。★ 寵愛自己。保護肌膚 ❤ 我的一星期Mask 小心得。★。

每個女人都愛靚,小妹也不例外
而小妹為左我既大日子就更加關注小妹的肌膚問題
其實除左搽上適合自己既SkinCare 之外,
仲可以用上不同既功效既Mask 架!!

因為Mask 都可以叫做附助既幫助,可以令日常既SkinCare 更易吸收
而今次小妹就試左韓國品牌既L&P COSMETIC  
三款唔同既面膜,究竟呢三款面膜我會係一星期入面點運作呢?

不如就比大家睇下今次小妹得到既係邊三款面膜先啦
包括就有--
白金V臉提昇導入面膜
緊膚溫度感應o者o里
緊緻縮孔木炭礦物面膜


咁小妹第一個會用上的面膜就是
緊緻縮孔木炭礦物面膜


今次呢款面膜主要幫助收毛孔的,
含日本九州山毛櫸竹炭成份,提供豐富的礦物質,
能調理肌膚油脂分泌、修護肌膚。含毛孔收縮劑LS8865成份,
能使肌膚緊緻/保濕,鋅、葡萄籽、山茶花萃取、腺甘、等成份,
能消炎、抗氧化、提升肌膚表皮細胞膠原 蛋白再生能力。

最頂隱既特式就係,個面膜係黑色架xdd
都有少少似台灣個款黑面膜
不過我覺得它又設計得幾好啵,其實好Fit 我既面形
同埋敷完都仲好保濕下,唔會覺得乾爭爭的呢


收唔收到毛孔就睇唔真啦,
近來皮膚好了,毛孔也收了不少所以不敢說呢一塊面膜有冇效果呢
只可以它不會太乾的,仲係幾保濕既


第二款就要介紹就是各位女生也想擁有的V面
它就是白金V臉提昇導入面膜


今次呢款面膜主要是可以幫助緊緻提昇
白金奈米、海藻醣及石榴成份,
有助提升肌膚彈性及締造完美V型臉部線條,
讓疲憊、缺乏活力的肌膚重拾光采。
柔滑觸感的纖維素面膜,有助撫平細紋,
輕易導入溫和又高濃縮精華的功效。
甚麼是“ Nano‐Platinum”? 極幼細鉑納米技術粒子,更易吸收
主要成份: 納米白金鉑、海藻糖及石榴


今次呢款面膜就會以番日常既設計
不過都真的蠻透薄的呢
不過保濕效果就也不錯吧,都算幾保濕的


當然我說一次就可以V 面是沒可能吧,
做機都未做到呢個效果啦,
我信如果持續使用也許當中的精華是可以做到效果的


輪到最後要介紹的就是一款很特別的面膜
因為它除左是以O者O里庄設計的面膜外
它也是會以體溫感應水凝科技- 精華啫喱遇熱轉化為液體狀,
易於被肌膚吸收,並能迅速導入肌膚深層細胞

它就是緊膚溫度感應o者o里面膜


當中呢款面膜一拆開後就會有一層的膠膜包著面膜
因為它是以o者o里庄的,大家在拆開的時候也要小心一點唷
因為有機會會整爛佢地架


而今次的面膜是分開兩層的,呢款就真係冇論大臉細臉都可以完全Cover 哂啦
而呢個面膜當中入面都有不少既精華
但係一路敷既時候,Feel到面膜慢慢咁有好似d 水係咁收縮
但係敷左唔夠10mins 都已經乾哂-口-


今次體驗左既三款面膜,總括而言我只可以說....
可以一試,不值回購吧
也許今次體驗的面膜不太適合我使用吧~
除了那一款收毛孔的,我是最喜歡外,其他的也許我不會再買
主要是我太多面膜,而且我認為它不太岩我用吧~
當然其他人也可能人有不同的效果

有興趣的朋友可以到LOG-ON 揀下架
因為真係唔止得三款面膜揀架,仲有好多款既!!

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹



















留言

熱門文章