不可吃。可護膚既魚子醬 @ Hanskin 黃金魚子醬營養B.B霜 =]

魚子醬對於我既認識當中就係一個法國貴族既食物,
永遠都是電視中有錢人一路拿著紅酒,
一邊"畢"住魚子醬在餅卡慢慢地品嘗
但係你有冇諗過魚子醬竟然可以做BB Cream ?
仲可以抗皺,美白仲有防哂度spf21 pa++
聽到都覺得好吸引呢?你想唔想呢枝係咩產品先呢?
登登登登.....佢就係Hanskin 黃金魚子醬營養B.B霜啦~~


紅當當既樽身~紅色代表熱情~見到佢我都覺得好興奮!!!
本身呢枝bb cream 係Made in Korea 架,又有30ml 同埋SPF 21
不好睇下佢地既主要成份先啦~佢地包括有蘆薈、甘草、魚子醬、玫瑰水、馬齒莧、大豆發酵提取物

另外本身呢款bb Cream 富含深海魚子濃縮精華、高營養修護潤膚、抗皺保濕
仲有抗皺效果傑出的深海魚子、蘆薈、維他命B及多種天然植物成份,自然修飾肌膚瑕疵、撫平粗糙細紋、淨白修護因老化而失去活力的粗糙膚質,使暗啞肌膚恢復活力彈性,更可舒緩敏感問題,令肌膚更加健康濕潤、柔嫩細緻。適合各類型皮膚使用。另外質地都係比較"傑身" 同埋比較淺色~開頭以為會即時變左白~不過當查勻左之後反而完全唔覺得有查過一樣tim 呀!!!!


成日覺得D bb cream 會好白好厚?好焗身?唔洗擔心~佢有清楚既說明書教你點查呢個bb cream 既
咁就可以做一個偽妝啦~又可以靚又可以扮冇化妝啦~~


跟住等本小姐試下我又做唔做到扮冇化妝先XDD 本身我既素顏,眼袋極大~嚇得死人既樣子
之後就準備開波啦~首先最好要查左bass 先,一來可以隔一隔,二來又可修飾本身皮膚既膚色
再拎大約一粒黃豆既大細既bb Cream 就可以查夠成個面架啦~~多唔係好事黎架


再將bb Cream 均勻查在臉部,我就唔係太跟足說明書既講法~
都係將bb Cream 點足係五點地方,雖然你而家睇好似比我本身既皮膚白左wor...


但係當我均衡地查足成個面部之後,其實都會有一點白的


當一查完後,再望望自己面部頸部的顏色.....咩事,點解會兩隻色架


但係當我再用碎粉定番妝既,其實面色已經開始接近回本身自己的膚色

最後攪掂左之後就正常番啦xdd 唔係一個臉白頸黃既傻瓜啦xdd 
面色又好左~人又靚左~仲洗咩怕男友出街望女仔先係咪xdd


希望你也喜歡小妹今次的介紹

**是次資料由品牌提供
以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹











留言

熱門文章