。★゚Keep Fit 同時保鈣質 ◕‿◕ 營養師教你打造完美餐單☆.。

或者在打呢篇文章之前,我都會覺得我仲後生,補鈣應該唔關我事吧?
或者睇緊文章既你,會唔會都有同我一樣既諗法呢?

其實有冇人知道我地平時要吸收幾多鈣先夠呢?
咁我地既骨膠原會係25歲開始流失,咁骨質問題又幾時開始流失呀?
咁係唔係飲多d 奶就會改善到鈣既流失問題呢?

原來我地既身體同我地既肌膚一樣,愈早保養愈有用
今次小妹就出席左【鈣思健】既Blogger Event 
去了解一下究竟點解我地要咁早去補鈣
究竟點樣補鈣係最好呢?狂飲奶就係唔係一定得先?
如果你真係咁做,我擔保你好快就驚左奶呢個飲品:p
不如就由靚仔註冊營養師陳國賓先生為我地講解一下啦
其實我地既飲食裡面可能會注重左食左幾多卡路尼
反而唔會諗我地食左幾多鈉落肚呢?
其實我地平時或多或少都會以為飲奶就有鈣
但係其實有冇人知道原來你不斷加鈣既同時
都會因為你食既野令鈣流失架!!!
唔講唔知原來食得太多鹽同吸收太多動物蛋白質
都會係小便中流失架
最重要就係唔好飲咁酒啦~除左傷身仲會流失鈣tim
睇完d 資料性既野不如又睇下究竟平時我們女生們一日三餐吃的食物?
其實我地一路食緊既野究竟係係吸收到鈣定流失緊鈣呢?

好似今次呢個Blogger 咁樣單單一日入面佢吸收左770mg 既鈣
但係因為鈉既問題就令到鈣既流失左85mg啦
另外食菜係好事,但係如果想運用菜黎吸收鈣原來亦有學問的!!!
原來你以為日日食菜都可以吸收下鈣?
其實你需要食深綠色既葉菜如菜心呀,西蘭花等等
唔係樣樣菜都可以吸收到鈣架
好似生菜而言咁就唔係屬於架啦
同埋起碼要食17.9碗先夠一日既份量
講左咁耐,係時候餓餓地
不如就睇下大會為我地準備既食物啦
原來今次既食物都係由品牌為我們設計架
全部都可以吸收鈣架,好似前菜咁就有沙律菜+車里茄
有豐富既綠葉蔬菜比我地吸收鈣
而主食就揀選了海鮮菠菜闊條麵
都含有豐富既綠葉菜
食完野都係時候玩個小遊戲啦
今次呢個熱身遊戲就係Bingo 啦
大家都應該知道應該怎玩吧?
不過小妹就冇咁Luck 只係中左兩個名咋
係時候又玩第二個緊張一點,刺激一點的活動
就係我地要運用一些指定材料去做一杯好味既奶昔
咁今次既士多啤梨,藍莓,杏仁,果仁,菠蘿及曲奇餅同咖啡粉
究竟我地會唔會攪左一杯飲唔到既奶昔?
定係會係一杯好飲既奶昔呢?
等我食左個牛乳布丁再話比大家知啦
想吸收多啲鈣就記得飲高鈣架啦
今次我地就揀左士多啤梨,藍莓,杏仁,果仁做今次奶昔既主要材料
味道就比較淡一點,好香杏仁味
就是好像差了一點東西,所以我們組就沒有贏到了

雖然今個活動入面我冇機會贏到任何禮品,不過我就得到無限既知識啦
可以了解女生廋身同時要補鈣先可以叫Keep到完美身段仲可以有健康既骨tim
而品牌方面亦設吸我地所需,送了兩款鈣片比我地試食
咁有了它們就唔怕吸收得唔夠鈣啦

另外鈣片入口後很快溶解,咁就岩哂一班又怕吞藥既朋友仔
亦有其他附屬既產品,適合各位需要
記得盡早補鈣,健康人生你都有份:P 

希望你也喜歡我的介紹!!!
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴記得要Like 我既專頁啦








◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hK





















留言

熱門文章