。★゚ 當幹細胞 x 分子結合 ◕‿◕ 隨時隨地亦可以補給肌膚需要☆.。

或者你會比小妹既標題呃左入黎XDD
你或者會有疑問?咩係幹細胞 x 分子結合?
其實小妹今次只係想介紹係Mask House 
將於今個月推出既最新既Mask 系列!!!

它們就是一套六款分別是
分子系列的有:深海魚子,竹炭天然蝸牛
幹細胞系列: 蛇毒,蜂毒胎盤素

而今次小妹就會率先試用
分子系列既天然蝸牛幹細胞系列蛇毒


係使用前先睇下既小妹肌膚先,因為我之前做左個Facial 
我覺得它不斷把我面上的毒素開始推出,會有一點點暗粒等等


而我第一款會試用的就係天然蝸牛Mask
我個人認為設計似一個藥丸庄會配以藍色包裝
以10倍補濕鎖水作為主要功效


究竟點可以保濕同時又鎖水呢?
因為本身今次會運用上智利蝸牛既黏液可以有助膠原蛋白再生
又可以為細胞提供活力
而每塊Mask 係生產日期後三期就係Exp Date 啦
咁點先知邊度有生產日期呀?其實係邊邊就會見個Date 印
而小妹今次呢塊就係2013年5月15日生產
其實出產左冇耐就來到小妹手啦!!
最重要它是來至韓國的唷!!


打開Mask 既袋後,發現今次呢塊Mask 好多好多精華存在呢!!
另外我最喜歡它是沒有隔膜在,一揭開就可以即敷囉!!


我敷上面囉,但係今次呢塊Mask 都係同平時我地敷開既質地差唔多
不過我覺得佢地設計都算不錯,起碼唔會太大/太細
完全岩岩好既Size,只要敷上約15-20Mins 就可以除下囉


敷完出黎係時候睇下即時既效果啦
我覺得佢真係好保濕XDD 
因為真係仲有好多好多水係面仔~
加上袋入面仲有好多精華呀!!
我狂倒狂倒,不斷在面上搽~搽埋落頸囉
加以按摩之後好快就吸收哂囉~絕對唔會痴淋淋


試完呢個咁保濕既Mask 當然不得要試埋蛇毒呢款Mask 啦
小妹其實亦試過不少既蛇毒既產品
所以我絕對不會對它會害怕/陌生的
咁就一於睇下今次呢款蛇毒。幹細胞面膜


今次呢款Mask 係可以促進皮膚新陳代謝既能力
仲可以抗皺功效~內含透明質酸仲可以滋潤細胞
增強肌膚既柔軟性仲可以去番之前既彈性效果tim

另外呢個Exp 同蝸牛係一樣都係生產日後三年
今次我呢款就係2013年5月14日生產


因為我係敷完蝸牛Mask 隔日再敷上它
所以我今次冇影上使用上既相片囉~
直接來個敷Mask 效果囉!!
今次好似敷得好肉酸咁樣xd 但係佢好似冇咁蝸牛個隻咁濕
但係我又覺得佢係另一種感覺


敷完Mask 之後我覺得佢既精華唔係好多
但係我覺得收毛孔效果會比保濕既呢款更強


其實大家或者對Mask House 都唔陌生
小妹自己亦都很喜歡呢個品牌既產品而小妹自己亦曾試過不少的產品
所以今次有機會率先體驗一下今次呢款Mask 
我自己就對呢兩款Mask 都有唔同既感覺
首先以蝸牛而言,它真係好保濕亦有好多精華
加上近來天氣咁熱,我想大家也有機會係長期留左冷氣地方
其實肌膚不知不覺地缺水所以呢塊Mask 真係好岩我去用

加上佢既精華多到我搽極都仲有xd
比起我常用個隻Mask 極多~
呢個Mask House 天然蝸牛Mask 保濕效果唔錯
而且價錢亦唔係好貴~而家萬寧體驗價$12.9/塊
真係買哂三款番屋企試下都唔肉赤

另外蛇毒。幹細胞面膜我覺得可以Keep 到我肌膚既彈性
最重要係睇落毛孔係細左,雖然精華唔係好多
但係我覺得效果真係睇到最快
所以我一定會回購呢隻Mask 番屋企>w<
呢款Mask 萬寧體驗價$15.9


我已經揀左我最愛既幹細胞 x 分子Mask 啦!!!
你地都快d 去萬寧選購啦!!
因為只係萬寧獨家發售!!
你地睇完有興趣會買我介紹既Mask 就同小妹一齊去Shopping 啦

另外小妹都曾試左不少Mask House 既產品,有興趣可以按以下Link 回顧呀^^



如果對Mask House 產品有興趣的話可到以下網址找它們呢

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/maskhouse
官網:http://www.mask-house.com/index.php


         希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^

留言

熱門文章