【保養】上妝唔夠貼服 ❤ 讓你一枝由頭到腳去角質 。★。

夏天一到,大家的背心短褲都開始慢慢出動
我想大家會在意的就係做脫毛,
不過小妹今次反而想同大家講另一個都幾重要既野就係去死皮啦!!!

雖然好似講到好肉酸咁,之但係我地每個人每日都有產生不同程度既角質
不單單只是面部,竟連手腳,頸部,耳背都通通有你意想不到的死皮存在

不過對於面部, 大家都可能講
【去角質唔係話唔可以日日做?只可以一星期幾次架咩?】
係!! 大家講得岩,平常既去角質產品的確係唔可以日日用
因為它們當中的會含有磨沙份子,所以會令肌膚變得更薄之如
仲會加速令肌膚受傷架!!!

只但係今次要介紹既產品,就唔同啦!!!
呢款去角質產品就可以日日使用之如,仲唔會令肌膚受傷架tim 
它就是Bio-Essence 既 深層去角質青春素


來先說一下今次呢款青春素既特色先
溫和型不傷害肌膚的深層去角質青春素含ATP
能將黑頭,老廢角質一併清除乾淨!
富含生物類黃酮精華、BEF生物能 量晶液、蜂王漿、
以及人參、當歸、枸杞等精純草本萃取,
能軟化角質層,輕鬆揉除老廢角質,
不用磨砂,不用強搓,效果看得見!
同時補充皮膚所需要的營養,對皮膚無傷害。
塗抹後輕輕打圈輕揉,就能將毛孔深層的老廢角質和黑頭揉出來,
提供礦物與植物的營養,滋潤肌膚,
改善膚質,且能輕鬆卸除殘留底妝與汙垢

今次呢款既青春素以牙膏庄設計,
而它的形態就像較液體庄的


大家平常用上去角質的產品,可能需要濕面去使用
不過今次呢款青春素就不需要了,反而更加需要乾手乾面去使用
先吱出適當既份量,之後以打圈方式去按摩
慢慢肌膚上的角質就會走出來的唷!!


咁大家就可以按番自己需要既份量吱出來
之後就可以在臉上各位置去按摩一下囉
如面豬仔位,鼻仔,額頭同最重要/最易比人遺忘既下巴位置
就可以慢慢地摔摔摔,摔走D 角質層啦

當然除左以上既位置,當然大家既頸呀,
手爭同手脾都係一個大家未必留意但係值得重視既地方黎架
仲有d 腳呀,大家可以用磨沙之如就可以用下今次介紹既呢枝產品啦


今次小妹介紹既呢枝產品唔知大家有冇興趣?
但係小妹今次呢枝,唔知係唔係係個o者o里有d 問題
定係我用得唔岩呢?
除左個顏色上有似深d 外,今次小妹好似摔得唔夠多野出黎
係面部份,竟然面仔個d 少少都摔唔到啵
唔通我真係咁冇角質?定係我面皮比較薄呢xd
不過係其他位置小妹都摔到少少既

我自己歡喜它就是性質溫和,而且用完唔乾
小妹都有一枝類近呢類形既去角質產品,
它同樣不含有磨沙成份,不過用個陣又要加水
用完個面仔就乾到癲炸,唔搽野都唔掂

反而今次呢枝又唔會啵,除左唔乾之如仲好似有d滋潤感
最重要價錢上也不算太貴,正價約$169
萬寧會有優惠價的唷!
希望你地會喜歡今次既介紹~


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^



















留言

熱門文章