以清新的味道來迎接初春.。☆ Melvita有機花研美白系列

三月初春~美白就是皇道,各位美女們又準備尋找好用之物嗎?
老實說......小妹亦曾使用過不少的美白產品
不過始終真係唔知當中既成份,亦曾試過因為某產品引致敏感~

所以而家用既產品都想搵番有機既Skincare 用番~
因為唔洗下下比阿妹話呢隻又唔岩佢,個隻又唔岩佢~~
不過我近來就終於一試呢款,個個讚好既有機產品 
佢有幾好,真係唔洗我講咁~~只係單單一枝玫瑰爽膚水~就是皇道!!!

不過今次小妹就唔係用上呢枝皇牌產品,而係用係它既
花研美白系列


既然講得係花研美白系列~當然主要成份係以花啦!!!
不過今次系列~都用上左五款不同既花種架~
包括有海百合、水仙、雛菊、魯冰花及冬青等5種白色鮮花精華配方去做成今次呢個系列~

今次小妹就會試用上三款不同既產品~
首先想介紹一下它家的有機花研美白煥膚面膜 (貨Size : $340/75ml)


呢款產品係將美白面膜及磨沙融合為一~
專櫃小姐指每次使用時絕盡厚敷,
而每次敷約5-10 分鐘~加以按摩讓面膜中的磨砂矽珠在按摩既同時
可以幫忙去除肌膚上既角質~仲可以令你即時有亮白感~


用完呢個2 In 1 既Mask 當然最好用上玫瑰爽膚水啦xd
不過冇既都唔緊要~但係記得要搽番爽膚水啦!!
之後就要搽上精華啦~~
今次我就會搽上呢款<有機花研美白淡斑精華>(貨Size : $540/30ml) 


呢款精華主要針對改善及預防色斑及色素不均,另可有助減淡色斑
精華質地帶有一點點滋潤~搽上面部會有一點點光澤!!


搽上精華後~晚間時必須要搽上面霜呀!!因為它是我們的保護膜
所以今次我亦會用上<有機花研美白面霜> 
(貨Size : $490/40ml)


今次呢款面霜可以令肌膚充滿水份,亦可消除肌膚既暗啞感~
面霜係手部既肌膚上吸收得好快~亦帶有一點點淡花香


試係手當然唔夠試係面咁真實啦~
始終呢d 產品係用係我地既面唔係手嗎!!
咁不如係試面之前不如先睇我未用上它家既產品既效果先~~


在洗完面後~我會用上有機花研美白煥膚面膜做去角質及美白既工作
今次我使用左差唔多半枝旅行Set 既份量去敷整塊面~
(其實因為Mask 有點粒子成份,所以一路搽上面時~
粒子亦同時在磨擦面部肌膚的)
每星期最多敷兩次夠啦~因為始終磨沙會有機會令肌膚磨擦太多而受損


大約敷左10Mins 左右,我就會加以按摩~係按摩既同時,
面部既粒子會慢慢溶化~
當你感覺到面部開始沒有一點點粒子既時候.就可以沖水架啦~~
可以睇得出其實敷完一洗面個陣,面部既肌膚係會白了一點點的
不過會有一點乾既感覺~也是美白產品常見既問題


搽上爽膚水後~小妹就會搽上花研美白淡斑精華
按番自己需要既份量搽勻整個面部~或者小妹今次搽上既份量唔夠
所以做唔到試係手咁既有亮澤感~
但係使用後絕對唔會有乾爭爭既感覺!!
而且我喜歡搽上精華既時候亦會按摩面仔~
所以一路按摩一路嗅到陣陣淡花香
真係好Relax 亦好舒服呀!!


最後當然不能缺少呢一款有機花研美白面霜,
把它加埋精華一齊使用~當然會事半功倍啦!!
使用左一次就可以令肌膚有收細毛孔既效果~
長期使用當然可以令肌膚有去黃既功效啦~~


由於係旅行庄既關係,小妹暫只使用上4日既時間~
所以真正美白去斑既效果睇唔真~但係的確它既有機成份令小妹用得安心又放心
同埋今次呢個系列會帶有一點點花香,
當使用既時候會令有人有Relax 既功效
加上它的花香不像是人做的香料,
所以即使敏感肌既朋友們都可以岩用架~~


亦係度簡單地講下我對今次使用既三件產品既小總結啦,
首先講下Mask 先,呢個產品實在好岩我呢個懶人去用
因為可以一枝做哂兩樣野~亦唔洗同時間買太多枝產品番屋企~
我對它既好感度極高的!!!不過小妹認為有點不足既地方就係覺得用完佢覺得有點乾

第二樣就是精華啦,其實我都幾鐘意呢枝產品,
因為佢一吱出黎個陣已經帶有一點點花香~可惜是我覺得有點難吱出黎使用
或者是因為我今次呢個是旅行Set 問題,但係佢絕對唔會使用後會有乾的感覺

第三樣當然是仍有淡淡的花香既面霜啦~我喜歡它家可以令肌膚有點收細毛孔~
而且令肌膚有明顯的透亮一點點的!!!

最重要精華+面霜絕對是清爽型產品!!!!! 是小妹對於春夏產品既要求
天氣已經夠痴淋淋~我不要我的Skincare 也會令我痴淋淋~~
不過各位朋友們~~要美白同時切記勿忘用上防哂產品唷!!!!
長期留在室內既朋友可以使用上Spf 15/20
但係長期工作於室外既朋友~記得一定要使用上SPF 30以上呀!!!

如對Melvita 有興趣既朋友~可到以下地方尋找它們的資訊
另外給你多一個小貼士~或者你未必認識它家既產品,
其實你行經它家既分店~可以詢問店員可否給你一包試用裝
她們絕對樂意送給你試用,而且好清楚地解釋產品係點樣用架tim!!

FB: http://www.facebook.com/pages/Melvita-Hong-Kong/295602662134?ref=stream
官網: http://hk.melvita.com/an-organic-year-with-melvita,7,2,840,45181.htm
希望今次既介紹,大家都會喜歡啦~~

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要給我一個Like 啦!!!^^

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 




















留言

熱門文章