一套三件為雙眼差足電 ◕‿◕ 我有b.seen Kit Set 攪掂哂!!!


作為Blogger 又是一位OL 小妹當然不斷需要對電腦啦,

所以眼仔都會出現一些眼紋,黑眼圈等等~~
真係有時對住自己既素顏Look 真的有點怕~
所以為了自己的雙眼我是絕對不會放棄照顧它的!!!


今次小妹又遇到一個好物,它就是B.liv 既姊妹品牌---b.seen

它家推出的就是今次的眼部Set 專為眼部解決問題~




今次的Kit Set 內包含了一枝好似鬼太郎的眼部精華~還有去油脂粒的金色棒棒
仲有一張Eye Mask tim 

先來介紹呢枝去油脂粒的金棒,它是I'm milia banisher 告别油脂粒 柔嫩精華 / 5ml
它的筆頭有點像是我們讀書時用的毛筆
而在筆尾會有一個轉動位是可以on 或者off 的
另外筆尾的按摩就可以一按就令精華出來呢


精華方面是透明的,不過小妹強烈建議在按精華的時候

盡量也按在面上先,因為佢一下就彈出黎蠻多架~
所以可以朝早按一次~晚上就不需要再按啦~


另外塗在粒粒,可以再加以手指按摩~

不過最好就用左精華筆隔一陣先好搽眼霜~
同埋搽左精華的位置會有點乾~大家要留意唷!! 



第二款就是要介紹一下鬼太郎眼霜xd

點解叫佢做鬼太郎呢?因為我也覺得它太像鬼太郎的樣子
其他它是 抛棄黑眼圈 臻白精華 15/ml 

不過今次眼部精華既顏色不是平時用開的白色或者是透明
它是肉色的精華唷~不過搽上肌膚上沒有太特別的改變
而且吸收度亦極高呢~~


小妹最愛把眼霜在眼袋位置點三下,由內向外輕輕按摩~
一次一次地按摩不要來回地按摩唷!!唔係會令眼部會有紋的唷~~
大家看看眼仔在按摩後已經完全吸收哂啦~~`


經過小妹既乖乖地使用後~一星期既效果也有不錯既結果大家覺得我既效果又如何呢?

小妹覺得我既眼紋是減輕了,減淡了~
所以就是嗎...勤力的小孩就可以得到好既效果囉~~



最後當然要介紹呢個眼Mask 啦~它就是眼周小水庫 眼膜/ 1pc

以C 型庄的眼膜,把眼蓋,眼袋及眼尾的位置也可以照顧到~
(不過請留意~呢一款Kit Set 只係有一張Eye Mask 架o者,應該係送的)



咁今次呢款Eye Mask 就係以C 型款,質地亦類近生物纖維
所以Size 及質量有可能不相同~(不過我今次呢對就真係相差太大)

大家好!!!我係傻婆黑玫瑰XDD
(當我帶佢係度睇TV 個陣,阿妹話好似黑玫瑰XD)


敷住呢個小眼膜約15-20mins,就可以上下咁郁動~
之後往下地拎走呢對黑玫瑰Eye Mask 啦xd
你話有冇即時效果呢~我就覺得係眼下細紋會減淡左
上圖: 使用前
下圖: 20mins 使用後~


來個小小總結:

先說一下I'm milia banisher ,個人認為會唔會有效呢?

只可以講Keep 住用,佢會慢慢地細粒左,但係會唔會完全冇哂呢
暫時就未見成事啦~同埋真心認為的,最好係搽左爽膚水後,再搽呢枝~
再等佢乾左d ,先再搽其他護皮品~咁就會令效果可以更見效的€

當然要說一下臻白精華,個人認為呢枝Eye Cream 也是好物之一
因為老實講,小妹有陣時唔知醒~朝早係唔會搽上eye Cream
但係係我咁懶既情況下,雙眼都有明顯改善既效果
加上設計獨特,一個小小眼球都夠殺食~
不過如家中有小孩盡量都唔好比佢見到xd 唔係應該會喊餐死架啦

最後當然要講番眼周小水庫眼膜啦~
不過佢只有一塊小妹真係試唔到D 咩出黎~
但係論貼服度真係幾高,起碼我行黎行去~又影相又玩電腦
又睇電視仲要抱下隻狗仔都Keep 到20分鐘唔跌~
減淡眼底細紋效果就即時出到~但係黑眼圈就未必一次就睇得出~

不過它是b.liv 既姊妹品牌~絕對值得一試的~
如大家有興趣可以回顧番小妹之前試B.liv 既文章~
打走士多啤梨鼻。我要零毛孔皮膚◕‿ ◕ B.liv 快點打救我啦~
希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹









留言

熱門文章