。★ 想肌膚飲飽水? ❤ 把透明質酸打入肌膚底層。但係唔洗用針既。★。

雖然而家係夏天,缺水問題唔係好大,反而控油就更加需要
不過對於小妹就不能單單只為天氣問而去攪膚肌架嗎
所以我都係堅持做好肌層保水問題

而早前小妹就在生辰前去左美容院體驗一個
透明質酸導入既Facial
我想對於靚有要求既你地,都應該會知道透明質酸主要功效就係保水
所以對於小妹而言係非常既好產品,因為我已經搭入中女時間
肌膚已經不能像18,22般美及新陳代謝快的嗎

而今次小妹就去位油麻地的A.M.A.Plus去做Facial 囉
店鋪其實就係潮流特區對面的那條街,余仁生樓上的
岩哂一班行街行到攰既女生們,係鬧市中來個Relax 是一個不錯的享受囉


一搭入店鋪就會覺得它很舒服而仲有個姐姐會給予茶給你飲tim
而在其他位置也會擺了不少它家會使用上它的產品


好啦,開始準備做Facial ,由於小妹知道今天會來做Facial 
所以我沒有任何彩妝在面上~就不需要去落妝囉


第一步就先用洗面奶幫小妹去洗面
第二步就係去做Peeling 囉,


之後就開始用上呢個系列既保濕產品
它就CRC Carter 系列囉~


首先會先用上保濕Gel 慢慢的搽上臉部,慢慢的把透明質酸導入於肌底內
枝導入棒其實會輕微有熱感的就可以令透明質酸導入囉


其實當一路碌既時候,我身旁的機就不斷按我既情況不斷加溫
不過就算點加溫也好就不會辣傷大家的肌膚呢,
就像小妹的,就只會去到33度架咋~但係我一d 都唔覺得咁熱


搽左兩次既透明質酸Gel就已經令肌膚充滿水份囉,
唔知一陣加埋精華又會點呢?


好啦,真係要用上精華再幫小妹導入肌底囉,
係做之前美容師會先用清水為精華槍洗乾淨,因為唔想令精華會受其他產品影響
當洗好後,就可以把精華打入槍內就可以再做導入囉


我終於明白為什麼朋友們說將透明質酸打入肌底唔洗打針啦
因為就係打左呢枝小槍,就將精華一下一下打入肌膚內
但係完全是不痛的呢!!!!!
而且按到肌膚是很有彈性的呢


最後就完成了整個Facial 囉,再搽回眼霜及防曬就可以出街囉


雖然小妹認為自己肌膚暫時是沒有什麼大問題的(我認為xd)
但係今次完成了Facial 後,的確是令肌膚更有彈性
而且唔化妝都可以令肌膚更有光澤的呢,
最重要當天出席活動也沒有人認為小妹素顏是可怕的嗎xdd
保濕仍是小妹一路最需要的產品,我要當11月最美的新娘子!!!!


好啦,唔知大家會唔會有興趣想跟小妹一樣去體驗一下呢個Facial呢?
再簡單地介紹一下今次做既Facial 啦,
高效透明質酸帶給深層肌膚大量水份 適合任何肌膚
特別推薦給乾性、缺水、敏感、油脂分泌過盛或粗糙肌膚

如果想了解更多今次既療程者美容院既資料?
可以到它家的專頁參考

而它的聯絡資料,就如下:

旺角 :彌敦道579號12樓全層

電話 :2328 2121 / 2328 8211


希望你地都喜歡我今次既介紹!!!
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
















留言

熱門文章