【我們的小約會】充滿英式味道的Allegretto Cafe .。☆


我跟小曚曚有一個不定期既約會~每次也是吃的xd
今次我們就去了尖沙咀的Allegretto Cafe 
我想我不是因為今次有換領劵在手,我想我完全不會到達呢個地方~
主要因為呢個唔太就腳既地方,我想第時我需要在尖咀等人既時候~
呢個地方應該係我新歡~原因佢除左人流唔係好多之外(當日是平日xd)
個環境令我認為好舒服~亦係傾計既好地方~


今次想有點貴婦Feel 所以選了呢條我一路都好喜歡既裙子~
或者睇開G-Market 的朋友應該對呢個品牌應該唔會陌生
可能你地都有睇過我呢條裙~~這裙其實是Cherry Koo的呢


裙子既肩位置有點像公主袖的設計
配以中袖的設計~是一件不錯的春裝
修腰程度很高呢,因為我那麼肥也穿得好廋呢!!!


裙子腰間帶點裝飾,長度是去到小妹既大脾中間左右
後面會有拉鏈,即體線條也很美啦~~
就連肥到豬既我~都可以著得好好睇,可惜我肚腩太大,
迫住條裙既腰位~如果我廋番會唔會好睇呢!!
另外亦配以新年前買的坤士鞋~想不到墨綠色也很好看呢


說了那麼久~~來一杯咖啡好嗎?
之前對於咖啡我是不好的,但係近來在公司飲用是為了提神
放假在飲的~就是跟朋友的聊天及放鬆~
不過咖啡真的是熱的好飲~~~
(女生嗎,凍飲不要飲得多~是真的很傷身)


今次我飲的就是~Latte Macchiato
它是以三層唔同既咖啡同牛奶~味道層次各有不同
一到的時候~真的好香的咖啡味~飲落又有滑,真係一杯不錯的Latte
呢杯Latte Macchiato 只需要$29 ,
或者來Relax 既時候可以用30蚊來考慮一下吧~


如果不想單單飲一杯咖啡咁單調?其實還可以吃一點小吃的
今次小曚也點了這個小吉士包~搽上果Jam 亦是不錯的
不過真的要襯熱的時候吃唷~唔係味道就差一點呢!!


今次的文章介紹到呢度,希望大家今次也喜歡今次既文章吧~~
這裡的弄咖啡的男生,也蠻有型的~小妹蠻喜歡的呀!!
(如比Honey 知道,他一定不給我再來xdd )

最後特別嗚謝的攝影師曚曚小姐幫我拍上今次的Snap Look 
今次也是小妹的第一次Snap Look 文章希望大家唔會點踩我啦xd
另外裙子其實也是借我好友Cindy 糖糖的呢

如果有大家既支持~我會再出下我同曚曚既小約會呢^^



想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴


記得要給我一個Like 啦!!!^^

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹












留言

熱門文章