,就是但決定入左去啦~~~







雖然話係第一次黎呢間野,但係呢間餐廳係我FB 打卡率都真係幾高,斷估都唔太差卦...




當決定入去食既時候~待應小姐帶我地入去一個2位座位坐,鋪面不算太大,我想約有廿張木台左右,有兩張卡位,當時六時多左右,我看到有某木台卡位,應該是準備走的,
當時我跟帶位的小姐說,我可否當那木台走了,我轉過去...她說不能,我問為什麼?她說有人訂了木台....也算了...轉個頭叫左野之後,有另1位小姐問我地是否想坐卡位,梗係想坐啦~你同事唔比我坐咋嗎....真的不明,為什麼當時未叫東西就說訂了木台,叫了兩個餐加一個小食後就可以轉位?我想這是一個令我有點不滿的地方!!!!


調左去卡位坐之後,待應小姐送上2樽加一個芝麻的東西,完全看著也無理頭,之後那個小姐就好快速地說怎樣用....其實我一句也聽不到,也不懂她在說什麼-口-,這位說話不清晰的少女真的令我對這間鋪頭失分不少呢=口=



就是呢3樣野啦,左手面是蘋果醋,右手邊是吉列汁,是把芝麻磨碎加入吉列汁來食吉列豬柳的



我好努力把D 芝麻磨碎,但係我都係唔夠力,要搵番猛男幫我手先得XDD




我地叫左兩個餐,呢個係安格C 牛扒定食$148,我本人試食了一點,我認為價錢上不太值得...口感上還可以





炸雞軟骨$36,呢個真係好好食,雖然係油了點....但係佢真係唔似平時個D 又細粒又乾....呢個仲有D 肉汗係度,好味~^^



呢個就係我叫既餐,好似係芝士蝦加豬柳定食$98,我對芝士蝦最驚喜,因為我好愛食芝士既,加上佢既蝦豬柳都好滑,唔會因為炸野令到D 肉汁流失...


另外豬柳也是不錯的,比起我之前食有間專食豬柳的餐廳更好,起碼唔會炸到乾爭爭,但係我可能不太愛吃炸東西,所以也吃不完
仲有我認為驚喜的是,那些配菜....其實我好討厭食椰菜,但係當椰菜C 加上蘋果醋竟然可以令我食走了一半的配菜,真的夠好味....
好像吃生菜一樣呢....所以我認為驚喜就在此啦~~~


總結: 可以提提大家我們的叫的餐,可以不停地加飯同配菜的,所以如跟男生來吃,也不怕不飽啦....另外我在OPENRICE 看過有好多人都說不太好食,我想是團購問題啦,加上呢,可以的話真的早一點來吃晚餐,會坐得較舒服一點....除了店鋪的員工令我有D 不滿,總括來說呢間餐廳也是不錯的,或許餐廳要找一個說話較清晰的人來招呼客人,加水情況我們加得較少-口-服務態度也令餐廳失色很多,即使野食有多好味....也令客人會離開的!!!!!





.;










 

留言

  1. 响邊架??
    [版主回覆11/28/2011 00:06:13]iSQUARE 6/f

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章