從此橙皮紋。脂肪一同消失 ❤ 平價的PPC 燃脂減肥油

為左減肥,我真的用盡所有方法...
節食?食麥皮?食減肥藥?做機.....統統都試過哂,
唔係冇效既只係有D 要Keep 住做,一係就有負作用(就是又心跳加速或肚瀉)
做新娘就是想自己是最美最廋的嗎xdd

今次我又再試一款減肥產品,是一款燒脂的精華油
小妹曾經都有試過一些是指按摩消脂的減肥油
可惜它細細枝都已經好夠貴,真係唔捨我再次回購呢
最重要問題就自己跟自按摩是唔食力的,
做到既效果都唔係好夠突出呢~

唔知今次我試既就是韓國的品牌
PPC 燃脂精華油 ($350/50ml)


不過我個人認為它的盒子跟產品唔合比例既XD
好似有一點不環保的感覺
在介紹產品的質地前,不如等我講解一下今次既精華油
較適合以下肥胖型人使用的
--鬆弛型肥胖(即係岩岩生完BB/上左年紀人仕)
--橙皮脂肪型人仕
--脂肪型肥胖
--水腫型人仕

(其實我也中了兩樣的呢,但係應該唔會全部都一齊擁有嗎xd)


除左了解究然岩邊d 人用之外,
其實都要睇一下它家既成份先得架,唔係真係搽左咩上身體都唔知呀

咁今次既PPC消脂油就主要包括今次既主角---磷脂膽鹼 ( PPC)
以及塑身成份左旋肉鹼及脫氧膽酸納


開始來介紹呢枝精華油囉,一打開油後會見到有一個小膠塞
而其實打開膠塞就可以換上盒中附送的小泵就可以方便使用囉~


我先泵出兩下既份量嘗試搽左我的豬大脾上,
精華油雖然是油,但係卻不會令你感覺很油反而有一點清爽啵
而精華油仲係透明架tim 


使用方法就是先把油搽在你需要廋身的位置
如今次小妹就是在豬腿上,以打圈既方式去按摩直至完全吸收為止
而小妹就係第一次揀選左以通淋巴既方式去按摩既
而第二次就以會用番打圈既方式去按摩
的確它不需要3分鐘就真係完吸收哂啦,但係搽完係腳度又好似幾油下


或者大家會問點解我只講我搽左2次咁少既?咁咪真係睇唔到效果呢?
首先我要說明呢一款既燃燒油,搽後真的會慢慢地發燒
如果你同時使用在多個地方,的確會有一點火燒的感覺
而小妹只係單單使用兩隻雙腳中已經覺得熱得有一點難頂...
但係小妹真的真的不知是否有對產品敏感呢?
因為我隔日使用兩次,我兩次也在塗完後會有一點熱感外,
仲令小妹癢到想死,真係R 到我對腳都有一條條既紅痕
連媽媽已經叫我沖走它,第二朝紅痕仲係度=口=

而我也看過其他Blogger 朋友說會有癢的問題,當然我也想再試多一次
可能因為第一次肌膚唔適應o者,唔信邪再試多次
今次我就用番盒中介紹既方式以打圈咁可能會更好d 嗎?
可惜它今次發熱的速度更快更熱,癢既速度就更加勁...
所以今次我就不再R 了,直接去洗了它

真的很傷心,為什麼總是減肥的產品我總是有事的呢?
也許是我近日吃了咖哩的問題,稍後我會再試多次的呢,
我想敏感是小妹的個人問題,而不關產品的問題的

如想了解更多它家的產品資料,就到以下網址參考囉

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹







留言

熱門文章