。★゚為肌膚註入氧氣 ◕‿◕ 60秒就可以令肌膚好似雞蛋咁滑☆.。

早前跟姊妹吃個飯,她好興奮咁同我講
"我搵到一間超抵但係服務不錯既Facial 鋪頭呀"
一路食飯一路佢就係咁講有幾抵有幾抵咁
但係對於我來說,它都唔算話抵o,因為佢話試做價$300
但係睇到佢d肌膚真係好鬼左好多,d暗粒都好似少左
攪到我都心思思都好鬼想試下呢間講到咁正既Facial
試下佢講個個咩鬼DermalogicaFacial 

等我先介紹一下呢間美容店先,

今次我去既美容院係位於尖沙咀既Nuage 雲裳醫學美肌中心
點解我會有機會影到相呢?
原因就係因為我好似成個記者咁拎哂相機咁,
主要係因為我係做Facial 之前要幫公司影相
所以我既裝束當然令到美容顧問既疑惑
所以她都忍唔住要問我,本身我係做咩工架?
(或者佢可能以為我係同行收料XD)
咁我就答佢因為我今日要幫公司做野,
我就打蛇隨棒上問佢,其實我都係Blogger 黎既,方唔方便比我影相呢?
美容顧問實在太好了,好樂意比我影相
唔係大家都未必睇到我今次既Facial 效果囉~

我本身係Booking 個陣同左店員講我想試做我Friend個隻既Facial
但係美容顧問都叫小妹填一填張From
可以了解一下我既肌膚需要/問題
或者佢既需要同你係唔同架
係填緊之際,美容顧問就倒上一杯花茶比小妹
真係岩岩好,因為趕上黎個陣出面好熱又口渴
飲左幾啖覺得佢又幾好味啵~你地又認唔認識呢個品牌呢?
等小妹有機會都買番黎飲下先
係填完之際又見美容顧問講緊電話
見到我Friend講個個品牌既展架係度~我當然又發揮我既八婆精神
影左先講啦真係,一陣我可能會用上某一個系列去做Facial 架啵
所以唔理咁多一於影定左先^^
其實呢個Dermalogica 都有適合不同肌膚不同需要既Facial 
咁我當然想試下最簡單既試左先啦,
但係姊妹話佢所有系列試做都係$288,叫我揀本身原價最貴個隻
不過都係個句,即使你揀試做最貴個隻也好,唔岩你試黎都冇用

不過今次美容顧問就話睇完我既份皮膚問卷之後,
佢問我有冇興趣試下同價錢試做既Facial 
而美容顧介紹我既係【注氧美肌護理】
聽到我都挖哂頭,咩注氧呀?D 氧氣打入去肌膚度?
其實就係無痛壓力注氧技術,
將純氧及活性護膚產品注入表皮中的生長層內
氧氣產品能在60秒內滲透皮膚基底層
究竟係唔係真係呢?就等小妹試左話比大家知!!!

咁確實左我去做咩Facial 之後,美容顧問就帶小妹入房啦
雖然房一定唔同d 大公司個咁大,但係我又覺得幾舒服啵
起碼佢有個小櫃比小妹擺番d 袋等等物品
而美容顧問就同小妹講當我擺好野換好衫就可以去拉開少少門
美容師就會入黎同小妹做Facial 架啦
係做之前不如就睇下小妹既Before既素顏樣先~
開始做Facial 囉!!! 今次小妹既美容師叫Jessica
首先第一Part --洗面
第二Part ---洗搽Peeling 加按肩膀囉~
美容師話小妹真係好攰啵原來
個肩賻硬到乜咁,佢一路按d 根就有哂聲xdd
係做完Peeling 之後就開始針清同修眉囉
今次做針清又唔算好痛,不過佢話我好多舊黑頭
而家按都出唔到黎,如果強行再按既話
就會加大左個毛孔架啦
我諗我真係要黎多幾次清一清唔知會唔會清得番d 舊黑頭呢?
(不過其實都清得幾乾淨,鼻仔都變得唔係好士多啤梨xdd)
做完針清之後就開始做面部按摩囉~
我成日都係講成個Facial 我最鐘意都係按摩既時光
但係次次覺得按得最舒服之際就會完>.<
開始進行今次既主角囉,就會用上一枝好似煙斗類既儀器
配加精華不斷地係肌膚上不斷噴出好冰凍既氧氣
係肌膚完全勁享受呢種冰涼感,由其呢個夏天咁鬼悶熱
做一做呢個Facial 真係好爽!!!
其實一路做既時候,Jessica跟小妹講
你記得一定要摸下自己既個面仔呀xdd
一做完我唔理自己隻手乾唔乾淨xd 即摸
Wu....真係堅滑呢,同埋肌膚上好水潤,好似好多好多好多精華搽係面仔咁呢
都未見過自己咁0毛孔既肌膚呢>w<
係唔係真係好似之前李心潔咁近d 都睇唔到毛孔呀
做完一個咁正既注氧就去倒模囉~
不過倒模好似冇咩需要去影咁,我今次就唔擺相啦~
費鬼事嚇死大家XD 我怕你夜麻麻黎睇架嗎!!!

做完Facial 囉,大家最期待都係我做完既效果架嗎
拿.....老實講,我做完哂成個Facial 好似冇左岩岩做完注氧既0毛孔效果
但係經理同小妹講,如果真係一次做完就可以Keep 住0毛孔就難少少既
正如搽Skincare 都唔可以搽一次就有效咁解
我又覺得有道理啵真係,咁如果係咁就唔會有Course 啦xdd
好啦~我都係時候走囉,個頭亂到癲雞一樣
當然去個梳妝木台攪下自己個頭先啦!!
一見到個梳妝台就真係雙眼發光~因為我好鐘意呀!!!
除左有大鏡仲有細鏡~又有Con 水比你又有噴霧Gel比你使用
唔知有冇人留意到其實右手邊藍色個個小盒呢?
又有冇人估到佢係d 咩呢?
其實它係一個消毒機黎架,主要就係消毒一下d 梳
我又覺得呢個設計幾好,即使平時去d  大型既美容院
即使佢話已經消毒又或者佢冇頭髮係度也好
唔係我用手指都梳唔掂,我都好少掂d 梳
反而今次我好放心用呢度既梳,不過正常我都係用番自己既多d既
梳好個頭,美容顧問話比我了解一下頭先個Facial 用咩產品幫我做
原來頭先我做既Facial 係用左Professional  既產品
亦都係Dermalogica旗下既產品
另外再用上ENDOCARE 強效活肌修護精華配合鮮氧
就完成呢個Facial 囉!!!!
好啦~真係要比錢走啦,正當我拎銀包出黎找數之際
美容顧問突然拎出5包Dermalogica既Sample 比我啵
佢話比我番屋企試下D Sample 咁就知它家係用咩產品同我做Facial 
好貼心既安排呢!!!有爽皮水,面霜,防哂,Mask 仲有一包唔記得係咩xd
仲有提醒小妹唔好再用手去o者個黑頭啦,唔係做咩Facial 都唔掂啦~
最後當然要睇下我既肌膚有冇改善先啦!!
其實即時做完真係只係摸到臉仔好滑
不過我就覺得即時做完d 毛孔係大左啵
但係白左就少少都有既,阿媽話做完Facial 一定唔會即時見效
所以我第二日都要影多張相做比較

今次做左呢個Facial 都有一星期既時間,
由即時既白滑開始Feel 到面仔毛孔收細左
最重要係我同事話我皮膚好似好多,問我用左咩SkinCare Tim
有陣時可能你買好多好貴既SkinCare 但係都唔及你做一次好既Facial 
今次我呢個Facial 只係用$288 試做~
但係一次既效果都覺得唔錯,長期做仲洗咩搽SKXX 咩真係
又可以比自己Relax 一下呀何樂而不為呢係咪先?

另外我仲發現一個小優惠!!!原來它們仲有一個1+2+3 既套餐
不過呢個套餐唯有一個問題就係佢唔會用上任何機既
所以只係想試下唔同既Facial 類形或者試手勢絕導推介!!!
但係呢個1+2+3 既套餐就係試做$188
如果第二次再做就係$288 啦
我下次就想試下d 排毒Facial 先>w< 
睇下到時經理仲比唔比我影相啦xdd

如果你睇到而家呢一刻,如果你都有興趣去試下呢~就去以下地址囉~^^
香港九龍尖沙咀加連威老道29號信基商業中心5A室(尖沙咀B2出口)
Tel : 3971 0761

其實就係The One 個條街,向後面行當你見到龍城大葯藥房行過對面
就會見到"信基商場中心"架啦~你就會見到個水牌望到5A 就到架啦!!

          希望你都喜歡我既介紹

             想隨時知道小魔怪既生活點滴及Blog 文更新!!

        快d Like 我既專頁啦                                
           
 ◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

E-Mail : man_man811@yahoo.com.hkFacebook 




































留言

熱門文章