~。♪゚ 挑戰零暇肌 ◕‿◕ 先要溶化黑頭收緊毛孔 ゚♬。~

踏入5月,我既油脂就分秘特別勁
可能因為天氣熱,令我既T-Zone 位出油就超勁多啦!!
黑頭就愈整愈多,粉刺都愈攪愈多~
有邊個女仔唔想最靚既樣出街~
有邊個唔想素顏都見得下人先得架

為左我可以Keep 住靚去做新娘子呀!!
今期我試左一個新既品牌!!
它就係Cell Fusion C 

其實Cell Fusion C 係韓國於2004 年誕生~
擁有多達140多種既醫學美容產品
均適合接受各種美容療程前後使用
Cell Fusion C旗下產品均得到皮膚科醫生及美容師的認可及信賴,
專業程度可媲美如Dermatologica及DDF等同類型國際品牌。
Cell Fusion C被廣泛用於專業醫學美容療程,
透過韓國及全球的皮膚科醫生及美容師,為客戶解決肌膚問題。
亦以TDDS系統促進細胞活動,中和自由基,提升肌膚免疫系統,讓肌膚重現光采活力。 



既然介紹左呢個新品牌~當然要介紹新產品先得既,
既然我地要做好無暇肌,當然要解決底層問題~
首要真係要去一去黑頭問題啦當然~
咁今次介紹既新品就係CMS 
於5月正式進註香港
為大家介紹既就係《緊緻毛孔護理組合》




今次介紹既《緊緻毛孔護理組合》包括有以下兩款的,包括是有淨化毛孔精華15ml 控油毛孔緊緻露 40ml以白色樽身及紅色十字既標誌




首先先介紹一下淨化毛孔精華15ml 它其實亦是Mask 既一種黎架,因為它不是單搽在面上的
而樽身比較似一枝萬能膠xdd
仲配以o者o者樽口方便按出精華

主要可以重點改善粉刺,黑頭,毛孔粗大問題令肌膚潔淨柔滑
加上產品含有果酸成份,可以幫助排走毛孔中既既舊角質
加埋亦有植物成份可以令毛孔緊緻,防上毛孔粗大^^




使用方法就是洗完面之後,我地就要整定3-4塊既化妝棉先
就可以將精華倒入化妝棉啦~
(真心的介紹,如果敷爽膚水Mask 或者好似我呢隻咁呢,可以用番d 薄身既化妝棉會較好)
當然盡量係弄它到濕透為最佳啦




咁整左3-4張化妝棉就可以敷上面啦~~~
其寊額頭都可以敷多一塊,不過我今次就試一張先~
鼻位今次我有眼鏡頂住,可以令佢更貼~
但係下巴位如果我訓係度就未必狂跌~
我建議可以訓底敷住啦~~~
咁大約敷15-20 分鐘就可以去洗面啦~~
(記得要用凍水呀!! 因為咁樣可以收毛孔^^)



敷完Mask 洗完面當然要搽番d 野先得架~
咁我地搽哂一般既SkinCare 之後就可以搽番呢枝
控油毛孔緊緻露 40ml咁呢枝緊緻露又有咩咁特別呀?
其實因為呢枝緊緻露主要功效就係可以將它的成份可以幫助緊繳同埋可以收緊毛孔等等
質地清爽,而且仲好易推tim呀!~




當你洗好面,搽哂你平時要搽既SkinCare 就可以再搽它架啦或者你會話咁咪好淋?小妹就覺得冇呢回事啦
只要你係番你毛孔比較粗大既地方按摩就ok 架啦
好似小妹而言,我就要按摩眼眉中間
鼻翼位,以及鼻翼旁的位置~同埋下巴位等等
咁就可以完成一個療程架~~
即使你做左醫學美容之後都可以搽架~




好啦,去完角貿又收番毛孔~
當然就要做一個零暇妝啦~~
今次我同樣都會運用上呢款《零暇修護鎮靜BB Cream 》



韓國係BB Cream 既始祖,大家一定會話呢枝又有咩咁特別呀韓國品牌既BB Cream 枝枝都話可以零暇架啦~
今次我介紹既呢枝佢就可以連敏感肌既朋友都用得
加上它擁有天然成份,又有消淡同埋有保濕既功效~
仲可以舒緩敏感抑制黑色素
如果你岩岩做完d光學療程,又乾又紅既時候~
又怕化妝會影響到你既療程?
今次呢枝BB Cream 就可以幫到你啦



既然攪好皮膚問題,當然就要試一試做唔做到無暇肌先
首先睇下我既素顏肌啦,我前一晚就用上之前介紹既療程既,




我用上左圖既份量,其實對於我呢個大面都有多....所以Cut 多少少份量都OK搽左上面其實面仔好似帶點灰白,開頭係度諗咁既色既



來一個對比,我先搽上一個右面既BB  Cream
同左面既素顏真係差太遠~
因為搽左既部份真係會比較白一點同會均勻一點,
起碼出黎真係有點光澤唔會太啞色




來一個比較圖,由素顏到搽左Bass再搽埋BB Cream 既比較圖
大家又覺得點樣呢?我覺得肌膚好似會滑左一點的效果
最重要膚色真係均勻左好多tim !!




由素顏既黑頭圈~睇到搽左BB Cream 可以睇得出它的遮暇度真係好好起碼連我既黑眼圈都已經遮到七七八八,
就連面仔既毛孔既都遮到,影相出黎既效果都唔錯~




睇完三件產品,你地又覺得點呢?
小妹自己覺得枝精華真係太細枝啦,我自己唔太捨得用啦,
所以次次都O者少少咁就算啦~
不過如果你問可唔可以令到D 粉刺黑頭走出黎呢~
我反而就覺得佢係會比較易走出黎,
我係洗完面再輕輕力一壓就走左唔少黑頭出黎~
呢個係一個唔錯既效果~
反而枝Cream 又令我有d 改觀啵~因為睇開我Blog 既朋友都知
我最怕淋痴痴既產品,但係今次我係搽哂爽膚水,精華,面霜眼霜
先。至。搽。呢。枝。緊。緻。霜。
但係都唔會一搽左就會覺得淋上加淋~
同埋係極快吸收左係肌膚上!!!

BB Cream 就跟平時用開的差不多,不過我覺得它最重要就是連敏感肌都用得
已經令肌膚睇落真係滑d ,同埋真係可以抑制黑色素~
同埋真係可以令肌膚係亮白一點

最重要係呀......今次我介紹既呢三款產品都可以係
大家做上任何醫學美容之後,都可以用架~
希望大家都鐘意
Cell Fusion C

先介紹一下它們的價錢先!!!
《緊緻毛孔護理組合》-淨化毛孔精華15ml  $320控油毛孔緊緻露 40ml $430零暇修護鎮靜BB Cream 15ml $198(仲有30ml 既Size 選購)
如大家對今次我介紹既產品有興趣,可以到以下既地方了解
Web : 
http://www.cellfusionc.com/korean/index.html
Tel : 2635 5951 (可以詢問購買產品問題)











希望你都喜歡我今次既介紹


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
可到我的專頁找我↓



◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹


電郵: man_man811@yahoo.com.hk



留言

熱門文章