。♪゚♬ 在天台中尋找夏日的味道 ◕‿◕ ISLAND WAKE Summer Gathering ♬ ゚♪。

夏天,大家會想到陽光與海灘~
或者有朋友會飛去泰國享受不少既水上活動
近來發現朋友們多了一個運動於西頁進行呢~~~
大家會唔會知道是什麼?
不知道?一陣就開估比大家知道啦XD

既然我既標題係指在天台中的......又點解呢?
其實係小妹早上去既活動地點就係要去天台呢xd
當天落著大雨,仲要行左好多層樓梯先到xd
不過一去到會場就已經比那些很Rock 的音樂令我忘記剛剛的疲累XDD
因為在天台上面已經有著很多既 ISLAND WAKE產品
完全覺得我而家就係沙灘一樣~~~So Hot!!

看著美美的比堅尼真係很想著上,可惜睇到自己身形就明知不可行xd
就睇下d 拖鞋止下口渴先啦,五顏六色既拖鞋配上Sharp 爆既指甲油
一定係最好既配搭啦,係唔係咁講先?
仲有當然不少得要有毛巾係沙灘上使用啦
其實除左比堅尼之外,背心沙灘褲當然都唔少得啦係咪先?
係夏天除左要靚靚比堅尼之外,其實防曬亦係小妹常提一定一定需要的產品
ISLAND WAKE度搵到一個包裝好可愛又有點帥既【Sun Bum】
佢地d 防曬又有噴霧有搽的,仲有筆庄的xd
除左呢d 之外仲有飛碟及沙灘足球售賣~
帶住呢d 野去到沙灘最威既仲唔係你
參觀左少少它們公司既產品,係時候活動就要開始啦
今次活動就請來MC Rebecca為地開始活動,
首先就講解一下有關ISLAND WAKE既資料~
其實 ISLAND WAKE 主打都係以運動類的產品
當然主打都係海上運動為主既服飾/配件啦
既然講完品牌既資料,就請來L.W.既店長Paco 為我地介紹一下
而家香港最新興的水上體育活動-------Wakeboarder 
唔知你地有冇曾經玩過或想試過玩呢個運動呢?

玩得Wakeboarder 當然少不了要有工具啦,除左要塊版之外仲要有對岩既鞋
Wakeboarder 使用上既鞋會連住呢塊滑版上架
有冇人想知究竟點樣先可以著到呢塊版呢?
係玩Wakeboarder之前,最重要一樣野就係要著救身衣啦
咁初玩者既就會建議大家唔會綁到咁實既,咁就會可以容易浮起d 
不過如果你已經玩到好熟手就當然可以綁緊一點,
因為跌左落水都冇咁痛嗎,咁就可以減少受傷既機會啦
最重要當然要著番一件岩玩Wakeboarder 既衫啦xdd
唔係叫你著件比堅尼去玩啦,真係一跌入海就........閣下自理啦xdd
首先要著上鞋後,鎖緊~~
之後整個人坐底雙腳申直在海上咁就可以準備開始啦
咁著好哂所有野當然要示範一下究竟點樣玩呢個運動先啦
假設我們在海上面,把人半訓係海上,手捉著那條繩
再把"失頭"屈至心口位置向前拉咁就可以成功今次呢個運動啦~
玩多幾次之後你就可以玩到不同既花式啦^^
睇完點樣玩Wakeboarder就黎個小Break ,
我手上拎住既呢塊滑版,大家會以為係一塊用到舊哂既滑版
因為小妹跟在場既Blogger 朋友們都係咁認為呀xd
原來呀,呢塊滑版全人手製造架,大家會見到有一撻撻既白色位置
以為用舊左既地方都係專登整架,原因個個位置就係防止大家"線"腳既~
如果大家去到I.W.參觀既時候,唔好話人地賣舊野呀~~XDD
經過一輪既小Break 之後,係時候開始第二輪既節目啦~
係之前由店長介紹左點玩Wakeboarder 之後,
就開始Fashion Show 時間了~~
第一Round 來一個簡約Look 比大家睇睇先啦~
除左第一位Model 穿的(除非你唔介意xd)
其他的五款也很岩係呢個夏天穿上呢~
當然也可以去沙灘時穿上,一除左面就可以跳落水啦
睇完簡約Look 既時候,就不如真係去睇下去到沙灘既著既衣服啦
都會配以簡單清爽既設計為主,當然Sharp 既顏色或白色都係主打啦
男仔就可以以背心短褲就可以啦~
係時候要介紹一下大家對於泳衣既介紹啦
我個人認為,大家一到夏天唔係多數去揀背心短裙去買
反而聽到不少話要去揀泳衣的~所以女生對泳衣係好著重的xdd

首先要介紹的BikiniBoardshorts (沙灘褲)
女生可以以番鮮艷既顏色去撞唔同花紋既既Look
而男生就可以以番撞色的設計~
(大家有冇睇到有d 好Hot 既感覺xdd)

再來介紹的就是以番Priting 類既BikiniBoardshorts (沙灘褲)
以番橫間去撞花紋都唔係唔好睇架啵~
唔知你地又鐘唔鐘意呢一系列既設計?
完全不感興趣都唔緊要,仲有我最後要介紹既
 就係較民族風的系列,不過今次新款的應該是三位女生的那幾件
睇完一個小型既Fashion Show ,唔知又有冇一套半套你會喜歡的?
小妹就冇咩身材可以穿上咁正既衫啦xd
係咁正既Model 身邊影張相留念一下先啦
好啦~睇完Fashion Show 或者你都會揀到一件半件
或者都會喜歡上它家拖鞋嗎?我有喜歡的唷!!
既然出得海~我想未必大家會素顏或者唔整頭咁去玩架嗎xd
咁唔想下下帶住副黑超?就等夢妮坦既老師教我地男/女仔出海玩~
又可以有咩既妝容/頭髮點整啦~~
先睇下陽光男孩既示範先XD 
男仔就主要就係整頭髮就可以,先運用上髮泥把頭髮抓鬆
其實只要隨心就可以了不一定要一個規定的
最後加上定型噴霧就可以攪掂啦~
男仔唔洗攪咁多野都可以識到女仔架~
當然第一樣你夠膽去做先得架嗎,同埋最好做一個溫柔大男人就Very Good 啦XDD
而女仔就可以札兩條小"邊"札埋一齊~
又可以另有一個髮形,雖然簡單但係亦不平凡
咁除左髮型之外,當然少不了妝容啦
既然落水就唔好搽d 咁厚既粉底啦,唔係都係冇既
同埋最重要真係用番d 防水既眼影啦,因為我都試過溶到成隻眼都係藍色xd
同埋用番一些防水既眉Gel 啦,
同埋配以白色眼影加以橙色胭脂
再係身體可以加一些閃粉碎粉就OK啦~^^
咁既型男美女,你地又覺得佢地既Look 會唔會令你帶點吸引呢?
我已經學識出海可以點樣令自己靚d 啦xdd
你地又有冇睇中一件半件既衫/鞋呢?
睇埋教化妝,我地整個活動就完結啦~~
咁品牌方面就可以比我地參觀一下它們的店鋪啦
原來唔講唔知,原來Paco係一個滑雪教練架>w<

係天台既下一層就屬於滑雪產品既地方,當然有滑雪板啦~雪褸呀,

仲之屬於滑雪既工具都可以係3/F 都可以選購:P

而品牌方面亦很貼心送我地一對沙灘拖鞋~~
而小妹揀左一對白色帶既沙灘拖
最重要岩自己心水又岩自己既碼數嗎係唔係先

對於 ISLAND WAKE  小妹真係好唔認識
但係係今次既小型Fashion Show 活動入面起碼令我了解到究竟Wakeboarder係點樣玩啦?
又有咩要準備的?又或者究竟咩姿勢先係最岩呢
係Bikini 方面又可以大膽地玩撞色,撞款等等
最重要係我最著重的,點可以去玩水都可以Keep 到有個靚樣xdd
而我最喜歡的其實也是它家獨家代理的防曬產品
因為它沒有那個好痴淋淋又唔好嗅既太陽油味~
係一種有D 似香蕉味既味道,我自己都幾喜歡呢個系列
另外它的拖鞋絕對是不貴的,也有很多很款~~
仲有D 係卡通人物也是正貨來的,你也有興趣的話快D 去它家的1/F 選購

唔知睇左小妹既介紹,唔知你有冇興趣去呢一間店鋪參觀呢?
其實它的位置真係好方便~只需要銅鑼灣D2 出口向左行
直行不需要5MINS 見到有個藥房旁邊隔離個條樓梯就上去就到架啦

係1-3/F 都係佢地既分店黎架~~有興趣快D 上去睇下
地址: 銅鑼灣景隆街1號



希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦









◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk






























留言

熱門文章