【六】▌1109 大婚享 ❤ 我的Pre-Wedding ▌

原先在第六篇的分享是想再說怎樣揀我的嫁衣
可惜文章我好像怎打亦未能完成,又在想不如不打這個
直接跳到我的準備或者會更好的嗎?

所以由今篇開始我就不會再說什麼教大家怎揀怎選
今次就是說上自己的東西當作分享好了!!!
好吧!先說上第一件完成好的東西
它就是Pre-Wedding 好吧!!!!

雖然那個女生不想出國拍照,
那個女生不想拍的景色是最美的
但係我地既資金真係有限,
好多朋友又同我講,當你攪好個婚禮就唔會想睇番d 婚沙相
即使幾靚都係未必再拎番黎,
即使再睇都係你d 小朋友拎出睇

所以經過考慮我又想影番多點外景,又想平價一點的
所以最後決定上內地拍我們的Pre-Wedding 好了!!

上內地拍照有好有唔好既問題,首先就係語言上既溝通
始終唔知佢地係講國語定係講白話,小妹自問唔係一個好懂國語既人
如果叫我不斷聽佢地好快速既對話,對不起...我真的聽不懂-口-

不過它們既攝影公司就真係所有Soft Copy 也會比你
所以就唔洗特別擔心買幾多張相啦
不過就有個小問題啦,就係你只可以前一日去揀衫等等

最後我決定好是在內地拍的時候,當然就要搵資料吧
第一首選就是大熱的3V 嗎,不過當去到婚展就覺得完全成件錯哂
唔好理D 相得唔得,單單佢D SELL 我手法已經極之討厭

之後就去左行下其他既參展商啦,最後就cfm 左【曼城印象】啦
早前我也曾介紹了有關它們的文章,我不作多說了
如果有興趣回顧既朋友可以到以下地方再看的

【婚照大放送】曼城印象 @ 小九寨,婚沙城,沙灘

咁小妹當時就約用左六千蚊人仔去影呢套相
包哂租酒店,當日同d 員工去食飯等等呀
當然之後上落落去拎相個d 費用就冇點計啦

我就有兩本大相簿,好似一本18",一本15" 都真係好重下架
仲有幾個相架啦,三張油畫啦,
其實呢...當我拎到哂所有產品之後,我就覺得冇必要要咁多樣野
因為你擺係酒樓係好睇,但係真心第時係屋企就冇位啦
如果第時你同小妹一樣要同老爺奶奶住就真係唔好亂黎

同埋如果大家要揀內地既Pre Wedding 公司
真係要預多少少時間去攪後期製作同埋等整產品啦

今次我有三張大相,入面有一張油畫,一張大相,一張下面既4連相
不過我就比家人笑話似d 醫生個d 塊呢=口=
其實我到而家都未擺過出黎,拎就拎得但係擺就冇擺囉


由於小妹家的不太希望太過公開
亦因為我的攝影師沒有特別影到我當日既相簿擺設,希望大家都會睇到下啦


個人認為真係一套靚既Pre-Wedding 夠架啦
除非你屋企真係十萬個大啦,唔係真係唔洗影咁多套既相
一黎你要搵位擺相,二黎真係唔好哂咁多無謂錢啦,
三黎,相係當時一時三刻影得開心,但係之後你會後悔的!!

信我吧,一套好了!!!!

小妹呢,開始有一點斷呢個系列,下一篇起,我會直接打上當天的內容
也許我會有心機去打落吧xd 今次呢篇有d 爛尾吧xd
希望你地唔好介意吧~

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^

















留言

  1. 以前團購去大陸玩2日1夜
    果度有個起嚟專俾人影相嘅公園
    入過去就暗下決定唔會去大陸影


    不過最後都係影得唔好,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!個D 公園真係估唔到咁恐怖
      幸好呢,小妹個D 相影出黎都唔錯~唔洗第二次XD

      刪除
    2. 其實以我影出嚟嘅相質素影第二次都唔太過.......但都係唔 waste $$ 喇

      刪除

張貼留言

熱門文章