美白大改造。由Neutrogena 為你解答

一到夏天,身邊每一個女生也會急著美白,但係究竟你用過既美白產品又係唔係真係可以Keep 住白呢?我自己也真的用過不少既美白產品但係有d 真係可以做到即時美白,但係好快又打回原型
有d 就係用用下真係會白,但係用多一段時間就會停止再白啦~~

不過近來係電視睇到基兒係度講"一枝可以激退一年既頑固色斑".....即時心諗係唔係真係咁堅呀,個個廣告都講到自己既產品有幾威架啦,但係我又係度諗暫時我都冇斑其實係唔係唔關我事呢?
點知同個同事傾開佢話唔好以為你而家未有就冇呀,同埋堅既美白仲可以減淡暗倉印tim...
攪到我心思思又想試下呢隻產品,因為有陣時貴既產品都可以冇效,唔知開架既產品又有冇效呢?

真係好好彩我竟然可以有機會參加Neutrogena &COSMOWHITE VITALITY 打破「美白假象」分享會,不單可以聽到星級Blogger 既介紹啦,皮膚科醫生講解啦,仲有COSMO既總編講解tim~~
詳情就唔講太多啦,因為應該有好多sis 已經有講啦~送多幾張相大家望望先啦

原來意米水係唔可以美白,最多可以幫你去水腫架咋~
都好呀,白唔到都廋到呀xdd 抵我鐘意飲既


已經有300 個SIS 質疑美白只係一個假象~唔知又有冇你份呢?我就唔見啦

等我又扮下基兒咁行出黎先,但係個Feel 唔岩囉-口-
估唔到原來真係有好多係專櫃既產品都比SIS 們覺得冇用架,真係估唔到呢
唔好以為我係度玩遊戲,其實我係係度Test 緊呢~~
我要將個面放入去呢個充滿燈光既箱入面,咁佢個cam 就可以睇到你d 斑斑邊度最多啦
好緊張呀!!!!究竟呢個BA 話我邊度好嚴重呢?
估唔到我D 斑未起,但係其實我眼下面既位置已經隱藏唔少既色斑
最好既方法就係要用番岩用既美白產品啦~~
我已經搵到我今期大愛啦,佢就係Neutrogena WHITE VITALITY 美白精華~
你又搵唔搵到岩你既美白產品?








留言

熱門文章