在夏天的必需品.。♥゚Rexona全方位美白止汗系列

炎炎夏日,我想除了防曬產品之外~對小妹而言最必需要的產品......
就是止汗產品!!!!!!
雖然說小妹是個夏天人.但係我怕夏天怕得要死
因為在夏天我的汗水就如花曬一樣川流不息的
單單行回公司的路途上,小妹的額頭也會像剛洗完頭一樣
可況是小妹的腋下呢?

近來小妹正在進行脫毛療程,所以止汗產品真的是不可掂的!!
所以近來我一回公司就坐底就嗅到陣陣汗臭味連自己也頂不順呢

所以我也忍不著要使用上止汗產品呢,而今次小妹就會用上
Rexona 的全方位美白止汗系列
今次呢個系列主要也有兩款的止汗產品
不如等小妹先介紹一下今次呢個系列入面既
Rexona淨白制汗爽身噴霧 150ml HKD $29.9
今次呢款既止汗劑主要蘊含葵花籽油及甘草精華
咁就可以令腋下肌膚因脫毛關係導致的乾燥及暗啞既肌膚
只需要兩星期就可以令肌膚變得白滑淨肌tim 
而係今次呢枝淨白制汗爽身噴霧 
係噴咀位置會見到有Rexona 的Logo ,而在背後亦有一個小鎖就可以唔會令止汗劑亂咁噴啦xd
而我想再介紹的就是放係手袋也很方便的
Rexona淨白制汗香體露 40ml HKD $26.9
今次既淨白制汗香體露會以番走珠形式既設計
咁就可以隨時隨地走入廁所神不知鬼不覺使用它啦

係今次呢個系列入面~我兩款都有用過~
不過你話係唔係真係白左呢,我就真係唔敢亂講,只係好似冇咁暗淡就係有少少既
個人認為如果你想香味會持久一點,突出一點的話就可以考慮
選購上淨白制汗爽身噴霧這一款~
因為它雖然不是味道很俗,有一種淡淡的花香味道
我試過可以Keep 到我收工仍有點點的香味在身~
不過大家如果像小妹一樣在做脫毛的話就不太建議用上噴的止汗產品
因為也會有機會令肌膚受傷的,因為我們狂打激光的同時也會令肌膚減薄
所以再運用噴劑的產品就更令肌膚受傷了~~

所以我而家多數在上班前塗上走珠式的止汗產品,
雖然它未必味道比起噴霧式的更長及持久~
但係止汗程度也是不錯的,小妹多數在做完Gym 前先用濕紙巾抹一抹腋下
咁即使做完GYM搭車個陣都唔會比人眼望望啦係咪先?

不過都要同大家講一聲,始終止汗產品也有機會令毛孔閉塞的,
所以每次使用,回家沖涼的時候多清洗多2次~
咁就可以完全地清洗好停留左肌膚上的止汗產品啦

今次我介紹了呢個系列比你地,希望你地都會喜歡啦
近來我在看電視它們也推出了新的壓力汗止汗劑呢~
有興趣的朋友可以到各大超市,個人護理店及各大型化妝品店選購

如有任何問題可以到它家的專頁


希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk







留言

熱門文章