【體驗】在鬧市中享受一點寧靜 ❤ 給自己兩小時的Relax 時間

旺角----一個人不會沒有人的地方,它每天也是五光十色
它每一晚也是擁有不少既市民在街頭,雖然它五光十色~但係我而家如非必要,真的唔想再到呢個地方
因為它在任何時候也是擁有一個個說國語的,拉著車仔的,總是令我完全不想到達的地方...

但是那一天我記錯了時間提早出來了這個我十萬個不想到達的地方,想找個Cafe 坐一坐總是沒位的
想找一間快餐店坐坐吧又是多人到傻左,食野又坐唔到咁耐~
突然諗諗下....我上次係Hands Box 買左個個優惠,仲有個Facial 未做wor,
試下打上去可唔可以即時做個Facial 先啦~好好彩又有位比我去放鬆下~

等我去好望角大廈探究下呢間.....Sea Jungle Beauty Spa 係點架先
Sea Jungle Beauty Spa 其實就係旺角百老匯戲院對面既好望角大廈11/F,1104室



雖然店鋪不是很大,但係設備十分齊全~除左有兩-三間既Facial 房外~
外面仲有一個好美既梳妝木台呀!!!!我好想帶它回家!!!



對最沒想到是.....這間小小的美容店可以有一個桑拿房呀!!對面廁所仲可以比你沖身的~
簡單就是小店鋪大製作~真係平時做開既美容店都冇咁齊全既設備呀!!!



帶我帶大家睇下我今次做Facial 的房間先,它格局是以啡色的牆身~加上淡黃色的燈光做出柔光而Relax 既感覺
而且房間內設備很齊,美容師不需要行出行入去找東西浪費時間呢,我最憎d 美容師成日行黎行去~除左Skip 左好多Facial 外
仲要想靜靜下抖下~都會比d 燈光外面既人係度講野既聲嘈到,完全唔享受呀!!



今次美容師就為小妹揀選左呢款火山泥排毒透白Facial,主要係可以幫助收毛孔同美白
唔知我而家去試做~又做唔做到呢個效果呢? 



好啦~係時候準備做Facial 啦~換好衫包好頭!!等美容師為小妹落落妝啦>w<



我已經完成了落妝→洗面~
佢地仲會幫你洗到去頸既部份~真係大公司都唔會去到咁多地方xdd



做完Peeling~準備去修眉同去黑頭啦!!!
不過美容師去黑頭真係唔痛,但係修眉就好似.....差d 啦,起碼我要捉住床邊!!




做完針清,修眉後,美容師為我敷上消炎水讓肌膚唔會引起發炎~
我之前成日都話唔知點解次次針清完,修完眉都一定會起d 泡泡粒粒
原來就係因為我冇做好消炎既問題,我都有同美容師講~我上次係卓悅做完佢有枝消炎棒幫我消炎,之後真係冇再起粒粒wor
美容師話佢地呢度都有呀,仲要係 同英蜜格兒
公司一樣既消炎棒黎架~所以有陣時唔洗一定去大公司先做到既



不得不讚今次美容師去黑頭真的不錯,起碼我最怕整既鼻翼位,唔係好痛之餘仲清得幾乾淨tim 啵,
條眉又幫我修幼左少少,你地又覺得我粗d 定幼d 靚d 呢?




本身呢係呢度做Facial ,係包埋線臉架~本身美容師話可以幫我線走d 唇毛~
聽到真係好開心,一路最令困擾就係我既唇毛~完全係似男人生SO 咁囉=口=
其實有不少SIS 提過我要做架啦~不過始終提唔起勁....


不過美容師同小妹講,你修眉都咁痛...線臉會仲痛WOR ,你頂唔頂得住呀?
當然知道自己係會捉實床邊XD 痛到飛起咁啦~但係為左靚!!!我仍會話頂得住~
美容師應該知我唔得架啦,叫我加多少少錢試做一次光學脫毛啦~
咁就成為左我第一次既光學脫毛囉~~~

當然要做脫唇毛~首先就要剃左長既毛先既,不過大家唔好打算自己剃走就算
因為你一剃開,一生出黎就會變粗~到時唔變男人就假囉~



再用紙巾及眼蓋遮一遮強光~不過小妹覺得個眼蓋真係冇咩用-口-
因為我都係強光完全打入眼,打完之後隻眼都打唔開咁濟~
或者只係我太臨急決定先係咁設備~所以唔好比我嚇親~

或者有人會問,激光脫毛會唔會打落去好痛架?
我可以答你呢度真係1D 都唔痛~打落去個下只係暖暖地,同(殘)眼而已~
美容師指打唇毛會上唇打4次~下唇亦會打的,前後係打左2次TIM 呀!!



當然唔少得比個完成圖大家望望先得架,做完個上唇位置真係好似白左好多WOR,
唔怪得女生們一定話要做好脫毛呢個問題啦!!




做完脫毛又係時候做下冷噴舒媛呢PART 啦,同埋精華導入啦!!
美容師一路將精華一路唧落面仔,一路用RP 機幫小妹做按摩~
一路碌一路叫爽~涼浸浸真係好正!!



之後美容師就幫小妹開始按面部同眼仔~呢個按摩部份起碼按左Over 20mins,
力度又夠又舒服,最重要手法超正,所以呢Part 按按下我就訓著左啦



按到我半夢半醒,美容師同我講要準備倒模囉,首先要幫我敷上海底泥作為打底先既
突然我覺得自己似賓賓咁既樣xdd如果比我男友見到,唔知佢會唔會嚇死呢xd



來個小小總結啦,今次呢個Facial 由我上去開始計到走個刻,我差不多逗留係美容店足足兩小時
上次我留左美容店兩小時是比人Sell 野Sell 足差不多一個小時,但係今次我真係差不多做足兩小時~

而且美容店既老闆開呢間小店唔係為左賺錢,而係佢係完成夢想!!
加上它曾經於大品牌美容店做了差不多六年時間,所以唔洗下下比好多錢去做Facial 
Sea Jungle Beauty Spa 也可以得到五星級服務!!

而且店主絕對不會待薄她的客人的~用的是法國的產品,所以真心推介呢個放鬆既好地方比大家認識
好似今次我做既Facial 就係用上以下既產品啦~
真的是一大盒拿給我看的~她不是跟我說我是用什麼什麼名牌東東比你用架
而係我自己8卦問佢拎黎睇架~佢完全話埋我知,頭先我用呢枝同你做咩既~

一般既美容店會咁對你?我做過咁多間真係好似冇~

以下就是ARDOUR 既產品



做完Facial之後,當然唔少得來個Close up 比大家望望做完係咪即時收左毛孔先
的確係好似又白左又收左毛孔wor~~最緊要係男友都話d 黑頭都清得幾乾淨!!



不過隔左唔夠一個鐘,面仔d 毛孔又開始開番~仲係咁出油,
唔知係咪皮膚激活左呢,面部當時又缺水~出油出到傻左咁濟
最後當晚我再洗多次面,敷番Mask 又真係好似收毛孔番d ~最緊要係唔會再出油啦~~



唔知你地睇完我既介紹又有興趣呢?
我剛剛做的Facial 是火山泥排毒透白療程 單次療程是$680.試做是$4xx (實價是問番店主)
脫毛療程是$1800/14次(For 唇毛)其他部位需要再問價~做兩個部位都有八五折優惠架~

仲有仲有~~而家仲有優惠價$250 可以試做,有興趣既朋友可以打電話去預約啦

http://hk.88db.com/Beauty/Facial-Skin-Treatment/ad-5254734/#.UTcfv8FnC5c.facebook


Sea Jungle Beauty Spa
Tel : 2374 4440 
地址: 旺角好望角大廈11/F,1104室(百老匯戲院對面)



想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹





留言

熱門文章