【活動】率先體驗 Enary ◕‿◕ Brightening Series 新品發佈♪゚

也許我說上Enary ,大家也許對它不認識
但係也許我說上了 9°Beauty 也許你會有一點印象
其實嗎, Enary 就是 9°Beauty新加入既品牌

早前小妹就有幸,跟yoko 一同見證Enary 既新品發佈會
今次推出既新品就是近年美容界既新寵
它就是甲殼素系列!!

而今次我要介紹的就是甲殼素美白亮肌系列】


係介紹今次既新品之前,我反而想介紹一下呢個系列有咩咁好
有咩值得YOKO會推介比我地咁多位既
其實Enary就係日本品牌Omikenshi旗下的產品之一
更是首家及獨家專利將甲殼素結合護膚品的品牌。
產品成分天然,低致敏,加上具抗菌、降敏及修復再生等多重美肌功效,
並獲日本厚生省頒定為「醫藥部外品」,
即使敏感肌膚亦適合使用,及有一定治療功效,
多年來備受用家的高度推崇。 

而大家唔知有冇聽過甲殼素有咩好處呢?
係yoko 既口中,原來係佢讀書時期都已經有吃"甲殼素" 既減肥既產品
咁究竟甲殼素有d 咩咁好呢?就等我介紹一下啦

研究顯示,甲殼素能在肌膚表⾯形成⼀層保護膜,
具高度的抗菌功效,有助抵抗細菌的侵襲,
保護肌膚免受外在環境影響; 
同時它為肌膚補充豐富的養分,促進細胞再生,加促血液循環,
令暗啞粗糙的肌膚,即時變得嫩滑有光澤。

此外甲殼素能有效修復受損的肌膚,改善鬆弛肌膚,
有效鎖緊水分;更可提升肌膚的彈性及柔軟度,
令其回復水潤、緊緻、飽滿的狀態。
它亦有效鎖緊水分;更可提升肌膚的彈性及柔軟度,
令其回復水潤、緊緻、飽滿的狀態。

毒素排走,令膚色變得均勻剔透,
兼有效減少肌膚的敏感機會。
甲殼素除可平衡肌膚 pH毒素排走,
令膚色變得均勻剔透,兼有效減少肌膚的敏感機會。

所以話呢個系列真係咩肌膚都可以用,最重要就係連敏感肌用都冇問題
同埋如果你有濕彥既話,用左它們都可以改善到肌膚既


當然今次活動既主角除左有甲殼素美白亮肌系列】之外
當然不少得靚媽媽YOKO 小姐啦,真係唔講唔知....
佢已經有左BB 六個月啦....其實佢完全唔似囉
我覺得我自己似有左多過佢XD


佢同我地分享左佢都用左 Enary 既甲殼水產品都有兩年時間
真係睇住D 肌膚一路咁好,最重要係佢話呢D 天氣好易敏感
或者會發紅既時候,只要倒多一點的甲殼水厚敷敏感的位置
唔洗5分鐘就可以完全冇事~
真係聽到都覺得好神奇!!!早知之前問下YOKO 先啦
我成個一月個面又乾又紅,好彩就唔痕o者

第時大家真係敏感真係可以考慮一下yoko 既講法先得啦!!

當然我唔係單單要大家睇文字既介紹啦~
等我又介紹一下今次呢個
甲殼素美白亮肌系列】既產品啦
不過....我可能d 資料唔算好齊,因為d 相震左-口-

首先要介紹的就是它家既洗面產品
呢枝就係【亮麗潤澤洗液】 $380/ 120g
Brightening Cleansing Gel

今次呢個Gel 呢,跟平常的洗面有一點不同
就是它沒有香味之如,仲好水潤!
唔講我真係以為佢似乳液多一點呢!!

然而當天我當天就在手試下感覺,
竟然可以把我的胭脂可以完全抹走好吧
不錯的洗面產品,只是太貴而已xd


當然也少不了要介紹一下它家既【美白潤澤化妝水】
$590/150ml
雖然不是甲殼水,但係它也可以令肌膚更加水潤之如
仲可以淡化色斑的呢!!同樣它也是可以適合敏感肌朋友用的


當然少不了要介紹一下它家既的【美白潤澤美容液】
今次呢款既精華都係以水庄設計,但係份子上很細
所以它可以好快地滲入我地既肌膚上,
有助可以修整肌膚紋理,防止色斑、雀斑的產生


然而當天活動上,大會也為了我們準備了一個甲殼素的面膜
單單一粒也差不到要十元多了,真的是很貴
但係它真是很好用的嗎!!


再倒上我剛介紹的化妝水,倒多一點不要慳住
因為咁就做唔到個效果架啦,雖然係肉赤d 
都係用係自己度o者係唔係?唔緊要啦


最後就當然來玩一個好激烈既鬥快遊戲!
小妹的那一組真係唔夠人地黎玩xd
所以嗎....替人開心好了xd
(不過不得不說,她們真的計數計得超快!!!)

加上yoko 也有大派禮物給予我們呢,雖然今次的照片真係
比較少一點,但係我希望今次重點介紹一下產品既好處
因為它真的是蠻好用,不過我暫時只開了精華

稍後再給大家分享一下產品既試用分享好吧?
那個精華雖然好貴,但係佢夠水潤又不淋
用係春天美白既產品,今年既新品絕對值得考慮!!

希望大家你們也喜歡我既介紹啦
如有任何問題歡迎到 9°Beauty 查詢


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^










留言

熱門文章