【萬人試體驗團】寵愛之名 @ 亮白淨化亮白淨化無暇裸妝霜

上一回跟大家介紹左寵愛之名家既Mask 
今次係時候要介紹一下它家既BB Cram 啦~~~

BB Cream 當初是由韓國品牌引進入香港,而家臨臨種種什麼品牌也有推出
而今次我要介紹既就唔係韓國製造架~而係由台灣製做既~
以白色潔白既樽身加以紅色字設計~沒有特別設計簡簡單單我喜歡


樽身背面會有一個製造日期及Exp Date , 多數也是三年既時間
以每一枝BB Cream 也會有一個小小保護貼,就是你未使用前
也不會受空氣令產品變壞~一個很貼心既保護
先試於手上給一個效果給大家看一看~
由於第一次使用時拿出太多的份量,其實呢個份量搽成面也可以了
使用後令手背的色改善了不少,起碼有一點亮澤感~


試完係手,當然不能不試係面度架嗎~
好啦~先給大家一個素顏比大家望望先
本身素顏既我~有點點黑眼圈在眼底~
臉仔帶有一點點既紅印~連鼻樑位也有一點點印



睇完素顏就不如睇下我改變進行式~~~~
第一張相會清楚見到小妹既面仔有紅印~~
第二張相:我以為呢款bb Cream 搽上面會有一點點死白色
反而是很近膚色的~是有一點點白~但係十分易推開的~
第三張相: 雖然我是有較光到照片,但係使用後眼肚的位置及面頰位置的紅印的確遮暇了不少
就連鼻翼位的印也可以消失~~



最後當然來一個完成品吧~
(利申我是有較光照片的)
的確它的修飾膚色既效果認真不錯~起碼我個d 難攪既印色真係可以遮走~
而且另外可以令肌膚白左一點的~呢個BB Cream 真係做到粉底既效果


介紹左咁耐,當然要來個小總結啦
雖然一路都我好欣賞呢枝BB Cream 既修飾問題
不過其他它是沒有防哂度的,對~呢個真係一個我覺得好大既問題
因為而家好多產品多數也會有防哂度,不論是防哂,彩妝有一些日霜也會有呢
但係想不到它是沒有防哂度,而且在使用前必須要搽防哂前使用~~

同埋有個小小問題,就係用左之後唔知點解好似出油勁左
雖然我平時番工個陣都會出下油,但係今次使用後面部出油蠻勁
所以我再用上它既時候~可能就是會化妝個陣用作調色的時候~~

如果大家對寵愛之名有興趣既朋友,唔好問我邊度有得買住xd
因為我暫時都未知道~~應該有一些水貨店會有的
如果我知道的話再通知各位好嗎~感謝各位!!

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

留言

熱門文章