♬ Happy Friday Night ❤ 2% 讓我渡過一個特別的晚上 ♪゚

星期五,我總是對她又愛又恨.....
愛的,就是我星期六我可以休息,就是擁有一個Happy Friday!
恨的就是有總是一個月也有2/3星期的星期六是要上班的

然而小妹早前就不理星期六需不需要上班,
也要出席2%的Happy Friday 活動


今次既活動除左可以睇一下今季的miffy x 2% AW13服飾外,
仲可以試穿一下tim 呀,可惜小妹就掛住去做第2樣野冇機會去親自試下d 衫啦
如果你喜歡miffy 的話,就一定要來看看它家的新貨囉~



而當日大會也準備了不少美上給予我們各位參加者~
d 小食也很不錯的唷!!!


而小妹既第一站就去左改變自己的髮型,
髮型師問小妹想有咩髮型想整?
我話等他幫我設計,唔知究竟佢幫我設計左咩髮型呢?


而他就是我今次既髮型師,好期待他替小妹的設計
唯一我認為我頭髮是很傷的,因為他在梳我的頭髮很痛呢


經過一輪魔術師手,把小妹的頭又札又梳~
究竟.....我個髮型最終於就係.....


最終我個新髮型的確都幾嚇親我在場既朋友仔,
因為我個超級高既髮型xd我頓時覺得自己有小小似個個
家有喜事當中既張曼玉呢~~
雖然個前陰的確蠻嚇人的~但係我很喜歡他為我設計的圈圈花呢


除左設計了髮型外,今次呢個活動當中也有替我們化眼妝及唇妝
是用上了Relove 的品牌呢~
仲有可以玩下它們家的雙頭甲油,
最令我驚喜一點就是它們的甲油,一搽第一層已經很出色了
今次\我就揀選了紫色,然而配合了綠色的配搭,
加上閃粉,配襯出來的感覺也將不錯唷!!!


雖然小妹就係當日未有試穿任何服飾,但係也感謝2% 給予我一個快樂的晚上
然而它們也送了一個小手袋給予我們,只要購買足夠的金錢~
就可以得到囉,是有三款不同的顏色的呢!!
大家也可以到位於The One 的2% 去看一看的唷!!


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹











留言

熱門文章