。★ 寵愛自己。寵愛肌膚 ❤ 戀上海藍的玻尿酸面霜。★。

轉眼中秋就過了......慢慢真的要跟秋天Say 個Hi 啦~~~
美白產品也許也需要休息一下,要開始轉用上保濕的產品囉~
唔可能到真係到乾到癲個陣先去做保濕,~
咁就真係遠水不能救近火啦~~~

所以近來我慢慢搵緊不少補濕既產品,而今次找來台灣既品牌【寵愛之名】
早前小妹已經體驗左它家的既亮白淨化生物纖維面膜
已經一試愛上呢個品牌~上次介紹左美白,今次就要介紹保濕~

而今次小妹想介紹既就係呢一款---
雙分子玻尿酸膠原水凝霜 】$580/50ml



不過今次它們都幾唔環保,勁大個盒入面得個唔係太大既面霜,
我覺得唔需要咁大個盒,不過個樽身好靚呀~
以透明既樽身,配以白色的蓋~

打開個蓋後會見到多一層白色的膠蓋,打開後就會見到今次既面霜啦~
而樽底就會見到呢個面霜既有限日期,
而小妹今次呢個面霜就係2016.1.16


而面霜跟我地平時使用有D 唔同,佢唔係Cream 庄~
反而似番少少膠庄既質感,不過又唔難推啵~~

而當中既面霜會有以下既成份:
海洋膠原蛋白、保水專利Hydrergy™、麵包酵母菌萃取、孔雀石萃取、
微量元素水、大小分子坡尿酸、鎖水因數Lipidure-PMB、
尿囊素、德國藍甘菊、甘草酸胺等。


既然講得入秋,除左滋潤仲要深層保濕~
而今次呢個面霜除左擁有玻尿酸幫助補濕~
當中面霜仲有既深海魚類的海洋膠原蛋白仲可以令肌膚更有彈性tim
仲可以令肌膚有嫩滑>w<


今次使用上呢個面霜,我除左講特別,好滑之外~
我都唔知用咩形容詞去形容它較好了
因為它跟平常的面霜有分別之外,其實它推開後好像也會有一層薄膜咁
不過隔一陣就完全吸收哂架啦,第二朝起身仲好滑tim 呀
最重要係使用上呢隻好似咁保濕咁潤既面霜~
竟然係唔淋仲幾爽啵~雖然價錢上就真係貴左少少
但係好用既產品,貴都係值得架嗎?

大家都可以回顧一下小妹早前介紹既Mask

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹


















留言

熱門文章