【美食】✧✦ 滿心期待的再光顧 ❤ 滿心失望的離開 ✧✦

還記得我早前曾介紹過的【南京東路】嗎?
那天的菜式的確令我再三回味的呢
所以早前小妹就有事去銅鑼灣,所以就帶上男人再去一試吧

去到餐廳拎飛個陣,見到有東亞信用卡優惠
就一於試下用下呢個優惠價去食個小套餐啦
咁二人餐就冇記錯係$199,另加一的

首先就可以有一個湯的選擇,今次我地揀左呢款
好似叫【雲吞雞燉湯】兩客

認真的,我真心覺得上次的牛(月展)湯更好飲
今次呢個【雲吞雞燉湯】好似好重味精的
未知是否因為套餐關係的呢,雲吞的還好
湯真的有一點咸,所以我飲了一半也放棄了


然後小食可以選擇兩款的,當然我也會叫番之前試過好食的
分別就有溏心燻蛋
不過呢,今次它的燻好像過了火吧,吃下去就好像吃了一個很重的燻味
最重要係早前吃的是暖暖的,今次吃的是凍凍的
所以我對呢個小食真的有點失望!!!


第二款的小食,我就叫了雞絲粉皮
它跟我上次吃的差不多,味道也好像有一點改善
不過是叫套餐的話,的確是細份得很
我地兩個人叫了幾啖就吃光光了一整碟了....


然後也有二款的主食吧,今次叫了【糖醋排骨】
呢個雖然我未曾試過,但係見到又想食下
的確它的味道及肉質也不錯的,
不過都係個個份量真係少到呢...
每人食到都唔知有冇三舊,咁份量就係圖中咁多啦

當時真係覺得,點呀?都要$200 架啦
四個野食加一個湯,d 份量少到咁....
多少少既話,大家都食得開心d 呀!


最後就係套餐中既【賽旁蟹】
味道上不過不失吧,唔可以話佢好特別,
但係你話佢係唔係極之好食又唔食
不過都是一個不錯的(食送)菜的,但係又係份量較少吧!!


我可以告訴大家,我不算一個大吃的人仕
但係今次呢個套餐,連我都可以唔夠飽
最後我地都要追加一個黃魚上海麵也吃
就叫岩岩好,而我家男人就更加不需多說
他回到家中仍要吃多一個公仔麵了...

所以今次除左佢地D 食物份量少得很之如,真係對信用卡優惠有點後悔
員工上也需要改善吧,他們好像不想理你的,
還好接待的小姐,態度總算不錯

再會唔會來多一次?我想我也要好好的考慮
也許不再用上信用卡優惠好了!!!

地址: 銅鑼灣告士打道311號皇室堡2樓203-204號舖

http://www.facebook.com/NanjingDongLuCWB?fref=ts


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹










留言

熱門文章