【活動】在最香港最高的地方見証。貴婦級品牌新品發佈會 ◕‿◕


(我呢張相有冇星味xdd)

如果問你全香港最高的大廈是什麼?你知道嗎?
IFC? 中環的IFC 本來也是既^^
不過轉眼就比柯士甸站既ICC 取代左啦~
今次小妹有機會上去Sky 100 去參加貴婦牌La prairie 既新品發佈會~
(其實我真係好大鄉理架~聽就真係聽得多,上Sky 100 就真係第一次)


係搭Lift 上會場之前會經過呢個神秘通道~
突然覺得自己好似去緊外太空呢
(天音: 你係唔係諗得太多呢?)
不過該品牌真係將會場設計得太棒~
都仲未上到正式既會場都設計得太好!!


你地知唔知搭上Sky 100 的Lift 需要多少時間上去100/F? 
100/F 是393 米的呢!!!! 但係上到咁高都只係.....一分鐘!! 
沒錯是一分鐘呢!!!
不過快係快~但係小妹就有D 驚啦XDD 同埋架Lift 係冇扶手架~
所以有點似搭緊飛機的感覺~~~都係值得一來的好景點!!!


來到會場~第一個吸引我的產品當然就是La prairie 的三款
Cellular Power 活細胞產品啦~~
而今次既發佈會是介紹最新推出既精華~
亦是La prairie 第一款精華產品呢!


而活動開始就係由營養師及酒店大廚為我們啟動
不過就唔係介紹產品wor 其實就想介紹用什麼食物可以美顏~
而大廚仲親手示範用什麼主食可以炮製精美既食物!!
你想知係什麼嗎? 不如就等我為大家介紹一下啦


三文魚有極好既Omega-3 大家也會知道嗎?
其實它仲有好高既蛋白質~最重要係可以減少膽固醇
所以呢個小吃~當然吃多一點也是健康的小食!!!


第二款~唔知你鐘唔鐘意吃蕃茄呢?小妹呢,如果你叫我飲湯我會的
點茄汁的~我也會喜歡!不過你叫吃上蕃茄真的真的怕怕~
不過原來蕃茄是有豐富的維他命A,C,E 同埋仲要減低有癌症既機會架


呢杯你認為是什麼呢?甜點?其實它是蕃茄o里o者唷
點解會咁既色唔係紅色的,
原因是因為它抽起當中的攝取物製成今次的產品
不過對於不愛蕃茄既我~仍然是不好吃xdd 


第三樣就是豆腐呢!!!是小妹最愛之物~
我成日都叫媽媽蒸豆腐比我做(食送)的~
不過今次主要就不是豆腐呢~而係它的原材料黃豆
原來黃豆亦係充滿蛋白質的食物~所以亦係可以美肌的食物呢



除左豆腐之外,其實士多啤梨,胡蘿蔔以及三文魚也是對皮膚極佳既產品
不過由於小妹不斷地吃吃吃~~最終我是沒有入耳XD
但係味道真的超好吃呢~~由其是士多啤梨甜點及三文魚小吃!!!


吃得飽飽既時候~我們就正式進入會場呢~
因為今次既活動是以白色及銀色閃閃的做主題~
所以會場也是以白色藍色的做設計~配合番品牌既樣子

另外品牌亦在開始介紹產品之前,為我們準備好一場精彩既舞蹈
他們的舞蹈簡直可以雜技來形容,
精彩絕盡的表演簡單令小妹目不暇吸呢!!


當表演完結後,MC 先生就慢慢走上台~
當他一出現我跟好友立即好興奮呢!!! 
因為他就是每晚也有看他的....查律師呢!!


當查查為今次活動揭開序幕~再請回大廚為我們教多我們兩樣小吃~
原來我們每天吃的食物,也有不同既營養成份,只要吃得適合
就可以內外同時美肌啦~~健康也可以隨時得到的


今次大廚再為我們準備了紫菜小卷及紫提子甜點
營養師指~其實紫菜係一款好健康既食品
唔講唔知,紫菜都含有豐富的蛋白質及維他命B12 仲要有豐富既胡蘿蔔質
另外提子都係有豐富既維他命E ,不過最好係連皮食WOR 
因為最有營養都係係表皮上架,當然大家吃之前最好要洗一洗先啦!!


講左咁耐食~係時候當然要講解一下La prairie 既產品啦
其實對於La prairie 是瑞士抗衰老產品既先驅, 
而係今年3月尾將會推出最新成員【Cellular Power Serurn】


而La prairie 既 Cellular Power 主要成份都包含以下主要成份
-Giant Knotweed (虎仗精華)
-Blue Mircroalgae (藍微藻)
-Heart Leaf Globe Daisy (毛花藍繡球)
-Blue Lotus ,Blue Water Lily (藍睡蓮精華)
-Resveratrol (白藜蘆醇)

就因有以上既主要成份~成為了今天既肌膚終極能量救星
 激活、修復、防禦全效合一
La prairie Cellular Power Serurn(活細胞激活能量精華素) 50ml 


La prairie Cellular Power Serurn 以閃亮既銀色膠泵樽,
而樽身前後都有一個開口~可以清晰知道究竟精華用左幾多


以精華質地以乳白色既液體庄輕輕推開~
會發現皮膚已經吸收了不少~肌膚上會變更水潤~
不消幾秒就可以完全吸收~果然今次既精華真係是好品呢~


來一張產品大合照的大家欣賞一下吧~
左起是-Cellular Power Charge Night
中間是-
Cellular Power Serurn
最右是-
Cellular Power Infusion 


產品介紹到呢度啦,不如睇下我當天既花絮啦好嗎?
當天我有機會拎住杯白酒周圍扮貴婦,仲有機會品嚐酒店式既小吃~~
最好吃的小點有呢個蓮子金萡甜點,另外有小肉丸也是好好吃的~


當然不少得令我興奮不而的查查啦~他說我們突然的拍手攪到他失預算
因為他沒有想到有人有反應,其實....是否我有問題xd


還有當然不少得跟酒店總廚拍個照啦,他真的很高很高呢!!
站在他身旁我立即變了小朋友一樣的-口-
另外也有美美的Model 小姐~也是高高也很美美的!!!


最開心就是可以跟好友們一同出席活動~
早前水晶活動又是這樣的組合
估不到一星期後又可以這樣的組合出現番另一個品牌~
希望我地可以Keep 住一齊出活動吧~~


想不到在那麼高的地方去出席今次品牌發佈會~
La prairie 一路也是我認為一個我高貴不得了的品牌~
而今次既活動除了可知道什麼食物可以美肌之外~
仲可以體驗了它家最新的產品,不過價錢也蠻貴~
小妹應該暫時不捨得買呢~
但係希望有一天,
小妹可以有機會走進它店買回這一枝那麼完美的精華產品

但係首要...小妹應該是需要減減肥~我的瞼發脹了不少原來=口=
希望下一次我的相片臉不是圓圓的!!! 小魔怪說的就是真!!!



想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk


























留言

熱門文章