三個不同環境。三個不同味道@滴露 natural滋養柔潤沐浴露

淋浴露,我想差不多每一個家庭也會擁有一枝,或者有人依然鐘情會用肥皂但係我相信如果叫你講一隻品牌既淋浴露,你既腦第一下會唔會閃出滴露呢個品牌呢?對於我黎講我真係好鐘意滴露淋浴露,因為始終即使使用過無數既淋浴露,我始終覺得滴露既味道總係比較特別,佢唔係花香味道,反而係松木既香氣~同埋沖完之後真係覺得好清爽仲可以有消毒既效果tim~


 我記得有一次我聽收音機,有位女仕佢因為下體出現一點問題,
亦不知從那個地方聽取到用滴露消毒藥水來清潔下體,但係用完後仲梗加不適聽到後真的有點哭笑不得!或者有人會認為滴露是可以消毒,但係就唔係知道其實對於身體有些地方實在太敏感了,所以或者那位女仕如果仲有個d 問題都可以考慮一下我以下既介紹


今次想介紹既係滴露最新出推既保濕護膚消毒既淋浴露,包括係
<滴露 natural滋養柔潤沐浴露>,<舒緩寧神沐浴露>,<草本呵護沐浴露>



係上星期三我好急急收工呀因為我第一次去睇每年五月既盛事,知道什麼事嗎?
對呀,今年除左睇Lady GaGa 之外,每年五月既盛事就係睇五月天啦~~~~
仲有仲有就係感謝我既好友"大份d" 幫我拎滴露之外仲帶埋阿囝比我見下>w<
不過我實在太趕啦,見唔到阿囝太耐~因為我都要趕住去見五月天呢~~~



第一次參加呢個盛事,每年我的好友也會不斷的找人買優先預定,
今年是由東亞信用卡做優先預訂~所以我借出卡給好友
加上我覺得既然今年係未日,我應該去參與了呢個盛事呢~~~~
不過今年好似遲左開始呀起碼成9點先開始
不過我地優先預定$280 都要坐到最頂頂個行呀不過亦不減我地既興致,最令我估唔到既係...
竟然有一個演唱會粉絲們係由阿信開始唱歌,就成場企係身....冇錯係成場呀!!!好有壯觀呀!!!!!
仲要加上一個個既藍海~一個個既大合唱~
就連我呢個唔識佢地既歌既都可以興奮到唱第四首歌已經出哂汗~



加上大合唱一幕,因為每一個人既位上面都痴左張歌詞紙架~歌名<倔強>
不過我唔係忠實Fans xdd 我唔識唱~但係我見到有一幕好靚既場面呀
當大家拎住一張張既歌詞~就變左個彩虹~對面仲有個"5" 字架~~好靚好感動呀



後來阿信仲係唱"突然很想你" 個陣叫我們拎起我既電話出黎做出星光閃閃既效果~~
好美好美呀!!
真係好耐冇去一個演唱會,Fans 們會Keep 住係度,無好靚既衫,無好正既舞台...
但係可以令一班fans 們這麼熱情,這麼興奮.......五月天謝謝你



五個大男孩,因為興趣而走埋一齊...為夢想去奮鬥....
你們令我愛上你這個特別的組合,期待我們明年再見~五月天!!!!!
興奮過後,我整個身體都是汗水....整個身也是痴淋淋...
趕回家後即刻去沖沖涼立即要上床睡覺呢
見完五月天後我用了滴露 natural 舒緩寧神沐浴露~
雖然身體已經累透,但係因為實在太興奮既關係~
仲係仲有dd 眼光光呢~~~所以我揀左一款可以舒緩寧神既沖涼液幫幫手~



佢除左可以防菌之外~仲有金盞花同埋甘菊精華~
或者你會問,有多呢2樣野有咩咁特別呀?其實金盞花同埋甘菊都係可以保濕同埋舒緩架
所以用左舒緩寧神沐浴露就可以補濕同時鎖水啦~又可以Keep 住皮膚滑滑~~
另外淋浴露都帶點淺黃色~味道又好清新,簡直清爽又正既淋浴露你又點少得呢一枝先~~~
不過對於泡泡問題~可能係因為我用係手度~~泡泡程度就唔算太高啦真係~~



興奮過後,又要回復正常生活啦~~~~
回到公司依然仲好回味五月天既歌聲~不斷嬲同事傾番五月天~~
但係工作完結後,都係要出身汗~(天音: 又去睇五月天?)
我都好想呀其實我係去做Gym 既
因為我係Join 左個Gym 堂,一星期會有兩天要去上堂~
上完堂後真係要即刻去沖涼先得...因為真係會好重汗味~~



而今次我揀左呢枝淋浴露去沖涼~~~滴露 natural草本呵護沐浴露
唔知點解我次次做完運動之後,手手腳腳除左會痴淋淋之外~~~仲會好"鞋烚烚"~
朋友話因為我有出汗可能會新陳代謝會令皮膚有所變化~~~所以為左Keep住皮膚滑滑~~
始終夏天嗎,每個女人都會想有靚靚背心出街架嗎等我為大家介紹一下呢枝淋浴露又有咩咁特別先啦
滴露 natural草本呵護沐浴露 含豐富蘆薈及草本精華,能為乾燥肌膚注入源源水分,
令膚質變得水盈飽滿,倍感幼滑,塑造令人想一再觸碰的柔滑美肌



其實每一枝淋浴露上面都有一個Exp Date,咁就唔洗擔心好快會過期啦,
因為都去到2013/11/22 架~~
個日期好特別呀XDDD 有11,12,13 唔講唔知蘆薈其實可以消炎仲可以保濕架~~
呢枝淋漓露既顏色就偏往透明一點,味道亦較似番本身既松木香味~~~
同埋呢枝沖完涼仲可以Keep 到香噴噴既滴露味xdd 連阿妹都話呢隻幾滑wor 



最後....我在母親節當天不是陪媽媽慶祝,我認我是不孝女但係我當天也是跟媽媽在一齊~
因為我地一起做了一件超大件事....回家後我整個身子也是汗...即使我是夏天人...
但係我是最討厭夏天.....討厭這種不斷的出汗不斷的透唔到起既感覺......
回家沖涼時,我揀選了今次呢一款滴露 natural滋養柔潤沐浴露
今次呢款淋浴露蘊含天然橄欖及杏仁精華,雙效修復並鎖緊肌膚內的水分,質感潤而不膩



而今次呢枝Exp Date 就係2013/11/19 ,而淋浴露白中帶點透明~~~
不過味道方面自家就覺得有點不喜歡
好像有點太重既香味,不過用左佢之後又真係幾滑wor..真係可以清潔肌膚既同時,
仲可以回復肌膚既水嫩觸感



睇完我介紹既產品之後,你又有冇對邊枝淋浴露有興趣先?
其實係各大既超市同個人護理店都有得買架啦~~
每枝都係$39.9,而家我家先用緊<舒緩寧神沐浴露>唔係因為佢特別好用
,只係我拎番黎個陣佢已經彈左口啦~
或者包裝方面真係要了解清楚開關位置會否太易彈開?同埋自家覺得呢三款產品也各有千秋
不過對於滋養柔潤沐浴露那種清新既味道我自家較有點抗拒,
如果可以改淡一點味道這一枝是不錯的產品
而自家最愛草本呵護沐浴露,其實也是情意結愛上那種松木味道呢xdd
 而妹妹就最愛舒緩寧神沐浴露~因為她愛甘菊的味道~~
反而我家爸爸同媽媽最愛我認為味道較重的滋養柔潤沐浴露,
媽仲話係要咁重味先係叫香噴噴嗎xdd
爸爸笑笑口講~我唔洗太大既香味都可以沖到香噴噴,媽媽即時
感謝滴露讓我家在笑聲渡過每一天,我不需要大富大貴只希望我們整家平平安安健健康康就足夠~~~

p.s. 女生們如果覺得下體有點不適除左可使用特定的清潔產品外,仲可以考慮一下我今次介紹既產品,希望你找到你既最愛啦
多謝收看!!!

想找找小魔怪?歡迎來以下地方找找我
E-mail: man_man811@hotmail.com


AngelBaby。野蠻妹@私家竇

宣傳你的專頁

留言

熱門文章