【活動】跟ULTIMA II 來個美麗約會 ◕‿◕ 給肌膚白滑的下午 ♪゚

毛孔細緻,我想一定是小妹既希望
我成日都好想面部既肌膚都係好似雞蛋咁滑,
但係奈何,年輕的時候沒有好好的打理自己,而家臉部總是有一個個的小洞

不過小妹雖然有一些暗倉洞存在,但係都希望其他的毛孔會愈黎愈細吧
近年也有試著不少的療程,不少的護膚品
雖然它們也是有著說收毛孔的功效,
但係呢,當停用之後,又或者完成療程後又好似毛孔又開始大番D 咁

但係小妹早前好幸運,可以一試我一路也喜歡的品牌【ULTIMA II】
跟Beauty Exchange 舉辦了一個小約會
Cynthia 跟我們分享她率先體驗了
改良版【全新極嫩毛孔緊緻組合】


今次的活動跟平常的活動有一點不同
因為我地會有指定的位置,仲有我們的名牌在桌面
好特別的設計活動呢^^


活動開始,就有靚靚既MC 為我們開始活動
她一路的說話,我的眼光就一路在它的身上XDD
很羨慕她的Fit 爆身型呢!


活動一開始,大會就始我地來玩一個小遊戲
就是想我們每一木台的朋友鬥快來砌出今次介紹既產品
由於小妹當天既木台,只有我跟SOSO 兩個人
所以我們唔夠人地快,贏唔到當天的獎品呢


完成了小遊戲,
就由品牌代表為我地介紹一下今次既新品分佈既資料既


係介紹新品之前,不如了解一下點解會有毛孔粗大既問題
同埋有冇解決既方法啦?除左搽野之外
仲有冇咩計仔可以改善一下呢?


當然了解了產品既特性,除左ULTIMA II 係主角
不少得Cynthia 呢個主角要跟我地分享一下
她使用左呢套【全新極嫩毛孔緊緻組合】
有咩感覺之如,同埋分享佢係點用架tim

最重要係,我地咁多位姊妹們仲可以率先收看
Cynthia 為呢套Set 拍左一條教學片同埋分享一下
膠原蛋白對肌膚既重要性tim呀!!


雖然就話睇左片o者,但係大會同Cynthia 都再為我地示範多一次點樣去用呢Set 產品
仲比我地率先係場地上試下呢個咁棒既套裝~
不過係我地試用之前,就請來美美的小懶貓為我們先作Model 示範一下


睇完Cynthia 跟小懶貓既示範,就輪到我地一班女生們齊齊落妝敷Mask 囉!!
先來看看當天的妝容Look,雖然我都知大家都睇慣我個殘爆既素顏Look
但係真係覺得化左妝個樣係精神好多=口=


落完妝,就搽番ULTIMA II 既爽膚水拍打面部
再用掌心既溫度去令爽膚水吸收一下唷!!


之後就開始用上當天既主角!!!
1+1 倍效組合既【極致純膠原蛋白再生緊緻組合】
先泵出 3泵左右份量的緊緻昇華打底, 只需將它於掌心搓暖, 再按壓上肌膚;
再於毛孔較粗的位置用掌心再按多幾下!!!
好似小妹咁個鼻附近d 毛孔大到嚇死人,所以就集中一點搽多幾下啦
要提提大家唷,因為呢個精華份子好細,所以大家要快快手去按摩囉


用完了精華當然不少得要用上面膜吧!!
其中一個的主角就是極致純膠原蛋白再生緊緻面膜
呢款面膜本身係半液體庄,但係要快快地搽勻整個面部
因為它也尚算乾得蠻快的,所以在手上一推就會有"傑"的感覺

不過係面部搽上面部既時候,薄薄一層好了
因為呢款面膜屬於是手撕的,太厚的話有機會太難撕走的唷!


由於呢,呢款面膜都要敷上20mins 的時間,
所以大會方面又安排左另一個活動比我地玩
就係要我地畫一幅,對於呢Set 【極致純膠原蛋白再生緊緻組合】
又有咩感覺,又認為它有咩感覺呢?

不過小妹就真係冇畫畫既天份,亦冇咩心水想畫d 咩~
所以我既畫作就不用公開了,不過當天兩位的Cynthia 也選了
兩位她們認為最美的畫作~
而呢兩位既創作者就係由Angel 同 Soso 得獎既~


最後就開始進行撕Mask 行動囉,首先用手指係下巴的位置
用手指摔摔摔少少面膜起,就可以整一塊面膜起架囉
如果起唔哂既話,就可以再慢慢摔番其他碎碎的面膜就可以囉~

撕走面膜後,不需要再清洗
只需要搽回面霜作最後的護理就可以囉!!


最後大會給予我們一個美味既Tea Set 
好好享受一下呢個下午,
讓肌膚跟肚子一同滿足及飽滿呢xdd

今次呢個小聚會真的很開心,因為可以跟不同既姊妹們傾傾計,
分享下點樣扮靚傾下不同既心得,可惜時間是短了一點
如果可以再長一點再更加更加完美了
謝謝大會跟BE 給予小妹一個美麗的下午


如大家也對小妹今次既介紹有興趣的朋友
可以到ULTIMA II 既專門店選購的!

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^


















留言

熱門文章