屬於女生的小盒子。屬於我的九月號盒子◕‿◕

早前在香港曾經擁有很多很多的小盒子,但慢慢地它們亦開始地減少了
正當大家認為為什麼香港總是做不起這些令人驚喜的盒子呢?
但小妹近日就發現了一個小盒子,它的確令小妹埋很驚喜的呢!!
究竟有咩咁驚喜呢?咁就要睇落去啦...

早前小妹就係團購網站留意到它開始進軍香港呢,
只需要$98 就可以得到差不到價值約$400 的東西,也算蠻抵的嗎?
所以小妹就一於試下訂一個番黎睇下先啦!!

呢個小盒子是經由速遞公司送到各位手上既,即使是住家也可以唷!!
在公司收到呢個小盒子的時候,的確是很想立即把它拆開呢!!!
可是我還是乖乖把它帶回家慢慢拆禮物呢~

這個神奇的小盒子就是叫做【Lady BOX】
以粉紅色的包裝做設計,我想沒有女生會抗拒這個顏色嗎?
起碼小妹不會討厭,只會愈來愈喜歡呢!


好啦...我地來拆箱囉!!!
當慢慢拆開紙箱,就好像看到又有一個盒子?
(難道是盒中盒呢?)


當打開了第一個盒子,原來仲有多一個盒子呢!!
它就今次小妹的主角----Lady Box 啦!!


今次的Lady Box  也是是抽屜式的盒子,
其實我是極之不喜歡抽屜式的盒子,因為它是很難開啟-口-
不過它比我曾收過的箱子更好拉出,所以它也蠻好加分的
小妹把它拉開看一下究竟係有D 咩先啦....你期待嗎?
(好似隱隱看到我用開的HandCream 品牌呢!!)


一打開盒子就會見到呢張小單張,
主要是介紹今次的【Lady BOX】
會有什麼東西的.而今次的盒子是有六款不同的產品,
仲有三款是貨Size來的唷!!


來了來了.....我地真的要看一下今次的盒子內是有什麼囉!!
分別是有以下的六款產品,包括有我一路用開的Hand Cream 品牌
Crabtree & Evelyn Hand Cream --Lavender 
仲有MaxFactor 既Cream puff
當然就是近來很Hit 的Nature Republic Aloe Vera Soothing Gel 
同埋雪花秀Sample,朱古力味骨膠原Jerry同一個粉紅小夾子


好啦,先介紹一下我最喜歡的HandCream 品牌^^
今次LadyBox 送出的是小妹蠻喜歡的薰衣草味呢


我喜歡它,主要的原因就是它質地清爽而不痴淋淋
最重要它的味道蠻清新的,而且有很多款式呢~
可惜它的價錢的確是蠻貴的~所以一路也是等優惠才買呢!!


再來介紹的就是外國蠻出名的品牌,
在香港也是數一數二的開架品牌呢它就是MaxFactor  啦
而今次LadyBox 送出的就是一個像乾濕粉餅的Cream puff
以黑色的包裝.配而小盒子一打開就會見D 粉架啦
而它的粉很幼滑,不過有點香味~
大家要介紹呢個小問題唷!!


小妹就搽左Bass 之後再搽上呢個小粉餅,如果以遮暇的就未必可以
反而如果是普通的裸妝的也可以囉,其實它遮毛孔也不錯的!!


輪到要介紹呢個個個話好用,但係小妹一路都心思思唔知買唔買既產品
它就是Nature Republic Aloe Vera Soothing Gel 
(小妹叫法: 大大個蘆薈Gel)
Colormix 價錢係$28/盒,50蚊2盒


呢個Gel 呢,質地就以水水的gel 庄,最重要係冇雪落雪櫃都照涼冰冰
另外敷上面也不覺得好淋的感覺,
有人說可以用作曬傷後舒緩.
有人介紹可以當作補濕Mask 使用
而小妹就把它當作消炎呢,的確暗倉第2日就謝左囉!!


其他的產品就因為已被家人拿走了,想跟大家分享也不能
但係那條Jerry 小妹也曾吃過的呢
味道上還好是帶點咖啡味的骨膠原Jerry 
如果想了解更多?小妹也曾介紹它家的同款產品可作參考的

唔知睇小妹既介紹,你又有冇一點心動呢?
如果你也有興趣可以到以下網站選購下一個月的LadyBox
價錢上會有分三款的,分別就訂購一個月$128/盒
連續訂購3個月就是$118/盒
連續訂購6個月就是$108/盒的

有興趣的朋友可以到以下網站購買囉^^

想跟小妹一樣去團購就要快囉,過左就冇架啦




希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

















留言

熱門文章