【IMORE 萬人試體驗團】寵愛之名 @ 【亮白淨化生物纖維面膜】

唔知大家對於台灣品牌-For Beloved One 寵愛之名 認唔認識呢?
小妹其實已經係其他Blogger 文中已經對它絕對唔陌生~~
而且聽講它家既Mask 係超級咁好用tim 

今次小妹太幸運啦,係IMore 萬人試入面有機會一試就試兩款
它家的產品,第一款要介紹既就係好多人介紹好好用既Mask 
【亮白淨化生物纖維面膜】
















咁每一盒入面有三塊,咁我今次呢款Mask 就係製做日期係2012.10.22

而Exp Date 就係2015.10.22 足足有三年時間架
不過3塊應該唔會用到3年卦xd 
每包Mask上有清楚既成份~包括有以下既

專利配方Lumiskin,Melaclear2,Matrixyl,去醣基大豆異黃酮,

維他命E,西印度櫻桃萃取精華,玻尿酸,棕欖酸油酯,甘油。














呢款Mask 有別於我地平時用開架~

因為佢一打開你唔係見到你要敷既Mask
而係見到有兩層既保護紙架~~~
**溫馨提示: 係掉之前可以先抹定d 係落面度敷~咁就雙重效果啦~~~


打開是但一面既紙就可以見到中間既生物纖維面膜
其實拎開個陣會睇到一邊係較滑~一邊係有一條條線咁既

仲之你要將同半透明紙膜貼合的一面既Mask 貼係度~咁就好ok 架啦!!

我當時好似係敷左有一條條線個便落面部既~


唔知小妹個頭真係較大呀?定係個Mask 太細塊呢?
我額頭有d 都敷唔到,所以我都將d 精華搽番係個d 冇得敷既位置~
而佢其實都有得敷埋眼架~但係因為我要影相同睇tv 既問題
所以我一路都打開緊既~~反而個鼻位竟然夠大啵~~
不過呢款Mask 係好機會張張唔同樣架~大家要留意一下
另外因為佢呢款Mask 係以生物纖維製造~~
所以係類似膠質咁樣~比起一般既Paper Mask 冇咁易爛~
一貼實面部都唔會咁易甩~起碼我一路玩電腦又睇tv 又行黎行去都冇甩過~


大約敷番15-20Mins 就可以除底架啦~~~
阿妹見到我敷完之後個樣都話,好似白左d 啵~~
同埋有光澤左(其實次次敷完都係會(令)d 架啦-口-)


睇個Before & After 大比較~~

左圖係敷之前,右圖係After 既效果~
其實當時的確係有白左一點點的,另外光澤感的確是提高左毛孔收細左~
皮膚有彈性左都係今次我覺得佢既唔錯地方
不過呢款Mask 敷完之後唔可以懶~
可能都係美白產品既關係~敷完之後都係有點乾~~
所以大家也要乖一點搽番大家的日常護理啦~~



總括來講,呢個Mask 真係好好用~

果然博客們對它的寵愛是真的很不錯~~
不過可惜就是價錢貴一點吧~$335/3 塊
差不多是$112/塊呢~~不過貴是值得的
或者用來急救用也是不錯的選擇~~
小妹大婚前應該岩用的呢
再此都再一提~因為呢款Mask 每款設計也是不一樣的大細
不過相差不會太大,大家唔洗太擔心既~
另外有個小提示同大家講下~~
大家可能鐘意一路敷Mask 一路做其他野~
其實敷Mask 最好既時候就係你臨訓前係張床個陣~
因為當時你係最Relax 既時候,不過我唔係叫你2,3點先敷呀!!
最好真係11點前敷~敷完就訓教~咁就最好既敷Mask 之道啦~~


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹




留言

熱門文章