【網購】手指指簡單按幾下 ❤ 心儀產品送到家門口 ♬

唔知你地有冇咁既經歷,
就係成日唔記得自己用既Skincare 或者化妝品用乾乾未補購
即係咁,你話化妝棉呀,洗面產品都可以落街是但一間萬x,屈臣x買呀
之但係如果係d 精華呀,面霜呀,眼霜等等....
真係用開既就會用番個隻,好難突然搵第二樣野頂住先架嗎

加上小妹做野同住既地方又唔會有個d 大商場可以買到用開既產品
你話彩妝品都話可以唔化幾日妝呀,加上我都係唔化妝既xd
但係如Skincare 真係唔掂架嗎係唔係先?

正當我時常係度諗究竟有咩計仔可以令小妹我呢大頭蝦問題
寫係記事薄?Mark 係電話?定係貼Memo 係公司個Mon 度?
真係要唔記得,有陣時攪咁多野都係唔記得XD
加上唔係成日會出開去買架嗎.......

不過近來見到朋友話網購,唔係TB或者係GM 
反而係香港既網購tim.....而呢間就係
Finger Shopping 指點 

係呢個網入面可以有不同國家不同既品牌產品
好似有Banila Co Pure Revive; Organic Surge,
 Osaine, SensatioNail, 
Annie’s Way; Nature’s; Dr.Absolute等等~
當然除左Skincare 仲有d 家庭用品呀,電話配件
飾物呀,小型家電都有tim ,真係可以講你講得出既
都可以係呢個網入面搵到架!!

如果睇到呢度你都有d 興趣既話,
不如等小妹帶大家睇下我點樣去買野啦
首先我會建議大家去做會員先,因為做左會員之後
即刻會有迎新Dollars $50 架!!! 
(不過一定要買滿$200 可供使用)


好啦,係上圖既左上角就有一個"立即入會"
按下去,就會見到下圖既小格啦~
咁就可以看字打資料啦,呢D 就自己填啦XD


好吧,填完資料之後!
好快就會收到一個確認電郵,
同時亦會收到它們Send 出的$50 Dollars Coupons

之後就可以入番指點網,登入就可以去買野囉!!!


好啦,由於小妹之前已經有心水要買D 咩架啦
就可以直接Seach 啦,但係如果你話....如果我仍未有心水
就可以直接進入你想買d 咩位置~
如你想買護膚品/化妝品既當然要按入"美容健康"
如果你想其他野就可以按番你所需既item 位置啦


好似今次我係想買Annie's Way 既產品
就可以係"美容健康" 入面搵到佢架啦
當你可以按番個品牌就可以睇哂佢所有既產品啦
包括有大家最喜歡既沖洗式Mask 啦,噴霧啦,Paper Mask 等等

而我呢個遲遲的人,就係最遲先學人去用架啦
始終都係想睇不少朋友既評價先去用嗎
當然今次呢款Mask 都有不少既評價~
而我都買左應該係最平隱最冇咩刺激性既~
所以我今次就決定去買Honey Mask 啦"


好啦,揀好左個Honey Mask 
就可以按番 "加入購物車" 就可以囉!!
咁之後就可以慢慢再揀下其他產品
當然你只係想買一件就可以按番 "立即購買" 啦 


好啦,假設我已經揀好我要買既產品
就可以按番"購物車"
咁就可以去找數囉!!


當你揀好產品後,就可以去按"往付款處"
之後就會彈左去呢個版面架啦,就可以揀係你附近既OK 便利店領取
又或者要它幫你送貨呢?都可以係網店揀選既

不過大家要留意一個小問題,邊個都想佢送上門架啦
但係送上門係要網上用信用卡找數的,大家要留意唷!!
當然在OK 的就可以貨到才付款啦
所以就自己決定囉!!


好似小妹咁,我就係揀左家中既附近既OK 領取
好似粉嶺的都有六間的可供選擇的
雖然沒有一間可近我家,但係我最終於都揀了一間的!!

最後就一定要打上自己的電話唷,因為它需要你確實的
唔係就唔可以買架啦~不過除左確認之後
都有一個特別既服務架^^


好吧!!揀好送貨地點就可以等待確實電郵囉!!
它也會通知你將會可時貨品會到店鋪
最後它也會通知你的貨品會到左店鋪你可以去拎貨

好似今次小妹的,是星期五已經有貨到了OK 便利店,
由於我不經我揀選的店鋪,所以星期五就沒有領取
星期六就有專人致電給小妹,我的貨品已到店囉!!
星期日我也不經,所以沒有領取

原來產品到了所揀的OK 4天後就會自動退走了
所以大家要留意時間唷!!!

最後去到OK ,可以拎番你既確實定單比番店同事
對番個NO ,同埋收埋錢就可以拎番個貨架啦


當你拎完住之後,佢又會出番個電郵比你架啦
咁就快D Check下件貨有冇問題啦,因為七日內有問可以更換架啦
拆開包裝袋就可以見到我買既產品囉!!

仲用左好實既波波紙包住,阿妹最鐘意就係玩呢d 波波紙
雖然佢係安全唔會掉爛,但係都係浪費包裝呢!


最後我既兩件Skincare 就係短短幾天可以到手啦,
又唔洗專登出去買,又唔洗比個專櫃小姐煩爆~
可樂而不為呢係唔係?


好吧!!今次小妹介紹到呢度囉!!
希望今次既介紹可以幫到大家好似小妹咁大頭蝦既
又或者明知自己想要咩,但係又唔想係專櫃買既
今次小妹介紹既FingerShopping 就一定可以幫到你啦
當然價錢上未必可以有平一點,但係起碼可以唔洗比人Sell 
不過就冇Sample 可以送比大家囉,但係就可以好快到手囉!!

睇下大家點睇啦!!!今次介紹去到呢度
你地又有冇興趣睇我既敗家文先?

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^























留言

熱門文章