~。♪゚♬ 給自己每月的驚喜 ❤ GlamaBox 4月號 ♬ ゚♪。~

GlamaBox 我想大家對它已經不太陌生,因為它是由Liza S 小姐為我們女生們準備的一個小盒
這個小盒特別之處就是每月也會有一件貨Size 產品
而且還有4款不同既品牌既產品比各位試下唔同產品既效果
當然是每一個月也是不同的啦~
所以每個月也有帶一種神秘而且是驚喜呢!!

今次小妹就為大家介紹一下4月號既
GlamaBox 其實小盒子每個月也有一個主題的~四月份你地估唔估到係咩呢?
四月時節雨紛紛,因為四月份也是春天既時節~
加上清明既日子是特別多雨水的!!
所以今個月的主題就是〈Beauty in the Rain〉





究竟呢盒〈Beauty in the Rain〉入面有d 咩呢?
其實當打開盒子後,就會見到一樣保護層
仲會見到有
GlamaBox 有既貼紙tim~
我想當一份禮物送比你既好友/密友/情人
真的一個不錯既選擇的,因為我覺得很有拆禮物的感覺




打開後就會見到一盒有五款既產品啦~~
但係小妹個盒唔見左.....一樣既?



不過都唔緊要啦~就等小妹介紹今次4月份有D 咩比大家試用啦
第一樣要介紹既就係今個月既貨Size 產品
Dr.Cell細胞博士皇牌產品輔酶凝膠 ($250/50g) (Glamashop有售)



日本Dr.Cell旗下最核心的明星護膚產品!
採用日本藥妝技術,只需一瓶, 可取代爽膚水、乳液、美白精華液、日晚霜、面膜。
是簡單、有效、科學的細胞保養品。
嚴格遵循日本無添加安全標準,所有的成分安全無添加,適合多種肌膚。 以天然凝膠為主原料,
採用脂質體包裹技術, 有效增強肌膚自身的鎖水與抵抗外部刺激的能力,
深層修復受損細胞, 積極改善肌膚細胞的生存環境。提高每一個肌膚細胞的鎖水能力!
 使用方法: 潔面後取適量凝膠, 早上約2粒珍珠大小,晚上約1粒葡萄大小,
用指腹均勻塗抹全臉,眼部也可以重點護理。 用手掌輕柔按壓,直至完全吸收。

你都唔好話講笑....呢枝真係好鬼岩我呢個成日唔知醒,
永遠都係訓到最後一刻先捨得起身既小魔怪~~




平時如果我又係唔知醒既情況,我就會拿拿臨刷牙拎清水洗個面就即刻出門口
但係番到公司就會Feel 到面仔乾爭爭,
雖然我係公司都有擺左一枝爽膚水同一個小型面霜
其實都真係頂得一時架咋~~同埋我擺咁多呢d SkinCare 係公司
比經理見到又唔好,同事又可能係背後話你當公司係屋企咩
不過而家我有左佢就唔洗驚啦!!

因為而家我只需要拿拿聲洗左面,就可以搽上凝膠,換埋件衫就可以搽埋防哂,咁就可以出得門口去番工!!!



來個近鏡也發覺其實它吸收得蠻快的,因為它表面好像帶點黃
但係搽上面仍是透明的,真的不發覺~
一件很棒很棒的產品!!! 大推!!



第二款想介紹的就是近來蠻大熱的產品,O'slee蜂蜜黃糖煥膚面膜 10ml($98/100ml)




一瓶多功效!去角質、祛黃美白、黑頭絕跡、收細毛孔、保濕滋潤、水油平衡
 幼細的黃糖含豐富微量元素,能淨化肌膚,消除暗啞及黃氣;
更加入甘草,淡化黑色素,肌膚持續嫩白。
黃糖粒子能溫和帶走死皮,肌膚回復嫩滑,毛孔清透暢通。
 黃糖、蜂蜜等天然成份,提供極佳的滋潤效果。
補充水份後,毛孔回復健康狀態,不顯眼。
 黃糖溶掉後,毛孔疏通,並在肌膚表面形成鎖水屏障,調節油脂分秘,肌膚不再油光滿面。
 使用方法: 乾用:在乾的臉上塗上面膜後,輕輕按摩1分鐘,然後清洗。
 濕用:在濕潤的臉上塗上面膜,輕輕按摩,天然的黃糖會慢慢溶解, 待5-10分鐘清洗​​。
也可以用在唇部 及身體部位。每週可使用2-3次。
平時小妹敷Mask 之前一定會做去角質先,我用開都係以Gel 捽出刷字膠庄的
真的很少很少用上磨沙類產品,因為之前用開的SkinFxxd 既黑糖磨沙
每當用上它做按摩時就覺得它的粒子真的很粗令到肌膚很痛~
所以我就慢慢把它遺棄了....

但係今次我又一次用上磨沙產品,好像粒子很幼
即時我把它按摩後,不是令肌膚感受到痛的感覺
而且它真的會慢慢溶化呢




雖然試左一次暫時真的睇唔到任何效果,不過就是想不它的價錢不貴
但係質素竟然比起我用開的更好,我也可能去回購它呢!!!




輪到介紹第三款既產品啦,今次呢款產品如果有睇開小妹既Blog
一定有睇過我介紹它這個產品的,它就是....
b•liv黑頭再見 淨化啫喱 3ml($490/45ml)



今次唔係度再作介紹啦,如果有興趣想了解更多或者想重溫一下,
可以按我回顧^^




好啦,要介紹今次我盒子最後一款產品了,其實應該仲有一包雞湯,
但係它被遺失了xdd
其實呢一款就是
REN Mayblossom T-Zone Control Cleansing Gel 今次小盒子會隨機於5款中給一款給我們試用
今次我收到呢枝就
適合混合性肌膚, 具有平衡油脂、抗菌消炎的作用。
温和地去除多餘油脂 (特別是 T 位)、污垢和雜質,有效潔淨毛孔。
五月花精華可有效抗菌、爽膚、控油、緊緻毛孔;
 藍絲柏油及薰衣草花水則有效抗菌、降紅及消炎;
 最後,含植物性水楊酸的柳樹精華能溫和去除老舊角質、淨化肌膚,緊緻毛孔。

不過今次我就未有時間去試用,有時間試左再給大家再作報告好嗎?
唔知你地睇完我既小盒子,又唔知有冇興趣試下要一盒呢?
其實只要你每月付出$108 就可以每月得到一份禮秘禮物
黎緊五月會推出一個給母親的禮盒呢!!!
5月份的盒子Last Order Date 係30/4

想給媽媽一份禮物,而家有個選擇~你會識揀既!!!
同埋呀~而家有個舊客戶續約/新客戶一次過購買半年
就可以得到一枝貨Size 既Proactiv®正裝潔面乳一支
如果有任何問題歡迎於下列地方找找它們,
FB: 
http://www.facebook.com/glamabox?fref=ts
官網: http://www.glamabox.com/hk/tc/home/refuid/5313


希望你都喜歡我今次既介紹



想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
可到我的專頁找我↓








◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹


電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

































留言

熱門文章