香港都有專為女性而設既專門店@ LC lovecosmetic

唔知你有冇試過,有陣時行過d 成人商店,你會好急急腳咁行過,又或者有陣時你經過見到樣好特別既產品你都唔會停底去望. 我諗好多SIS 都好少機會會入成人商店,始終好似有一點尷尬感覺 我曾經係先達做過一間小士多,呢間小士多係會有外賣服務架,當然我係幫手既,主打個個女仔一定會洗我去送外賣架啦, 咁多間鋪個個送野飲野食都冇問題,唯獨有一間我第一次去係完全唔夠膽入去架, 呢間就係一間成人商店,第一陣去送外賣個陣我係企係佢鋪頭門口完全尷尬到呢,面都紅埋又唔敢入,但係又要送WOR... 最後要攪到人地出門口接我呢個外賣,慢慢開始由門口到送入去,到仲可以慢慢同佢傾計吹水XDD 後來冇做啦,都冇再去呢D 鋪頭流連....不過今次有幸去一間光猛到極點而且仲要好簡單但係完全好日本Feel 既女性專門店 點解我會講女性專門店唔係成人商店架呢?因為呢間係有別於一般既成人商店架,佢唔會有Mary 啦唔會d 咩性感衣服 只有既就係令女性更加有吸引力既產品~~ 由日本引進到香港既 LC lovecosmetic位置於香港銅鑼灣恩平道地帶,係銅鑼灣地鐵站B 出口右行5MINS 就到啦 加上佢有好Sharp 既藍綠色做標記,只係你去到附近向天方向望一望就可以見到呢個咁Shap 既地標啦~~


雖然佢冇電梯做上落....不過絲打們....
叫你地行上三層樓梯唔會太過份卦?
仲可以當做下運動tim .. 室內既環境其實好光猛唔會黑mama,
因為佢有落地大玻璃,由陽光透射入鋪~都可以好光猛架


講完鋪頭既環境當然唔少得要介紹一下,專為女性而設既產品先啦~~~ 先來介紹佢地其中一種皇牌產品< 接吻專用美容液「Nule Nule」> 或者你會問咩係 < 接吻專用美容液「Nule Nule」> 呀?唇彩咪唇彩囉~Kiss 完都會冇哂架啦~~ 但係我又唔知你男友會唔會唔鐘意你查左唇膏同唇彩個陣錫你~~ 我答你,我個Honey 係極唔鐘意~有陣時我專登查多d 潤唇膏係咀仔度~專登再錫落佢度,等佢又可以查...又Sweet 下 但係佢轉個頭即係用手抹走......仲要擺出一個極之唔鐘意既樣出黎... 即刻明明係一件好浪漫既事~變左一件好唔開心既事....所以SIS 們係時間學學野啦.... 由LC 研發既 < 接吻專用美容液「Nule Nule」> 就係希望我們女性係自己愛人/心儀對象面前又可以靚~情到濃時又可 佢地都係2005年日本入面做左一個調查,分別就係女性比較重視嘴唇的光澤感,但男性則重視接吻時的滋潤感 睇得出問題所在嗎?我地女仔就係想個咀仔又"令"睇出黎比較豐滿~但係原來男仔係鐘意個咀仔比較軟D 架 所以呢係呢款產品上面佢地用左 蜂王漿可以給人健康嘴唇的印象,沙棘的提取物(沙棘種子油)含有維生素等物質 令到咀仔有光澤之如,錫錫個陣又可以感覺滋潤啦 一舉兩得 而呢款 < 接吻專用美容液「Nule Nule」> 係有五款不同既味道,可以按自己喜歡而揀選既~~ 佢地分別係有『Nulé Nulé Fresh Kiss (清新甜橙)』, 『Nulé Nulé Sweet Kiss (優雅紅茶)』, 『Nulé Nulé Gorgeous Kiss (誘人玫瑰)』, 『Nulé lé Nulé Lovely Kiss (可愛甜莓)』, 『Nulé Nulé Muscat Kiss (醉人葡萄)』


其中一款係最受男仕歡迎架~你又知唔知係邊款呢?
仲要提提大家~佢每枝唇彩唔係佢係咩色就係咩味,
最重要都係睇番佢本身Tester 個枝既樣先再買 
唔係都可以問當值既Sales 們佢地都會樂意解答你架~~ 
我自己本身較好於係 『Nulé Nulé Lovely Kiss (可愛甜莓)』
因為我自己係好鐘意士多啤梨既,
但係原來呢隻都唔係男仕最愛架啵~ 
佢地最愛其實就係.....『Nulé Nulé Muscat Kiss (醉人葡萄)』 
原因就真係要買黎試下先知啦 每枝價錢HK$198/1.5ml


另外就係要介紹就係頭髮用既
或者你可能問,咁同髮尾油有咩分別? 
 分別在於佢係香水加 髮尾油 啦~點解會出呢隻產品呢?
LC 想做呢個美髮香油原因就係想令某部份女性 
可以有意無意中令心儀對象留意下自己,因為呢款美髮香油會係髮尾慢慢散發D 香味, 
有陣時你查香水都要查好重味先可Keep 到耐d ,
不過我又覺得太重既味男仕會嚇到怕怕呢~
仲要想令他留意你 所以如果你都有咁既問題....
當然都可以試下呢款產品啦~價錢$198 /1枝


另外介紹一下係比較敏感D 既產品啦我都有D 面紅tim xdd 
呢枝係「Libido Rosé」,你試為佢一枝普通既Rose 既香水? 
其實佢係一枝種床上專用的新型香水,
佢Keep 住既味道只係可以Keep 到一小時 
但係佢既香味按前調、中調、後調的順序變化~
可以令你同你Honey 係親熱個陣可以更加完美啦~~ 
除左可以噴係在後頸和大腿內側等部位之外,仲可以噴係衫上面既~~


另外再介紹一下呢枝Hand Perfume 啦,
同一般Hand Cream 唔同就係佢會持久度較高 
用意就係比你,如果有心儀對象既時候~
遞下文件比佢,拎下枝筆比佢,咁有意冇意咁令你佢留意下你 
無錯~你可以係連埋 美髮香油 一齊用架~~~咁就梗加事半公倍啦~~


介紹左咁多產品係咪好有有興趣試下佢地既產品呢?
我就好好彩有幸出席到LC 既開幕式啦~ 
當日仲請黎由日本遠渡來香港既LC 既主管同我地介紹佢地公司既產品,
仲請到美容達人加歌星羽翹小姐出席呢一次既開幕式~
 就不如比大家睇睇當日既靚相啦~~~


當日切個個蛋糕其實真係好靚....
我仲以為有得食架>.< 因為我趕過黎我完全冇食過野餓壞了


仲有靚靚MC 小姐啦,真係好羨慕佢身材咁正...


當然同日本既負責人影番靚相啦~~


呢個係香港LC 既負責人呱~~真係好似日本人呢~仲好Nice tim


仲有我好鐘意既BE 既Editor Cynbunny
因為佢都係Kitty 控呀,加上佢樣子真係好可愛 
見到佢好興奮個陣,我成個小Fans 咁樣真係會嚇親佢呢~~


當然仲有羽翹小姐啦~~
但係今次冇得同佢合照啦~~又拎唔到簽名>.<


最後亦要感謝LC 給我們Blogger 試用LC 既產品,
不過美中不足既地方就係地方太迫同埋太多人....
 影相比較難,因為D 攝影師真係好高呢~~~
同埋空氣真係唔夠流通...但係見到好多熟悉既Blogger ,
真係好似見明星咁呢xdd 希望我下次都有機會再參與Event 活動~~


留言

熱門文章