~。★゚ 讓雙眼閃Bing Bing ❤ 愛自己用上Golden Gel ☆.。

黃金也許你不太喜歡,但係一定會覺得是貴氣迫人嗎?
小妹的確也是愛鑽石多過黃金的,但係如果.....
你跟我說如果護膚品有金 AvA
我就真係眼金金囉XD 
近來也不少Skin Care 加入了金薄成份,不但可以令產品更加高貴仲可以比大家有一種虛榮感~

今次小妹也有機會做一次貴婦滋味,因為我也有機會可以一試擁有金既產品

雖然它不是用上真的黃金,但係都有24k 既~它就是 PHYRIS Golden Gel



一見到我真係以為係指甲油XDD 你地覺得似唔似呀~~
不過唔好見到好似咁大枝,其實都係得15ml 架咋


來個Close UP 真係見到好多金光閃閃既金粉在樽內,樽口既泵出黎份量都唔少

所以真係唔好放係手指尾~我真係有幾次整到周圍都係=口= 超‧浪‧費!!!
泵出黎同樽既色係一樣~金色透明帶點金粉的!!!而且吸收力幾快,同埋好舒服的唷~



我覺得我手指呢個份量可以夠雙眼搽架啦,係今次我搽左一隻眼好似有d 過多,
見唔見到我有滴金眼淚xdd 所以我將左金眼淚搽左係第二隻眼啦xdd~~
就由眼頭用手指尾輕力按摩到眼尾~就可以去水腫啦(不過放係雪櫃用會更好架)


除左之前既方法~仲有一款可以教教大家既~
它就是緊緻提昇既方法~~
其實真係好容易同做完好舒服~~覺得自己隻眼好冇神都可以一試架~
就係用中指同食指於眼眉頭往後掃~再輕壓一下,再做約10次左右
之後就用兩隻手指於眼尾的位置往上拉,但係唔該唔係叫你扯~
細細力就ok 架啦唔係叫你出盡力咁拉呀,真係皮都鬆~~
同樣拉一下壓一次~來回十次,你會覺得蠻舒服的!!!

還有一個小方法就是打圈圈的方式,但係一樣順時針,一圈圈來計算~
別要按按下又番番轉頭~~真係要順時針!!


來來來~看結果啦~~


由於今次試用期不久,我想一星期也沒有-口-
由收到到限期就只有一星期~所以今次試了五天左右既時間,
當然有冇什麼成效~真係咁短時間我試唔到d 乜野出黎
但係有一樣係佢唔會淋痴痴,同埋你一按摩就已經完全吸收哂~
仲有既係~當你雪入蛋格再拎出黎用呢~
個個冰亮感真係超棒,由其你對足一日電腦,雙眼又攰又冇神
用上以上既按摩法真係可以給眼睛放鬆一下~
可惜既....就是因為有24K 金,所以呢枝野都唔平架~
但係我會Keep 住用佢先,因為放左係雪櫃不得不用啦~~
呢個夏天熱辣辣搽上涼浸浸既Eye Gel 爽呀!!!等我用耐左再話比大家知個成效啦

希望你也喜歡小妹今次的介紹

**是次資料由品牌提供
以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹








留言

熱門文章